FORMULA OFFROAD I DANMARK 13-14 Juni 2009

Arrangementer IKKE hørende til Toyota 4WD Club

FORMULA OFFROAD I DANMARK 13-14 Juni 2009

Indlægaf Finn Nørlem » tirs maj 05, 2009 8:07 pm

Billede

FORMULA OFFROAD (BAKKE RACE) IGEN I DANMARK 2009

Sidste års Formula offroad i Danmark var en kæmpe succes, TAKKE være det kanon gode samarbejde der var omkring hele arrangementet, og ikke mindst alle de frivillige der sprang rundt begge dagen for at gøre sit bedste så det hele kørte på skinner.
Jeg håber alle de dygtige hjælpere vil stille møde op endnu engang og være med til at vise verden hvad vi kan byde på når det gælder motor sport af høj kvalitet,
alt det praktiske er ved at være på plads, vi mangler bare nogen ca. 55 der vil hjælpe de dage det står på altså Lørdag og Søndag 13-14. Juni i Stjær grusgrav vest for Skanderborg, alle der hjælper til for selvfølgelig mad/drikke og en kæmpe oplevelse på første række hvor tingene sker mellem brølende V8 motorer og venner.
ER DU MED PÅ DEN IGEN ELLER FIK DU DIG IKKE MELDT SOM HJÆLPER SIDSTE ÅR
SÅ ER CHANCEN HER IGEN.
send mig en mail, ned navn og mobil nr. og hvad du gerne vil hjælpe med måske du var med sidste år og gerne vil bidrage med det samme igen, det vil bare være supert, så ved man ligesom hvad det går ud på og alt bliver meget lettere for os alle.

SEND MIG EN MAIL PÅ norlem@tele2adsl.dk eller ring mig på mobil nr. +47 9761 4374

Vi mangler hjælp til:

opsætning af skilning ved offentlig vej.
Depot/pit.
Publikum indgang.
Salgsboder.
Publikums vagter.
Bane bygning.
Indliner. i start område.
Starter. er bemandet
Bak anviser. er bemandet
Point tæller. er bemandet
Dækspringer.
Bjergning/redning. er bemandet
Elektriker. er bemandet
alt mulig mand/handy mand-kvinde

Jeg skal gøre mit bedste for at alle for en oplevelse for livet, man vil snakke om i flere måneder!!!
på forhånd tak: Finn Nørlem Jensen

PS: Her er lidt af hvad du kan forvente at se denne weekend.

Billede
Billede
Billede

Jeg svarer også gerne på spørgsmål her på forumet
Hilsen
Finn nørlem Jensen. Støvring
viewtopic.php?f=22&t=4355
Finn Nørlem

Geografisk sted: ålborg

Indlægaf Sax » ons maj 06, 2009 12:30 pm

Stiller gerne op igen....har sendt en mail til dig Finn
...Husk...min kuglepen er spids og giver prikker *S*
ses
Sax
Sax

Geografisk sted: Nordjylland

Indlægaf Finn Nørlem » man jun 01, 2009 8:51 pm

Her er listen over medhjælpere til formula offroad, jeg vil sige tusind Tak til alle de der allerede nu er på listen.
Men vi mangler nogle er vil stå i pølsevogne, skulle der være 5 på listen der har en kone/kærste fætter/kusine eller nabo til en onkel der kan hjælpe os med at sælge de pølser så sige endelig til på en mail til mig
norlem@tele2adsl.dk

man behøver ikke at have den lange handelskole eksamem for at hjælpe
et sødt smil og glimt i øjet sælger mange pølser :lol:

Her er listen opdateret 8 juni. MED KL SLET FOR MØDE TIDER

opsætning af skiltning ved offentlig vej: Mikkel Schlüter - Bo Mikkelsen - Finn Nørlem - Fredag Morgen.

Depot/pit: Ole Kn(lørdag) + Store Michael (søndag) 8.00 - 17.00 begge dage!

Publikum indgang: Mads Hansen(2 dage) - Frank Nielsen(2 dage) + "Formand" Gro Hauge ( 2 dage) Fra kl 8.00!! - 17.00 Begge dage.

Pølsevogn 1: "Formand": Tine Mikkelsen (2 dage) - Ann Britt Frederiksen ( begge2 dage)

Pølsevogn 2:Marianne Rydberg(søndag 3 timer) - Tinna Jensen (lørdag)

Øltelt(Formand Inge Jørgensen Lør+ Søn)- Torben Kruse(øltelt Søndag)- Jørn Linning( øltelt lørdag ) + Thomas Rasmussen( Øltelt - Lørdag+søndag) Mød op senest kl 9.00

Publikums vagter: "Formand" Anders Mortensen - Henrik Petersen - Claus Andersen - Morten Thomsen - Thomas Sørensen - Charlie Sørensen - Thomas Andersen - Jan Terje solli - Geir Solli - Crista Solli - Jofried Hegdal - Robert Holand (alle 2 dage)
(Anders Mortensen også tilsyn med parkering)
Mød op senest kl 8.00 - 17.00, begge dage.

Bane bygning: Finn nørlem + Birgir Bragason + hjælpere

Indliner. i start område: Lars jørgensen - Christoffer Riis - Jannik smed (2 dage ) Mød op senest kl 8.00

Starter: Peter Frederiksen (2 dage)
Mød op senest kl 8.00

Bak anviser: Jan Sørensen (2 dage) Mød op senest kl 8.00

Point tæller: Bo Mikkelsen - Martin Nielsen - Tommy Østergaard - Michael Brammer - Brian Svenningsen - Rune Kjær (alle 2 dage) Mød op senest kl 8.00!!!

