NORDSØ ACTION DAY 2007

Arrangementer IKKE hørende til Toyota 4WD Club

NORDSØ ACTION DAY 2007

Indlægaf Finn Nørlem » fre mar 16, 2007 11:39 pm

NORDSØ ACTION DAY 2007 DEN 14 –15 JULI I HIRTSHALS DK
I weekenden den 14-15. juli 2007 byder Hirtshals igen på sommerens mest hæsblæsende weekend, fyldt med action, Traditionen tro indbyder vi denne weekend i juli på et brag af en oplevelse med fart, spænding og masser oplevelser for hele familien.
Ved Havnen: På Havet:
Drag race med biler og mc. Racerbåd med bananbåd
Vand scooter opvisning. Gummiringe til 3 personer og vandski for 2 personer.
Kæmpe racerbåd giver ture for 20 personer.
DM Afdeling i windsurfing.
Andet:
Offroad Motard opvisning. Turkørsel med Corvette på bane og vej.
Turkørsel med Ferrari på bane og vej. Race og kunst på motorcykler.
Afdeling af DM med 50 kørere fra hele europa. Trial motorcykler på sten og kasser
Stunts på motorcykel Kæmpe hop med moto-crosser.
Luftakrobatik i 28 meters højde. Truckudstilling
Traktortræk (pull) udstilling. Helikopterflyvning
Tivoli Kørsel med Lego minibiler i sandbane
På Stranden:
Hill Climb konkurrence 50 firehjuls trækkere udstiller og kører i extreme bakker.
Det norske STEYR TEAM udstiller turbussen + 2 extreme trial proto biler
Smugkig på www.tommyolsen.no
Beach Party på pladsen ved stranden lørdag aften
Lørdag aften træder vi speederen i bund, og byder på sommerens bedste beach party, når vi forlænger dagens action events med fest, musik og fed party stemning - hele aftenen !! nat

Finn Nørlem Jensen og norske STEYR TEAM kan byde alle en tur til actions days i Hirtshals ganske gratis, hvis du er villig til at sætte din 4 hjuls trækker på udstilling Lørdag – Søndag på pladsen
4 wd bilen skal være nyvasket og blive på klubbens stand i åbnings tider begge dage.
Vi har fået tildelt et stort område ned til stranden lige op mod striben hvor der køres dragrace med vilde maskiner, der vil være dragrace start hver 3 minut så der forventes en del dejlig larm
alle biler kan blive udstillet og alle kan køre på stranden og lave opvisning i sandbakker der er blevet lavet til samme formål, der kan og skal køres opvisning begge dage,
Toyota 4wd rejser klubtelt på standen så vi har et samlings punkt at mødes i og hygge os
du skal selv medbring havebord/stol, der kan købes mad på området eller i Hirtshals by
der kan overnattes i telt eller campingvogn på pladsen ved siden af udstillingen

Bilerne skal være på plads senest Lørdag morgen kl 9.00. følg Toyota 4wd skiltene fra statoil først i Hirtshals ved siden af nordsø museet.
Hvis du er interesseret i at udstille din 4wd bil. Får du 2 weekend armbånd gratis med fri adgang for 2 voksende personer begge dage + Beach party lørdag aften (værdi 790 kr. )

DENNE UDSTILLING ER KUN FOR DEM DER TILMELDER SIG OG DU SKAL OPGIVE DIT NAVN + HVILKEN BIL DU UDSTILLER, RACERER ER VELKOMMEN
SENEST SØNDAG DEN 1 JULI. Vi tilmelder efter først til mølle princippet
TILMELDING OG INFOMATION
RING TIL FINN NØRLEM JENSEN TLF. +4598 385505 eller +45 40759445
MAIL: norlem@tele2adsl.dk
Følg med og se foto fra tidligere år på www.nordsoe-action-day.dk

Geografisk sted: ålborg

Indlægaf Palle » man mar 19, 2007 8:04 am

Vi har meldt os til, med 2biler og en bus, vi vil meget gerne svare på spørgsmål omkring syn og indregistrering af sådan en i danmark, hvis nogen skulle være interesserede.

