nr snede

Her kan du skrive til andre brugere af dette forum.. om emner der ikke lige kan indplaceres i øvrige kategorier, god fornøjelse!

nr snede

Indlægaf frede.gv1 » ons apr 17, 2013 3:28 pm

sad lige og så lidt billeder fra thophy i nr snede. kommer vi til at køre der igen.... det var jo et fantastisk sted. ved godt at vi har pause pga div fulgekikkere osv, men kommer vi tilbage igen?

ps det var jo næsten et godt påskested i mine øjne.
Thomas Lundy AKA COLA-MAND
jimny, sami-aksler, 2xarb. longfield, 5,14-1 transfer, 31" boggere. Aisin 1000 toyotaspil m 9hk bow3.

Vi ses... cola
frede.gv1

Geografisk sted: Ejby

Re: nr snede

Indlægaf Frank S. Larsen » ons apr 17, 2013 9:05 pm

Hej Det kan jeg svare kort på.

Nej ingen kørsel der mere - desværre :(

Hilsen Frank S. Larsen
Frank S. Larsen

Geografisk sted: midtjylland

Indlægaf frede.gv1 » ons apr 17, 2013 10:23 pm

øv øv. :cry: det var en skam.
Thomas Lundy AKA COLA-MAND
jimny, sami-aksler, 2xarb. longfield, 5,14-1 transfer, 31" boggere. Aisin 1000 toyotaspil m 9hk bow3.

Vi ses... cola
frede.gv1

Geografisk sted: Ejby

Indlægaf troels » tors apr 18, 2013 5:09 am

Hvordan med finnerup ? det er år og dag siden vi har været der.
Mvh Troels Tlf 2343 2780
troels

Geografisk sted: Fredericia

Indlægaf Thomas » fre apr 19, 2013 8:37 am

troels skrev:Hvordan med finnerup ? det er år og dag siden vi har været der.

Vi har forsøgt både Finnerup og Holstebro en del gange, blandt andet til påsken i år, men uden held. Jeg ved dog at Ulrik gør hvad han kan for at få "en fod i klemme". Det gælder også en del andre af forsvarets terræner. Vi er også ved at prøve om vi kan komme til Stjær igen, som har haft lidt ro, da de har udvidet med gravetilladelser på det seneste, og derfor har skulle tage lidt ekstra hensyn over for naboer.

Men det er rigtig fint med input og ønsker, for så skal vi nok PRØVE om det kan lade sig gøre. Men det lykkedes desværre ikke altid, som f.eks. nu med Gammelrand, hvor vi måske er nød til at køre til kalken... For vi ved jo godt det ikke lige var sagen. Hvis I desuden ved et sted vi evt. måtte køre, hvad end det er skov, grav, baghave eller andet guf, så tøv endelig ikke med at kontakte os - gerne med et kontakt tlf. - for vi synes også det er fedt med nye steder :D
Thomas

Hvor intet vandt - vover igen :mrgreen:
Brugeravatar
Thomas

Geografisk sted: Brædstrup

Indlægaf farsged » fre apr 19, 2013 2:31 pm

Sorry for mit indput, men sidste gang jeg snakkede med militæret om at leje et område, fik jeg at vide at ansøgningen skulle være dem i hænde 1/9 året før man ville leje terræn hos dem, så var de nemmere at have med at gøre.
Rigtige mænd kører 4x4 med lad.
Aksel Mikkelsen
farsged

Geografisk sted: Skive

Indlægaf Hobbz » fre apr 19, 2013 10:08 pm

Stjær er pt. stadig et no go. De mangler stadig at få de sidste tilladelser og aftaler på plads, desvære.
Nikolas Frank
Hobbz

Tilbage til Snik snak