Dækspringer: Peter Saxling(2 dage) - Jan Kielgast(2 dage)- Rene Frederiksen(2 dage) - Morten Fisker(2 dage) - Søren Andreasen (2 dage) - Lars Dreier ( Dækspring lørdag/ Pølsevogn Søndag) - Torben Kruse (lørdag)
Mød op senest kl 9.00!!

Bjergning/redning: Søren Mikkelsen - Lars lykke Hoe - Jan Bertelsen - Mikkel Schlüter - Thomas Pedersen - Thorkild Busk + flere
(alle 2 dage)

Elektriker: André køhler(Fre+Lør+Søn) + Henrik Salomonsen( Lør + Fredag aften - pølsevogn søndag) Kom så snart i kan fredag!!

alt mulig mand/handy mand-kvinde: Nikolas Frank - Janni Lennø ( 2 dage )

Buschauffør op ned officials: Jørgen Hejle Nielsen (2 dage)

Opsætning og forberedelse fredag. :Bo Mikkelsen -Tommy Østergaard - Jan Sørensen - Mikkel Schluter - Nikolas Frank - Morten Fisker - Finn Nørlem - André Køhler -

Reserve Medhjælpere lørdag: Ole 3 + Martin Tækker

Mette B`s hjælpere: Sif - Lea - Theis

Jeg skal gøre mit bedste for at alle for en oplevelse for livet, man vil snakke om i flere måneder!!!
på forhånd tak: Finn Nørlem Jensen

Medhjælpere og Officials må meget gerne ankomme fredag, det gør det hele så meget lettere, der er plads til overnatning hvis du selv har noget at sove i. Medhjælper program tilgår senere.
Finn Nørlem

Indlægaf Finn Nørlem » man jun 08, 2009 9:52 pm

Oplysning til dem der har meldt sig som hjælperer.
se listen i ovenstående indlæg,
der se i tiderne man skal møde op til. hver enkelt opgave har fået en formand/kvinde. disse folk vil får en gennem gående forklaring på hvad opgaven/arbejdet består af og tager der efter fat i de personer der er sat på holdet og har ansvar for at opgaven bliver løst bedst mulig.
Så der for er det en veldig god ide at se efter hvem der er formand/kvinde i den gruppe du skal arbejde i, endnu bedre vil være at printe listen ud og tage den med i grusgraven, det vil løse mange problemer når du ankommer.
vi ses
Finn Nørlem

Indlægaf Finn Nørlem » man jun 08, 2009 10:12 pm

NEZ Formula Offroad Championship 2009
Stjær Grusgrav, Kollens Møllevej, Stjær, 8464 Galten

PROGRAM for tilskuere:

Lørdag 13. Juni
Kl. 10.00-17.00 Konkurrence kørsel på 8 afmærkede baner for de tilmeldte Formula Offroad biler. Der køres en bil ad gangen.

Ca. kl. 12.30 pause 40 minutters Show med nogle af Danmarks bedste Downhill BMX kørere og Freestyle motocross opvisning ved Rasmus Kjeldsen

Søndag 14. Juni

Kl. 10.00-ca. 17.00 Konkurrence kørsel på 7 afmærkede baner for de tilmeldte Formula Offroad biler. Der køres en bil ad gangen.

Billetpriser
Voksne 1 dagsbillet 120 kr.
Voksne 2 dagsbillet 200 kr.
Børn under 15 år Gratis

Gratis Parkering – Salg af mad og drikkevarer

Udstillere: Team Bertelsen Offroad Shop www.team-bertelsen.dk

Øvrigt:
Bane med mulighed for at købe sig til en køretur på små Yamaha TTR 50cc – både for børn og voksne.
Finn Nørlem

Indlægaf Finn Nørlem » man jun 08, 2009 10:29 pm

Billede
Finn Nørlem

Indlægaf Helle Skovdal » lør jun 13, 2009 7:56 pm

Helle Skovdal

Geografisk sted: Skanderborg

Indlægaf Finn Nørlem » man jun 15, 2009 10:36 pm

Tak til alle der var tilstede i Stjær grusgrav, Køre - officials og alt andet personel der har hjulpet (små som stort) alle har virkelig gjort sit bedste for at det skulle lykkes og det gjorde i aller højste grad !!!
specielt tak til Mette Bertelsen og Bo Mikkelsen i er et fantastisk team at arbejde sammen med.

TUSIND TAK TIL ALLE.

Hilsen Finn Nørlem Jensen
Finn Nørlem

Flere fantastiske billeder

Indlægaf Helle Skovdal » fre jun 19, 2009 7:25 am

http://spotted.stiften.dk/galleries/index.php?id=2471

http://spotted.stiften.dk/galleries/index.php?id=2477

Bemærk sidste del af kommentaren:

Søndag var finalernes dag og der blev satset i grusgraven i Stjær. Det gav en extra dimension i spændingen og det virkede som om naturloven var midlertidig sat ud af kraft. Der skete mange roll overs. Der opstod dog aldrig ventetid af betydning takket være en førsteklasses organisation som havde fortjent flere tilskuer
Helle Skovdal

Geografisk sted: Skanderborg

Tilbage til Arrangementer