Julehygge i Hylke

Arrangementer IKKE hørende til Toyota 4WD Club

Julehygge i Hylke

Indlægaf Palle » man dec 27, 2010 9:37 am

Husk nu julehygge med gløgg og pølser i Hylke D 28-12.

Rosinerne er allerede blødet op, og vi har "udvidet" klubhuset lidt, så det skulle gerne kunne huse lidt flere en det plejer.

Vi ses.

Venlig hilsen
Hylke 4wd klub
Palle

Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf Finn Nørlem » man dec 27, 2010 10:16 am

Julemanden er klar :lol: efter en travl tid vil det være på plads at hygge sig lidt meget sammen med offroad venner, HVA ØØH ?? vil det være en go ide at komme med en Artic cat snescooter, er der lidt plads den kan få lov at boltre sig eller skal jeg bare komme ned for at holde i vejen :lol: glæder mig til at møde jer alle igen.
Flot at i arrangerer julehyggeløb og det skulle ikke undre mig hvis i har gjort så meget ud af det at der bliver noget med sne nede i skoven :D
vi ses
Finn nørlem Jensen. Støvring
viewtopic.php?f=22&t=4355
Finn Nørlem

Geografisk sted: ålborg

Indlægaf Palle » man dec 27, 2010 10:10 pm

Hej Finn

Der er selvfølgelig også plads til din Nordiske Mis.

Vi har dog en regel der hedder ATV'er holder tilbage for biler, pga deres udsyn er bedre en bilens.
Er bare ikke sikker på hvor vi placerer Miss'en i denne ligning, sååå måske kan "holde tilbage" tolkes som holde i vejen :?: :roll: :?: Hvem ved? (sidste bemærking hører nok til under insiderviden :wink: )
Men jeg er helt sikker på at vi klarer den, så hvis du kommer med snøskuteren, så kommer vi med sneen 8)

NB: Gløggen er lige ved at være færdig, og der er forvarmet godt nede i hytten, hvor der iøvrigt også er lavet plads til ca 10 mand mere, ved hjælp af et praktisk samtalekøkken 8) :wink:
Palle

Geografisk sted: Østjylland

Tilbage til Arrangementer