Trial regler 08'

Har du spørgsmål til vore regler eller måske forslag til forbedringer / ændringer så skriv her.

Trial regler 08'

Indlægaf krüger » tirs jan 08, 2008 8:53 pm

Nu er jeg jo forholdsvis ny i trial sammenhæng, dvs at jeg kun har været med i 07' for real :wink:
nu sad jeg lige og lurede de nye tiltag i forbindelse med Kort/Tung klassen som jeg jo operere lidt i... så var min tanke lige.:
Klassen Kort/Tung - hvad er definitionen TUNG egentligt, er der en mindste vægt som bilen skal opfylde eller?? :?:
Krüger's J4 serie garage:
viewtopic.php?f=25&t=5828
-
Brugeravatar
krüger

Geografisk sted: Tvingstrup

Indlægaf Lars SJ413 » ons jan 09, 2008 5:44 pm

hej du skal kikke under trialregler på startsiden til venstre der kan du finde regler for kort/tung noget skulle den jo hedde :D
Lars SJ413

Geografisk sted: østfyn

Indlægaf jimmi a » ons jan 09, 2008 5:48 pm

jeg tror nok klassen kort tung i sin tid blev oprettet fordi de lidt tungere 4wd'ere ikke kunne være med i standard mod små suzuki'er da de jo er meget lettere og derved har en fordel derved, men jeg kører også trial og så sidste år en suzuki i kort tung klassen ved ikke rigtig hvad den lavede der. godt nok er den kort, men tung ? så der er åbentbart ingen vægt grænse, ellers er den meget lav ?
Brugeravatar
jimmi a

Geografisk sted: horsens

.

Indlægaf krüger » ons jan 09, 2008 8:51 pm

jo ja, det var også da jeg sad og så de opdaterede regler omkring klassen, at jeg kom til at tænke på lige præcis det med den nedre vægtgrænse? om der er en??? der er jo en øvre (3500 kg)

et tænkt eksempel var jo om?:?.. jeg kunne stille op i min bekendtes landbrugs maskine, en Yamaha Rhino 4x4 indreg. som bil, med en kampklar vægt på 600 kg og 2 X spær??

den er jo som reglerne beskriver.; indregistreret,synet og godkendt!!? :roll:
Krüger's J4 serie garage:
viewtopic.php?f=25&t=5828
-
Brugeravatar
krüger

Geografisk sted: Tvingstrup

Indlægaf filmmanden » tors jan 10, 2008 4:19 pm

Det var da ham der synet bilerne der kørt i suzuki'en.. Det var det da i kallerup han fik da også en pokal..

man skulle da syntes vis han syner bilerne burde han da kende reglerne :D
filmmanden

Geografisk sted: midtjylland i en jord hule

Indlægaf dreawus » tors jan 10, 2008 6:03 pm

Der var sidste år lidt snakken i krogene om hvorvidt der fandtes en nedre vægt grænse eller ej i kort tung klassen..... men i de regler der er udstukket her er der ikke, og jeg vil give jer helt ret.. en suzuki er ikke det jeg definerer som kort tung... men man kunne jo forestille sig den sitution at en mødte op med en suzuki med større dæk end 79 cm i højden
(svarer til 31 tommer som er max i standart klassen) uden bur men indregistreret... hvor skulle den så køre den må ikke køre standart, og var den for let til kort tung, sikkerheds mæssigt må den ikke køre modificeret...... såååå ........................

det jeg synes der bliver mere spændene i år er at vi nu får en klasse for kort tung uden spær... den vil nok tiltale flere af dem der ikke lige har investeret det helt vilde i deres dagligdags bil... og derved tror jeg at der med lidt held vil kunne opstå en helt ny hygge klasse hvor det ligeså meget kommer an på chaufføren som på bilen, og hvad den kan...af smarte ting...
dreawus

Trialregler

Indlægaf Lars SJ413 » tors jan 10, 2008 9:23 pm

Hej med jer. Som en skriver er der ikke nogen nedre vægt grænse i kort/tung og der har ikke været det før. Løbsledelsen har valgt at skille kort/tung til kommende år med håb om at få nogle flere ud at køre og så sløjfer vi tung fra begge klasser. det var blot mig der var for hurtig med at frigive de opdaterede regler.
Til dig med atveren så skal du læse vore vedtægter
Og ja det var mig der kørte suzuki i Kort/tung sidste år.
Med venlig Hilsen Lars Jensen
Bestyrelsesmedlem og i Løbsledelse
Lars SJ413

Geografisk sted: østfyn

Tilbage til Regler