Speedtrophy

Skriv her hvis du har kommentarer til vore egne arrangementer ! Indlæg eller annonceringer om øvrige henvises til anden gruppe

Speedtrophy

Indlægaf kresjan » søn apr 07, 2013 6:58 am

Hej alle sammen, og tak for en hyggelig påske. :D

Ja nu er der så gået ca. en uges tid siden påsken, og der er et spørgsmål som jeg bliver ved med at gå og irritere mig over, og det går nok mest til bestyrelsen, kald det brok, galde eller hvad i vil, jeg er bare uforstående. :?:

Det handler om jeres planlægning af 2 eller 1 afd. af speed trophy og hvor i landet det skulle køres.

Først laver i en afstemning på selvsamme forum med overvejende flertal for at der kun køres 1 afd. Og den køres på Fyn, (det med 1afd. har i så taget til efterretning) :idea:
Så laver i sku lige en hurtig afstemning med håndsoprækning til general forsamling i påsken, der var også flertal for at den eneste afd. Skal køres på Fyn.
Alligevel går i ind og overruler og fast slår at det bliver Sjælland. :shock:

Og nu kommer så mit spørgsmål. hvorfor spørger i overhovedet jeres medlemmer, hvis interesse i forsøger at varetage, når i åbenbart havde bestemt jer på forhånd, eller var ligeglad med deres mening og med den begrundelse af at det er mere sikkert på Sjælland, vil det så sige at i havde tænkt jer at afholde et usikkert løb på Fyn, som jo faktisk var sat i kalenderen?????
Som jeg ser det har i lige stukket lange fingeren i vejret, og sagt at jeres medlemmers mening er total underordnet for det er jer der bestemmer (sagt på en pæn måde). :!: :!:

Mvh Kristian
BJ 42 med 3B-T power,
LJ 70 racer med kiki motor
KZJ 70 til hverdag

[ ] [ ] [ ][___]__
|--- l l -LoTOYOTAo]
()_)---()_) --o-- ()_)
kresjan

Geografisk sted: Et sted i midtjylland

Re: Speedtrophy

Indlægaf lynet » søn apr 07, 2013 12:44 pm

Hej rigtig godt skrevet Kristian , lige vores ord ,
vi er lige så uforstående :shock:
mvh Bjarne ,J7 holdet
lynet

Indlægaf Thomas » søn apr 07, 2013 9:14 pm

Hejsa

Jamen det er da ærgerligt at høre hvis I bliver irriteret over planlægningen. Det er da bestemt ikke meningen.

Men lad mig lige slå fast, at oplægget på forum aldrig har spurgt om hvor I synes det skal køres henne. Kun om i ville ha' en eller to afdelinger. Jeg skriver oven i købet i indlæggets start at vi nok skal afgøre hvilken afdeling som ændres. Grunden til det er såmænd at det er helt klart dem som står for løbene som bestemmer "hvem/hvad/hvor", da det er dem som laver det frivillige arbejde.

I min verden er det helt klart en fejl at der overhovedet bliver spurgt til generalforsamlingen, for jeg synes helt klart det er Teddy og Rudi som står med løbene, som så også skal afgøre hvem der afholder det. Og ja, set i bakspejlet var forslaget om en afdeling på Fyn nok helt hen i vejret pga. sikkerheden, og det må I da meget undskylde. Men vi er sgu ikke fejlfri, og prøver at gøre det så godt - og sikkert - som muligt.

Og hvis du mener og ha' set en langemand nogen steder - ja så ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal sige...
Thomas

Hvor intet vandt - vover igen :mrgreen:
Brugeravatar
Thomas

Geografisk sted: Brædstrup

Indlægaf kresjan » man apr 08, 2013 2:43 pm

Hej igen.

Selvfølgelige er i ikke fejlfrie, det er vi andre heller ikke, men tro mig vi plejer også at få af vide når vi har klokket i det. :shock:

Og det er muligt at det er en indbyrdes fejl at der er blevet spurgt osv osv. det virker bare som en dum ide at spørge "folket" og så gå stik i mod dem, det er jo ikke dansk politik det her :lol:

Det kan godt være at jeg har misforstået hensigten eller noget andet, men så kan jeg oplyse at det er der mange der har så, det er selvfølgelig beklageligt, men noget i måske kunne tage til efterretning. :idea:

Det med langefingeren er sagt som en metafor, og altså ikke set i levende live.
(Metafor = ting eller fænomen betragtet som symbol på eller repræsentant for noget andet, som regel noget mere abstrakt) :wink:

Mvh Kristian
BJ 42 med 3B-T power,
LJ 70 racer med kiki motor
KZJ 70 til hverdag

[ ] [ ] [ ][___]__
|--- l l -LoTOYOTAo]
()_)---()_) --o-- ()_)
kresjan

Geografisk sted: Et sted i midtjylland

Indlægaf Rudi » man apr 08, 2013 7:51 pm

Jeg vil da gerne undskylde meget at jeg var lidt hurtig på aftrækkeren til vores generalforsamling.

Det var ikke meningen og det sker fohåbentlig ikke igen.

UNDSKYLD........

MVH Rudi
Rudi

Geografisk sted: Roskilde

Tilbage til Egne arrangementer