webmaster????

Om brug af forum!

Indlægaf Rudi » man aug 18, 2008 2:04 pm

Ja hvis nu alle dem som sidder ved deres pc og kæfter op om hvor godt det kunne være, ville tage teten og gå først, så har vi da 4 faste officials til trial cuppen.
Så skal jeg nok sørge for at i kommer på kursus og des lige bare i stiller op hver gang de næste 2 år.
Hva siger i til det.
MVH Rudi :cry:
Rudi

Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf Helle Skovdal » man aug 18, 2008 2:37 pm

Så fik sproget straks en anden lyd, ellers tak Rudi jeg har taget min "tørn" indtil for ganske nylig, jeg skal ikke nyde noget, du ved nok selv hvorfor, det behøver jeg vist ikke uddybe her.
Men jeg håber da at debatten som Jan startede får andre medlemmer til at tænke nærmere over at yde og nyde.

Mvh Helle
Helle Skovdal

Geografisk sted: Skanderborg

debat

Indlægaf Jan(Munken) » man aug 18, 2008 7:45 pm

Rudi skrev:Ja hvis nu alle dem som sidder ved deres pc og kæfter op om hvor godt det kunne være, ville tage teten og gå først, så har vi da 4 faste officials til trial cuppen.
Så skal jeg nok sørge for at i kommer på kursus og des lige bare i stiller op hver gang de næste 2 år.
Hva siger i til det.
MVH Rudi :cry:

ja der skal ikke mere til end bare at spørge om der er nogen der vil hjælpe,men det havde jo været nemmere at sætte det i forum og spørge,istedet for at "bitche" af over,at I mangler officials,lav da link på forsiden,hvor man kan melde sig til som official,det er jo derfor at jeg har startet debatten,den er jo til for at få lidt ekstra gang i klubben
MVH Jan(Munken)
Kassér i Herning4wd
Bil:Toyota Hiace 2,4TD :-)
Jan(Munken)

Geografisk sted: Herning

Indlægaf den grimme nøgne dreng » man aug 18, 2008 8:04 pm

[quote="Uffe

Det er bare et forslag selvfølgelig, det er ikke ret meget ekstra man skal yde som enkeltperson, men når 100 mand giver bare 5 minutters hjælp hver, så bliver det jo hurtigt til noget.[/quote]

jeg har lige regnet på det uffe, og jeg tror det inklusiv moms og tillæg løber op i præcis 500 minutter!
den grimme nøgne dreng
den grimme nøgne dreng

Geografisk sted: LV426

debat

Indlægaf Jan(Munken) » man aug 18, 2008 8:51 pm

Til:den nøgne grimme dreng....

roooolig nu,vi skal jo ikke ha at studenterhuen revner "Det er gas,du kan ta det!!!!!
MVH Jan(Munken)
Kassér i Herning4wd
Jan(Munken)

Indlægaf Jarlebjerg » man aug 18, 2008 9:18 pm

Nu har jeg langt om længe fået stavet mig igennem den lange debat... Angående løb for gadebiler, synes jeg faktisk at der er mange løb jeg køre selv gade bil, og vis opgaven er for stor stopper jeg, og det kan andre også gøre.

Hvad angår offials, har der været søgt, både i klubblad og her i forumet og det ligger så vidt jeg kan se også en kontaktannonce på forsiden.. Men vis I har et godt forslag til hvordan vi finder et officials taem, vil jeg da gerne have den rødetråd der skulle få det til at lykkedes. Men ja vi havde en god snak men jeg har ikke fundet nogle endnu.

Og kurser i hvad? førstehjælp er i dag en del af kørekortet, og hvor mange har ikke på et eller andet tidspunkt været på kursus i det?

For også lige at få kastes min mening på banan om klubbladet, så ville jeg meget nødig undvære mit klubblad når det kommer...

Hilsen Christian Bender
Jarlebjerg

Geografisk sted: Fyn. Aarup

Indlægaf Helle Skovdal » man aug 18, 2008 9:39 pm

Man kunne da i første omgang tale pænt til dem der evt kunne finde på at melde sig, som Jan er inde på hjælper det da ikke at "Bitchse", så løber folk da småskrigende væk.
Og pleje dem der trods alt er, eller har været indtil for nylig i Stjær.
Det kunne lade sig gøre i min spæde start i klubben da Åge Poulsen stod for det, så må det også kunne lade sig gøre i dag. Han havde ganske enkelt en "sort" bog vores tlfnr stod i og han ringede hver gang i god tid om vi kunne deltage, kunne vi ikke, måtte han fortsætte til han havde nok. Dengang fik vi såmænd heller ikke andet end god forplejning, hans selskab om aftenen og en enkelt gang en t-shirt med billede af hele teamet det år på.
Jeg tror du skal ud til løbene og vise dig Christian, gå direkte til folk og svare på deres evt forbehold, "tage dem lidt med bukserne nede", det er da heller ikke sikkert det er løsningen, men nogle forsøg må det da være værd.