Forresten Finn!

Skal Quadracere melde sig til ved dig?

Skal/må vi selv stille med gummiged, i så fald skal jeg lige vide det, da jeg kan få en stillet til rådighed under hele weekenden, det kræver bare, at han ved det i ordentlig tid.

Mht. spisning, var der tale om sidste år, at vi i år lavede vores egen mad, i den forbindelse står Sørens tilbud, om at lave en helstegt pattegris, stadig ved magt.
Vi kunne jo evt. skrive meninger om dette her?

Mvh
Palle
Palle

Geografisk sted: Østjylland

svar

Indlægaf Finn Nørlem » tors mar 22, 2007 8:58 pm

svar til Palle
Tillykke med bussen !!! den første af sin slags i DK.
Jeg kan oplyse at der vil komme en del offroad busser, en del af nordens bedste trial teams vil ligge vejen forbi actions day og vise deres busser og trial biler.

jeg skal til møde i bestyrelsen for Nordsø actions day ( dato ikke fastlagt endnu) for at ligge endlig plan for hvem der gør hvad og hvornår
Der vil jeg få svar på om jeg skal tage tilmelding på Quadracere, jeg selv syntes at det vil være medst naturligt, da de også udstiller øst for striben og forøvrigt er nogle rare mennesker.

ang. gravemaskine har jeg forbindelse med en person fra Hirtshals der er villig til at låne os en maskine i dagene før action day.

Det med bespisning Lørdag aften, har jeg valgt at folk selv skal medbringe sit mad, men vi spiser sammen i klubteltet kl 19.00
Men er der en er gerne vil sørge for maden til alle der ønske at bestille i forvejen, er det da en skide go ide med helstegt pattegris kartoffelsalat og flutes
Jeg skal nok tage imod tilmelding til madbilletter, men har ikke tid til at sørge for maden da jeg selv rejser til eurotrial i San Marino (Italien) samme weekend

jeg håber det er svar nok på dine spørgsmål

MVH: Finn Nørlem Jensen
www.offroader.dk
www.tommyolsen.no
www.pirate4x4.dk
Finn Nørlem

Indlægaf Palle » fre mar 23, 2007 10:21 am

Hej Finn

Det er rigtig gode svar, som man kan bruge til noget, jeg vil gerne takke for den udførlige forklaring, da man jo har set andre steder her på siden, at det kan gå "lidt" trægt med svar.

Vedr. mad, vil vi gerne stå for menuen, vi skal bare vide hvor stor en gris, vi skal køre ned, dette er meget vigtigt!!!
Så i praksis skal "man" bare melde sig til spisning(bindende), stille sig klar med en tallerken i hånden, få den fyldt op, og så sætte sig ned og spise.
Meget let ikke, men det kræver bare, at man får sig meldt til, jeg kan ikke på nuværende tidspunkt sige noget om pris, men vil nok ligge omkring 70kr pr. mand, alt efter hvor mange der melder sig til.

Vedr. madbestilling: vil jeg sige, at indtil videre kan i skrive med i jeres tilmelding til arrangementet, om i vil spise med.
Palle

Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf skjaeg » lør jun 16, 2007 4:09 pm

hej jeg har forsøgt at tilmelde en bil toyota hdj 80 og to personer men er ikke sikker på at min mail virker men håber at det er godt nok at skrive her vi har også to børn med og vi vil alle gerne være med på den der gris hvis der er spørgsmål til mig så 40515977 hilsen skjaeg
hvis du er i tvivl gi den ful gas !!! .SKJAEG
40515977
skjaeg

Geografisk sted: thy

opdatering

Indlægaf Finn Nørlem » tirs jun 26, 2007 6:40 am

Så er siden www.offroader.dk opdateret med billeder og liste
prøv også www.nordsoe-action-day.dk
Finn nørlem Jensen. Støvring
viewtopic.php?f=22&t=4355
Finn Nørlem