Oksbøl 2015

Skriv her hvis du har kommentarer til vore egne arrangementer ! Indlæg eller annonceringer om øvrige henvises til anden gruppe

Oksbøl 2015

Indlægaf troels » søn apr 05, 2015 6:22 am

Der skal hermed lyde et stort tak til arrangørene, af Oksbøl løbet :) det var endnu en gang fedt at kunne benytte dette FEDE terræn :D
Dernæst skal lyde en stor tak, til div kvindelige bamhjertelige samaritter :) Efter mit uheld hvor jeg fik min finger i klemme, mellem splikrog og klyds.
Efter en tur på skadestuen, som kunne klares i fredericia :wink: ,havde jeg brækket, det yderste led på fingeren 2 steder :evil:
Mvh Troels Tlf 2343 2780
troels

Geografisk sted: Fredericia

Re: Oksbøl 2015

Indlægaf juls » ons apr 08, 2015 4:30 am

Det lyder ikke særlig rat at fingeren var brækket 2 steder :x men det var da godt at du alligevel tog dig sammen og tog på skadestuen. 8)
Så var det også noget værre end du selv havde regnet med. Har du så fået forlænget din påskeferie eller arbejder du bare videre?

God bedring med den.
juls

Re: Oksbøl 2015

Indlægaf troels » ons apr 08, 2015 8:06 am

Ja jeg regnede "kun" med, at det var neglen det var gået ud over, da jeg kunne bevæge fingeren :wink:
påske ferien blev forlænget med 6 uger :).
Da jeg arbejder med slamsuger og skal have handsker på, og med en klumpfinger er det ikke så nemt :roll:

Takker for god bedring :D
Mvh Troels Tlf 2343 2780
troels

Geografisk sted: Fredericia

Tilbage til Egne arrangementer