Landcruiser gx 90 3,0

Skriv her hvis dit emne ikke hører under teknik

Landcruiser gx 90 3,0

Indlægaf Taro » fre nov 06, 2015 3:32 pm

Har lidt kig på sådan en brugt vogn og sidder og kigger Google lidt igennem for folks erfaringer med dem..

Kan se nogen bla skriver man skal være opmærksom på "banjoen" bag... Hvad menes med banjoen?

Kan forstå spær motoren bag også er en svaghed på dem fordi de irre væk. Er det det hele eller kun selve den lille motor så man kan nøjes med at skifte den...? Så en skrev et sted at køleren var irret væk ind til oliekøleren ved gearkassen så der var kommet kølervæske i den = færdig og dyr reperation. ?
Taro
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: fre nov 06, 2015 3:27 pm

Re: Landcruiser gx 90 3,0

Indlægaf Morten » ons dec 02, 2015 6:39 pm

hey du ... det er en ganske pålidelig bil
"banjo" ka du spille på sådan en ??? ellers kan man ikke være ned i klubben..... 8)
argh... det er selve bagakslen.. røret" sol dine bagnav og bagtøjs klump sidder i , de vil gerne ruste væk , mest i de øverste beslag til de langs gående stræberarme.
spærmotoren er en komplet del der skiftes de irre væk som du selv skriver 4500+ moms så du kørende igen for sådan en. :D

det med køleren er hvis bilen er med automat gear der går oliekøleren fra gearkassen ind i bunden af køleren og kan finde på at blande sig med hinanden der, har set eksempler på en oliekøler eftermonteret ved siden af i stedet, nem løsning.

var det forståelige svar ? .. ellers spørg løs
Mvh Morten B. Madsen
Brugeravatar
Morten
 
Indlæg: 331
Tilmeldt: tors sep 29, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: Silkeborg.Grauballe


Tilbage til Andet

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 0 gæster