Ang førstehjælp, er mit kørekort alså sådan en oldsag at jeg ikke har været på kursus af den vej. Jeg har det via min uddannelse, men hvem kan ikke bruge en opfrisker en gang om året feks, eller hver anden for den sags skyld. Hvis nogle har det via anden vej, behøves det selvfølgelig ikke. Men det er det altså ikke alle der har. Det vil også give en vis tryghed hos nye officials, man ved hvad man skal gøre hvis uheldet er ude. Derfor også brandslukning, vi ved alle sammen hvordan en brandslukker ser ud, men hvordan får vi den til at virke i kampens hede......

Kursus i hvad..... Nu er det jo ikke alle der er velbefarne i Løbs/bilverdenen, derfor kunne det måske være rart at prøve at dømme nogle baner sammen med nogle erfarne inden det bliver alvor. Mange pigers reaktion er jo at de ikke har forstand på biler og da slet ikke baner, start på nul, ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar...... Måske kunne nogle af konerne/kæresterne så tænke sig at prøve...... Ryste sammen arrangement for "officialsnybegyndere"......
Du har nok også selv haft nogle tanker omkring mulighederne for at finde officials......

Mvh Helle
Helle Skovdal

Indlægaf Rudi » tirs aug 19, 2008 7:28 am

Ja ja Helle
Du skriver selv det var engang så godt.
Men hvorfor skal vi ringe og spørge/tigge hver gang, eller tage dem med bukserne nede, dem vi tager med bukserne nede ser vi kun 1 gang og så har de 50 dårlige undskyldninger for ikke at kunne, og skal vi ofrer første hjælp kursus på alle dem som har stået official bliver det sku til mange penge og hvorfor når vi kun ser dem 1 gang.
Når vi holder trial på Sjælland så ringer jeg til alle dem jeg kender inden for sporten og når det så er gjort må jeg aligevel ud og have fat i 2-3 familie medlemmer som jeg så tigger og ber for, og det er sku ikke fordi jeg ikke har søgt i klubblad og på nettet.
Så sent som stjær var der da en stor kontakt anongse i bladet og på nrttet og hvor mange fik han O ja så kan jeg godt se at det hjælper at spørge pænt og ikke bitchse.
Og hvis nu der var så mange så vi kunne sætte 2-3 officials på hver bane, så var der heller ikke nogle problemer med nye som ikke ved hvad de skal gøre.

SÅ EN GANG TIL MELD JER NU

RUDI :evil:
Rudi

Indlægaf Rudi » tirs aug 19, 2008 7:38 am

Og når nu vi er igang så kunne jeg da godt tænke mig 15-20 officials til mit natløb her den 11/12 oktober.
Så hvis der er nogle i det ganske land der godt kunne tænke sig at hjælpe med natløbet så skriv eller ring til mig.
erfaring er ikke nødvendigt det bliver opgaver som alle kan forstå.
og de bliver ikke kedelige der er noget at grine af.

MVH Rudi :D
21292668
Rudi

Webmaster ????

Indlægaf Flemming » tirs aug 19, 2008 10:05 am

Tror da vist at vi nu er kommet vidt omkring...... har læst ovenstående indlæg og kan konkludere....medlemmerne bør vist hjælpe lidt mere og måske selv tage initiativ engang imellem...i stedet for at bestyrelsen/udvalg (og ganske få "meninge" medlemmer) skal gøre det hele selv..!!!

Tror vist også at emnet er drejet helt af led undet emnet "Generelt - om brug af forum" - men okay... det tager vi også med..

...fortsat god dag, og glæder mig til mere initiativ fra medlemmerne (læs = flere løb, flere officials, nye ideer....m.v.) :wink:

Fortsat god dag
WEBMASTER
Flemming Pedersen
Flemming
Site Admin

Geografisk sted: Gudme, Sydfyn

Indlægaf Helle Skovdal » tirs aug 19, 2008 11:28 am

Jeg tror du helt har misforstået mine indlæg Rudi……

Jeg forsøgte faktisk fra start, at tage webmaster og ikke mindst bestyrelse i forsvar og fortælle de også har et privatliv at passe og har man bla ønsker der ikke bliver opfyldt må man selv komme i gang med at yde lidt.
Jeg synes medlemmerne er blevet for forvænte over de sidste år.
I har i misforstået godhed lavet det hele for dem og nu er det så åbenbart kørt helt i sænk, der er ikke kommet nye til at overtage når ”gamle” har fået andre interesser eller gået på ”pension”.
Da jeg, for mange år siden kom med mine første forslag om offialsteam til bestyrelsen, faldt det ikke i god jord, jeg havde rigtig god kontakt med medlemmerne dengang og mener bestemt jeg kunne have lavet noget der så bare lidt fornuftigt ud, slet ikke nødvendigvis alene, men i forkastede samtlige af de bolde jeg kastede i luften, greb ikke en eneste, det kunne måske have været smart at have grebet bare nogle af dem og lade nogle falde, det er så MÅSKE det der svier til jer i dag. Men sådan kan man jo også blive bagklog.....
Og så synes jeg da bestemt ikke du skal forklejne den ene mand der, mig bekendt ifølge Stefan selv, meldte sig til Trial i Stjær og som i øvrigt hjalp Stefan med meget andet end kun som official, både før og efter løbet. En mand som i øvrigt også er trofast hjælper, hvis bare man lige vil lukke munden op og spørge ham.
For jeg tror bestemt ikke træerne vokser ind i himlen, jeg tror ikke mange melder sig af sig selv, der skal benhårdt arbejde til for at finde dem på det niveau det ligger på nu, om det så er på den ene eller anden måde. Jeg siger heller ikke at det nødvendigvis er førstehjælpskursus der skal til og der skal selvfølgelig ikke bare deles ud af rund hånd, det kunne Christian jo styre og vurdere hvem der havde behovet og interessen for.

Men jeg kan ikke være den eneste der forlanger at blive talt til på en ordentlig måde, specielt ikke hvis jeg oven i købet skal gøre nogle en tjeneste.
Jeg kunne såmænd godt gå forrest og melde mig til både Trialcup og Natløb, jeg behøver ikke det store forkromede kursus, men mine kræfter har i/bestyrelsen selv forspildt og fremover vil jeg nyde min pension fra klubben efter 13-14 år som meget aktiv og frivillig i klubben, nu vil jeg nemlig nyde og ikke yde. (Jeg har i faktisk aldrig aldrig nogensinde, selvom mange ikke tror på det, kørt så meget som en meter selv når der har været løb, har altid kun deltaget i det sjove og været med til at få tingene til at glide, enten det ene eller andet sted)

Så kald det hvad du vil Rudi, med pæn tale og positiv tankegang kommer man efter min mening længst, uden der behøver at gå Master Fatman i det.

Mvh Helle
Helle Skovdal

Indlægaf Rudi » tirs aug 19, 2008 12:57 pm

Nu tænker jeg jo ikke så meget over hvordan mine ord kommer frem og hvordan det lyder i andres øre.
Faktum er bare at vi har 500+ medlemmer og 25 af dem gidder lave noget.
Det er det jeg mener.
jeg er ikke ude efter nogle bestemte og slet ikke dig Helle for jeg ved godt hvad du har lavet for klubben tidliger.

MVH Rudi
Rudi

Indlægaf Helle Skovdal » tirs aug 19, 2008 1:14 pm

Se det gik jo da straks meget bedre med sproget Rudi, jeg vælger at læse dit indlæg som "roser" og mange tak for det :)

Jeg kan da kun krydse fingre for at der trods alt dukker lidt flere frem af dem der vil tilbyde bare lidt hjælp, der har jo da været en del visninger på dette emne, selvom det har taget en helt anden drejning end det oprindelige, det kan ikke passe de alle er "nydere"........
Held og lykke.

Mvh Helle
Helle Skovdal

Indlægaf Morten » man aug 25, 2008 5:23 pm

Hehe det er fasinerende som indlæg kan falde af sporet

Helle det der må absolut kunne skrives kortere jeg gider ikke engang læse det :) ( ment i sjov Da du også taler så meget kan godt se det alvorlige i det)

og så er det bestemt ikke kun vores klub der har det sådan der vil altid kun være den lille gruppe der hjælper til, og de andre der sidder og brokker sig på et forum eller på en stol over i hjørnet. :wink:

Men man burde nok komme lidt ud med raslebøssen, eventuelt medlems listen og ringe og/eller snakke personligt mand til mand ved de enkelte løb hvis der er interesse det kommer helt nye mennesker i ringen :) :wink:
Senest rettet af Morten man aug 25, 2008 9:42 pm, rettet i alt 1 gang.
Mvh Morten B. Madsen
Brugeravatar
Morten

Geografisk sted: Silkeborg.Grauballe

mangler

Indlægaf Jan(Munken) » man aug 25, 2008 6:50 pm

Til Flemming: Auto login,billeder i køb/salg/byttedet fik jeg aldrig svar på om det kunne lade sig gøre??
MVH Jan(Munken)
Kassér i Herning4wd
Jan(Munken)

ForegåendeNæste

Tilbage til Administration