Billeder

Om brug af forum!

Billeder

Indlægaf Finn Nørlem » ons maj 23, 2007 8:19 pm

Hej Flemming
Jeg har snakket med dig ang. billeder på forumet, men jeg syntes ikke rigtig der sker noget, hvad er problemet ??

Hvornår bliver der åbnet for at man kan ligge billeder ind på forumet
du kan jo se et det er lidt meget kedligt kun at kunne læse om en der sælger 10" fælge
eller ønsker et blinklys relæ, ikke fordi der er noget galt i at kunne læse det.
Men helt ærlig billeder det giver altså liv, et billed siger mere end 1000 ord

Du kunne lave en tråd der hedder Billeder og Film,
du siger selv at der ikke er fordi der mangler plads på hjemme siden
jamen så lad os da benytte os af den mulighed der ligger i det.

En anden ting er det forsøg du laver med at undgå SPAM ved at man ikke kan skrive flere steder på forumer uden der er gået en vis tid, er altså ikke smart for os der bruger og skriver på forumet, skriver eller laver en fejl kan man ike rette den unden man skal vente, ja jeg ved ikke hvor længe.
Vi skal jo alle tænke på at vor hjemmeside er det største vindue ud af til.
jeg ved der er mange der gerne vil hjælpe dig med at få forumet til at køre, så tag imod hjælpen hvis det er det der mangler.

MVH: Finn Nørlem Jensen
Finn Nørlem

Geografisk sted: ålborg

Film og Billeder

Indlægaf Flemming » tors maj 24, 2007 5:58 am

Hej Finn.

Tak for dit indlæg, jeg tror nu at jeg har fået styr på spam, men vil ikke love for meget....så derfor er tiden mellem nye indlæg netop sat betydeligt ned.

Og dem har har forsøgt at hjælpe mig, skal have tak - men de ramte desværre ikke plet. Efter en del programmeringsforsøg tror jeg nu at vi måske undgår spam lidt ud i fremtiden endnu.... (Men der er stadig fejl i forum som vi forsøger at afhjælpe)

Men det er da prisværdigt at folk hjælper og gerne vil hjælpe. Jeg har tidligere snakket om at skifte forum - men er bleven frarådet det af bl.a. Jesper Vinding - så jeg tror at vi kører videre med dette forum en tid endnu.

Jeg har netop på din opfordring Finn, oprettet et nyt emne omkring Film og Billeder. Måske kan det give noget liv m.h.t. billeder, der har jo ikke været mange i den senere tid der har sendt billeder til hjemmesiden. Og vi har masser af plads på vores hjemmeside, det er ikke det skorter på..
(Det vi snakkede om Finn, var at skifte forum......du har altid kunnet lægge billeder på...)

mvh Webmaster Flemming Pedersen
Flemming
Site Admin

Geografisk sted: Gudme, Sydfyn

Indlægaf g-wagen » tirs jun 12, 2007 11:57 am

Hej Flemming

på denne side finder du en del til dette forum hvor du har mulighed for at udbygge forummet med div tiltag

http://www.phpbbhacks.com/

desuden er dette danske forum også et ret godt hjælpe sted

http://www.phpbb2.dk

så der er nok at steder til at få hjælp med de forskellige funktioner

hvad ang opload af billeder så finder der en hack som kan klar dette
og ved at bruge det til salg og køb kan man indstile dette hack til at slette billedet sammen med indlægget når det ikke er relevant mere

Men ellers køre det jo fint her
Ger frækt og sundt, derfor dyrker vi det året rundt.
www.gpsoffroad.dk
g-wagen

Geografisk sted: 32U MG 57213 62992

Indlægaf Kristoffer » lør aug 25, 2007 6:32 pm

du kan evt bruge denne http://www.postimage.org/mod.php, det er meget nemt at rette til i det nuværede PhPbb theme. Der ligger billederne ikke på jeres server, så i slipper for serverpresset til billeder. Hvis billedet ikke er blevet vist i 30 dage, sletter de det.

PhPbb version 3 kommer snart, og det ville være godt at komme over på den, da den er hurtigere og mere sikker. Hvis du har brug for det kan jeg godt migrere dette forum over den nye version uden det kommer til at koste jer noget.
Kristoffer

Indlægaf den grimme nøgne dreng » tirs nov 27, 2007 7:52 pm

hvordan tilføjer man et foto til sit indlæg? jeg har prøvet at klikke på det der IMG, men det gør ikke nogen forskel.
den grimme nøgne dreng
den grimme nøgne dreng

Geografisk sted: LV426

Indlægaf offroadguru Solli » tirs nov 27, 2007 11:09 pm

Bilder på forumet legges inn slik:
Klikk på denne link:
http://imageshack.us/index.php

Så trykker du "bla gjennom" og finner det bilde du vil bruke fra din PC.
Så trykker du "host it".
Så merker du det som står i feltet "thumbnails for forum 1",høyre klikk så og "kopier".Så går du til ditt inlegg på forumet og høyreklikker og limer inn.
Da har du ett lite bilde,som leseren selv kan trykke og forstørre opp.Dette er en grei måte om du har mange bilder du vil bruke i inlegget,og det sparer plass på forumet.

Eller så kan du bruke samme fremgangsmåte,men etter du har trykket "host it" og bildet er lastet opp,merker du isteden feltet "hotlink for forums" og kopierer og limer inn og får stort bilde.

OBS!!!SJEKK ATT DATOEN PÅ DIN PC ER RIKTIG;ELLERS GÅR DET IKKE!!!
004792697191

DANSK/NORSK LANDCRUISER 45 & GAFFELTRUCK CLUB
http://www.dnlc45&gtc.dk
offroadguru Solli

Geografisk sted: NORGE

Indlægaf Paulick » ons dec 31, 2008 2:31 pm

offroadguru Solli skrev:Bilder på forumet legges inn slik:
Klikk på denne link:
http://imageshack.us/index.php

Så trykker du "bla gjennom" og finner det bilde du vil bruke fra din PC.
Så trykker du "host it".
Så merker du det som står i feltet "thumbnails for forum 1",høyre klikk så og "kopier".Så går du til ditt inlegg på forumet og høyreklikker og limer inn.
Da har du ett lite bilde,som leseren selv kan trykke og forstørre opp.Dette er en grei måte om du har mange bilder du vil bruke i inlegget,og det sparer plass på forumet.

Eller så kan du bruke samme fremgangsmåte,men etter du har trykket "host it" og bildet er lastet opp,merker du isteden feltet "hotlink for forums" og kopierer og limer inn og får stort bilde.

OBS!!!SJEKK ATT DATOEN PÅ DIN PC ER RIKTIG;ELLERS GÅR DET IKKE!!!

Det må da kunne lade sig gøre at tilføje en knap ( indsæt billed ) det bruger de da i andre forumer...
Hilsen johnnny
Syddjurs Jord & Gravearbejde
Tlf. 86 34 66 11
Paulick

Geografisk sted: Trustrup / Djursland

Tilbage til Administration