Hvor skal 2 afdeling af trophy holde henne?

Skriv her hvis du har kommentarer til vore egne arrangementer ! Indlæg eller annonceringer om øvrige henvises til anden gruppe

Hvor skal 2 afdeling af trophy holde henne?

Indlægaf Russerdressur » ons apr 17, 2013 3:05 pm

Haii Bestyrelse.

Var det ikke muligt at udfylde kalenderen med lidt steder, så man kan nå at bestille evt. overnatning.
Og synes personligt at det er lidt uheldigt at ligge, et enkelt dags arrangement i en såkaldt "mini-ferie". Dette betyder at div. campingpladser kalder det høj-sæson og min. leje-periode på en 4 dage. Hvilke gør en hyggelig weekend ekstra dyr, hvis der skal være lidt socialt. Ellers ender det bare med at man kom,kørte og kørte hjem igen.

Mvh.
Søren
Russerdressur

Re: Hvor skal 2 afdeling af trophy holde henne?

Indlægaf Rudi » ons apr 17, 2013 7:01 pm

Hej Søren og andrer

Det der med hvor det skal afholdes er lidt svært at skrive i kalenderen da vi ikke altid ved om vi kan leje området i den weekendt hvor vi havde planlagt kørsel.

For 2 afdeling af trophy`s vedkommende kan jeg sige at vi havde planlagt at det skulle afholdes i gammelrand men de har meldt tilbage i torsdags at vi ikke kunne komme der den pågældende weekend så nu lægger der en ansøgning hos faxekalk så må vi se hvad de siger.

Men jeg vil love alle at lige i samme minut at jeg har fået tilladelsen eller afslaget melder jeg det ud her i forumet.

MVH Rudi
Rudi

Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf frede.gv1 » ons apr 17, 2013 10:22 pm

hej rudi... hvad med den store grav kristian er ved at bruge til challenge i weekenden. sku vist ligge mellem slagelse og sorø... ku det være en mulighed.
Thomas Lundy AKA COLA-MAND
jimny, sami-aksler, 2xarb. longfield, 5,14-1 transfer, 31" boggere. Aisin 1000 toyotaspil m 9hk bow3.

Vi ses... cola
frede.gv1

Geografisk sted: Ejby

Indlægaf Rudi » tors apr 18, 2013 9:20 pm

Hej

det ved jeg ikke helt men det er noget med sorø akedemi der ejer den men den samme bruger ( graver ncc ) som gammelrand har søgt der for længe siden men fået afslag så må snakke med kristian efter seeland og høre mere, så ondtil vidre negativ.

Rudi
Rudi

Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf SukiSukiDræberen » man apr 22, 2013 12:39 pm

Jeg venter svar fra sorø akedemi, og thomas juel olsen's grusgrav. Begge ved sorø.
Har taget et initiativ, da min bil trænger voldsomt til at blive luftet!
SukiSukiDræberen

Tilbage til Egne arrangementer