Oksbøl 2008 måske??????

Her kan anføres yderligere information til de i løbskalenderen anførte arrangementer

Re: Hørt!!

Indlægaf 618Henrik » ons dec 12, 2007 10:27 am

Uffe skrev:
Negerbussen skrev:Jeg foreslår man kører det hele i smadder! Konstruktivt, næ - men hyle morsomt :twisted:
Nej - det er nok forbudt at sige???
Never mind - God Jul - uden for megen ballade!

Vi gør sqda ligesom de tabere fra ungdomshuset i KBH og brænder det hele af og fræser terrænet op på kryds og tværs!!! Så får vi vores terræn igen.

eller.....

Nææ, vi mødes hver lørdag formiddag i FælledParken i København til lidt frikørsel. Efter et par måneder giver Overborgmesteren sig nok og lader os låne en buldozer så vi kan bygge en permanent trialbane derinde.
Det virkede jo for ungdomshusfjolserne.
Henrik
HJ60½
BJ42
HDJ80 bus
RR Classic
Maybe I'am not going fast but you can't follow me!!
!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
Brugeravatar
618Henrik

Geografisk sted: Tureby

Re: Hørt!!

Indlægaf Uffe » ons dec 12, 2007 2:45 pm

618Henrik skrev:
Nææ, vi mødes hver lørdag formiddag i FælledParken i København til lidt frikørsel. Efter et par måneder giver Overborgmesteren sig nok og lader os låne en buldozer så vi kan bygge en permanent trialbane derinde.
Det virkede jo for ungdomshusfjolserne.

Det er endnu bedre, du betaler bropengene så kommer jeg gladelig!!
Vild Skoda Fabia 1.9TDI
4wd er for dyrt
Uffe

Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf den grimme nøgne dreng » ons dec 12, 2007 8:10 pm

hehe! negerbus og uffe, vi mødes ved lillebæltsbroen.
den grimme nøgne dreng
den grimme nøgne dreng

Geografisk sted: LV426

Indlægaf den grimme nøgne dreng » fre dec 28, 2007 3:11 pm

hej frank!

der er vel ikke noget nyt om kørsel i militærterrænet? altså om de fortsat vil give lov til det.

ikke for at tærske langhalm på det, men kunne interesserede ikke udfærdige et forslag til forsvaret, om udlægning af et mindre område, hvor menigmand kunne få lov at lege lidt, året rundt? jævnfør mit tidligere forslag. godt nytår til alle fra drengen :wink:
den grimme nøgne dreng
den grimme nøgne dreng

område for private..

Indlægaf Dan E » man jan 07, 2008 7:25 pm

i thy4wd er vi en masse unge drenge med behov for at ligge og køre ræs hele tiden. men det har vi løst ved at snakke til nogen af dem der ejer alle de gamle grusgrave rundt omkring som ikk bliver brugt mere. det kan altså godt lade sig gøre at få lov at køre i dem alt det man løster og så igen. dog kommer problemet så når der er nogen der ikk kan nøjes med det og vil ud og køre andre steder de ikk må for det er jo altid sjovere hvis man ikk må er der mange der synes. og så for vi alle et dårlig ry og så går det hele i vasken.. så det hjælper sådan set ikk helt vildt det med et område folk må køre i efter min mening...
- Jeg husker det som var det igår, Jah det er helt væk..
Dan E

Geografisk sted: Nordjylland - Thy

Indlægaf den grimme nøgne dreng » man jan 07, 2008 7:50 pm

efter at forsvaret nu har besluttet, ikke at tillade motorklubber at leje jorden mere, er jeg nødt til at sige, at jeg finder deres indstilling latterlig. der vil stadig være biler, der kører ind og leger på deres områder fremover. det er højst sandsynligt bare almindelige mennesker(ikke klubfolk, forstås), eller turister eller hvad ved jeg. det ændrer deres elendige beslutning ikke en tøddel på. det svarer til, at regeringen besluttede, at ingen må køre på motorvejene mere, fordi der er nogle få, der kører for hurtigt, og dermed overtræder reglerne.
jeg finder, det er en latterlig beslutning de har taget.
den grimme nøgne dreng
den grimme nøgne dreng

Indlægaf Uffe » tirs jan 08, 2008 8:48 am

Så så mester, det er da bare om at finde nogen at køre med og tage derud istedet - ligesom dem der brugte ungdomshuset. Vi besætter området mand!!!

(Neeeeej jeg mener det ikke, det er bare for sjov!!)
Vild Skoda Fabia 1.9TDI
4wd er for dyrt
Uffe

Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf den grimme nøgne dreng » tirs jan 08, 2008 9:04 am

jeg er med! jeg har et gammelt luftgevær og en lille armbrøst uden elastik. jeg har vist også en harpun liggende! så skal vi satme knægte det danske forsvar.
den grimme nøgne dreng
den grimme nøgne dreng

Foregående

Tilbage til Annoncering