NORGES CUP & SØRLANDS CUP BILTRIAL

Arrangementer IKKE hørende til Toyota 4WD Club

KOMMER DU???

JA
1
20%
JA,DET GJØR JEG
4
80%

Afgivne stemmer : 5

ork ja....

Indlægaf Bo » søn aug 06, 2006 9:04 am

I norge kan man alt....kom nu bare med,de har sikkert en tøs med tap du kan prøve deroppe. Kommer du med?
Bo

Geografisk sted: Aalborg

Indlægaf Finn Nørlem » tirs aug 08, 2006 8:22 pm

Jeg tager afsted Torsdag D 10 kl 13.45 med trailer
regner med at være fremme ca. kl 22.00
Jeg rejser hjem igen Tirsdag kl 19.00

vi kan har fået privat indkvartering mod en mindre betaling (kød-smøger eller sprit)

Det med pigerne (jenterne) Ja jeg kan garanterer der er piger og de har fået vitaminerne i den rigtige række følge, der er ikke tegn på at de har været hæmmet af børne sygdomme
og hvis jeg ikke tager meget fejl vil der være fest Lørdag aften sammen
med alle trial vennerne i Norge.

se info og deltager liste http://www.dorkoffroad.no

MVH: Finn Nørlem Jensen
Finn Nørlem

Geografisk sted: ålborg

shit....

Indlægaf Bo » tirs aug 08, 2006 8:46 pm

Var lige det jeg frygtede du ville sige......masser af tøser med formerne de rigtige steder.......nammenam.......jeg får afklaret onsdag om jeg kan få fri, er afløser for nogen som har ferie, så det er lidt svært at få fri;-).........

Jeg kan forstå at olie peter og muligvis burger også kommer derop...
Bo

hmmm

Indlægaf Bo » tirs aug 08, 2006 8:59 pm

hvis jeg kommer afsted, så bliver det noget med afgang sent torsdag fra nordjylland et sted.......enten med ballondæk og mercury motor bagpå eller med en færge......afh. af pris og plads....satser vist på hanstholm-egersund torsdag kl. 2345....om muligt........måske hirtshals hvis de har noget tilsvarende billigere......jeg skriver det lige når jeg ved noget.....
Bo

Indlægaf Finn Nørlem » tirs aug 08, 2006 10:07 pm

Her er Link til alle færger der sejler ud fra danske havne
så må i selv om hvor i sejler hen, men jeg sejler fra Hirtshals
til Kristiansand Torsdag D 10/8 kl.13.45 med Color line
det var det billigste jeg kunne finde når der er trailer med.

klik: http://www.trafikken.dk/wimpdoc.asp?pag ... no=74714#N

MVH: Finn Nørlem
www.offroader.dk
Finn Nørlem

Geografisk sted: ålborg

Indlægaf Gæst » ons aug 09, 2006 5:15 pm

jeg har en plas fri peter skulle ikke med

mvh burger
Gæst

jep...

Indlægaf Bo » ons aug 09, 2006 6:22 pm

Jeg tager med i steens bil, sammen med ole2 i hans bj 42......melder senere ind ang. hvilken færge det bliver.....
tlf: +4521481931
Bo

så er der afgang

Indlægaf Bo » ons aug 09, 2006 8:37 pm

Undertegnede og ole2 suser til norge fra hirtshals til kristianssand torsdag nat kl 01.15.........

Ring hvis der er andre der suser med......;-)

kunne godt få fri....det var heldigt......

Så er tiden oprundet i norske oliebaroner og cykelsmede.......snart skal i mærke suset om ørene fra de danske helvedesmaskiner som hele europa frygter.........vi kommer med det ondeste materiel..... udviklet og gennemtestet......klar til krig er vi.......

Selv kommer jeg med en Landcruiser special de la bugge......bilens enorme genssplejsede 12 cylindrede hybrid kølede motor, vil under opstart få de norske geologi studerende i Bergen tidligt ud af køjerne eftersom deres Richter målere slår helt ud på scalaen i samme øjeblik tændings gnisten smælder.........de norske fjelde vil lægge jævne i 10 mils omkreds efter start.....

Denne kraftfulde motor, Kombineret med dækstørrelse 593X113-33 vil få denne landbrugsmaskine fra helvedes forgård, til at trække et bredt men jævnt spor i det ellers pæne kuperede norske terræn..........norge vil få sin første "rigtige" 2 sporede motorvej i mine hjulspor.......

Gearkassen stammer fra den transportvogn NASA bruger til at trække rumfærger rund på cape canavarel...........cirka 12 billioner gearmuligheder.......i de 34 gear områder........

Bare vent..........vi ses.....

"Længe leve flåkklypa"
Bo

........

Indlægaf kristian » ons aug 09, 2006 9:41 pm

var det en blødning ?? :roll: :shock: :P
Aalborg 60180596
ln65 under opbygning
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbr ... erID=17480
kristian

blødning??...yes sir...

Indlægaf Bo » tors aug 10, 2006 9:57 am

det er en blødning........en mega en af slagsen.......;-)

Skal du ikke med lille hiwatha??...kom med til norge....
Bo

Indlægaf offroadguru Solli » man aug 14, 2006 7:38 pm

Billede

Billede
004792697191

DANSK/NORSK LANDCRUISER 45 & GAFFELTRUCK CLUB
http://www.dnlc45&gtc.dk
offroadguru Solli

Geografisk sted: NORGE

Indlægaf offroadguru Solli » man aug 14, 2006 7:41 pm

Billede

Billede
004792697191

DANSK/NORSK LANDCRUISER 45 & GAFFELTRUCK CLUB
http://www.dnlc45&gtc.dk
offroadguru Solli

Geografisk sted: NORGE

.....

Indlægaf kristian » tirs aug 15, 2006 8:16 pm

ser ud til der var en del af dem med langt hår!!!
fik Bo mon prøvet noget?
Aalborg 60180596
ln65 under opbygning
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbr ... erID=17480
kristian

Langhårede nordmænd.....

Indlægaf Bo » ons aug 16, 2006 5:06 pm

Yess....jeg kom, jeg så, jeg sejrede.......:-)...i steens bil.(imod finn i en 61 (selvkørende jordanker) og en nordmand i en norsk 23 meter lang 4x4 omnibus....fair odds syntes jeg ;-))

Du har ret i at mange af disse nordmænd er ekstremt langhårede.........og desuden har de en syg hobby som går ud på at holde isbjørne som kæledyr....de er syge er de......den polarbear/hund du ser på billedet har poter hvorpå der står 33x12,5x15....med pigge!!....jætte flink hund, bare MEGA stor....det var den de brugte til at trække trialbiler af banen med.....

Men ja, vi havde en hyggelig tur derop, selvom de er meget langhårede de normænd, så er de rimeligt flinke alligevel........MEN køre bil....det kan de ikke!! Deres forståelse for trial i original klassen er tilløb ude fra kanten af fjeldet, (ca.400meter ) for så at tænde deres suzukier op til omkring 34.000 rpm og slippe dem løs direkte ind i de største sten og klippeblokke de kunne finde!!!......total amok bilmentalitet.......utroligt hvad de holder til de små japanske gryder. Jeg er meget overbevist om at vi danskere nok skal vinde nordic.............deres talent rækker simpelthen ikke til at acceptere at der ikke er klipper at banke ind i i danmark!!!.....vi er også bedre til at lave hot dogs...

For hvad angår deres "guru".......så er han en sand dansk ven, vi havde en jætte god og hyggelig indkvartering med spabad, champagne, jordbær, fri bar, bikini tøser "ad libitum", morgenmad på sengen og speedbådsture i fjorden.........i sandhed en tur som mange ville have ønsket sig at de var med på.......tak for det guru solli, jeg har allerede modtaget 329 forhånds tilmeldinger til at bo hos dig næste gang .....

Kong finn von dem flottheimer d. 1. af danmark har allerede slået 2 af de langhårede til riddere af dannebrog........vi starter den første danske "koloni" deroppe, (siden vi byttede væk de vestindiske øer for ussel mammon)........på længere sigt vil det være et godt sted at starte en evt. invasion af norge, om ikke for andet, så for at lave norge til verdens største offroad bane, selvfølgelig med entré....det var et meget flot område af norge vi var i.....

Nå, men alt i alt en meget hyggelig tur som godt kan anbefales som lidt ferie afslapning (hvis man ikke kører trial imod dem altså) .....

Tak for indkvartering, mad, kultur, ect. ect. guru solli og arctic .

Vi ses! :D
Bo

Indlægaf Jan Veggebro » ons aug 16, 2006 8:49 pm

:lol: :lol: :lol: Hold da op Bo... Du burde da skrive store bøger med den kreativitet du ligger for dagen :idea: Det er squ da konge griner for vildt 8)
MVH. Jan

TLF. 2619-2684

Heller komme galt af sted, end slet ikke komme af sted.
Jan Veggebro

Geografisk sted: Østjylland

ForegåendeNæste

Tilbage til Arrangementer