TrophyCuppen 2013 - Er der noget galt ?

Skriv her hvis du har kommentarer til vore egne arrangementer ! Indlæg eller annonceringer om øvrige henvises til anden gruppe

Re: TrophyCuppen 2013 - Er der noget galt ?

Indlægaf Frank S. Larsen » søn feb 17, 2013 12:55 am

Hej
Jeg HAR læst og forstået reglerne ( tror jeg nok ) for Speed T

Når jeg skriver at jeg er enig m. Troels er det i hans betragtning omkring muligheden for at vælge denne "type" løb fra, samtidig med at man stadigvæk har mulighed for at køre med om placering i cuppen!
Det er ikke muligt hvis der laves 2 afdelinger med Speed T.

For 5-6 år siden var trophy mere eller mindre en uddøende løbsform i Toyota klubben sammen med antallet af "racere" Det var der nok flere grunde til, vi blev afskåret fra som klub, at afholde løb i Oksbøl, som jo i rigtig mange år nok var "krumtappen" i Toyota klubben, DOS var meget aktiv m challange løb i den periode, og jeg tror at der var nogle af de udøvende 4wd folk som nok satsede mere på den type løbsform, end det som vi har/havde i Toyota klubben.
Heldigvis (syntes jeg) er der nogle af klubbens medlemmer, der opfanger denne problem stilling, og ideen om en Trophy cup tager form.

Set i bakspejlet, er det en super god ide at lave Trophy cuppen, antallet af "racere" er fordoblet i den tid hvor vi har haft cuppen, og løbsformen bringer meget godt "klubliv" med sig - tak for det, til alle dem der bidrager med god stemning efter løbet, det er mit håb, at vi med tiden kan få "de sidste" med, ihvertfald en gang imellem :) .

Jeg tror at vi som klub skal være meget varsomme med at ændre alt for meget på en "løbsform" som har vist sig at være rigtig god, såvel for de udøvende, som for Toyota klubben, alene de ovenstående indlæg viser jo med al tydelighed, at ihvert ikke alle er fuldstændig begejstrede for forslaget om at inkludere speed T som en del af Trophy cuppen, og nu kommer jeg så til andet punkt hvor jeg også er fuldstændig enig med Troels, for mig har Speed T intet med Trophy cup at gøre.

Jeg syntes IKKE at det er nødvendig at tilføre højere hastigheder, mere "intensitet" til Trophy cuppen. Frank
Frank S. Larsen

Geografisk sted: midtjylland

Indlægaf frede.gv1 » søn feb 17, 2013 1:37 pm

jeg forstår ikk rigtig at vi har så travlt med at finde en løsning. hvis bestyrelsen vil slette det ene løb uden at lave noget andet på den dato er der vel ikk det store arbejde forbundet med det. syns da det var bedre at tage dette op på vores genneralforsamling i påsken. og hvem kan vide hvordan et speedtrophy er når der aldrig har være et. var det ikke bedre at vurdere om der skal være en 2. afd efter den første afd af speedtrophy er afholdt. det ku jo være at speedtrophy lige er det vi mangler. hvem ved.
jeg er da helt enig med frank i at vi ikke skal lave alt for meget om der cuppen kører rigtig godt. MEN forandring fryder. i små skridt selvfølgelig.

et lille ps skal da lige være, at det er da ærgeligt at man hellere vil køre et løb mindre i cuppen end at køre 2x speedtrophy. lad os da få så mange løb som muligt.

thomas aka colamanden.
Thomas Lundy AKA COLA-MAND
jimny, sami-aksler, 2xarb. longfield, 5,14-1 transfer, 31" boggere. Aisin 1000 toyotaspil m 9hk bow3.

Vi ses... cola
frede.gv1

Geografisk sted: Ejby

Indlægaf Thomas » søn feb 24, 2013 10:24 pm

Det er ikke for at være flabede fra bestyrelsens side af, at vi ikke blander os for meget i debatten. Men tro mig, når jeg skriver til jer at vi LÆSER og vistnok forstår hvad i skriver :wink: . Om hvorvidt det passer ind i trophycuppen var jo noget vi lige skulle finde ud af i fællesskab, ved at prøve til en enkelt gang. Vi har forstået at I kun ønskede en afdeling, og at I gerne vil køre den dag som så "aflyses" i cuppen. Det vil vi gøre alt hvad vi kan for at tilgodese, og fremlægge en endelig løsning til generalforsamling, mht. hvad som ændres.
Thomas

Hvor intet vandt - vover igen :mrgreen:
Brugeravatar
Thomas

Geografisk sted: Brædstrup

Indlægaf filmmanden » man feb 25, 2013 4:31 pm

hej Thomas.

Lyder fint at i vil prøve at finde noget til den dag der måske bliver aflyst.
jeg vil siger det sådan at det jeg helst vil er et almindelig trophy som vi alle elsker :D :D men kan også godt forstå vis der står en bane klar fra dos lige til at køre på, at speed trophy eller speed challenge måske var en god ide, det var jo værd at tænke lidt over.

Skulle man vælge en af de 2, er jeg mest til speed challenge da man bare kan give gas uden at tænke på man er et hold
et speed trophy vil jeg da stadig som en 3 priotet sige det kan vi da også køre, og det vil vi da også gøre vis det blev sådan et..

men lad os nu prøve det første speed trophy det kunne jo være det blev pisse sjovt

Der blev jo spurgt til skov trophy hvad vi ville syntes om at prøve, der var jo ingen svar. Til finalen ville i jo trække et svar ud af os og der lød svaret som jeg husker "så lad os prøve EN afdeling".
At i så laver 2 afdelinger vil jeg da sige vis det var sådan i best fik kalenderen til at gå op vil jeg give den fulde opbakning for det og så er det jo det vi skal Køre istedet for alt det ynk, dem der ynker kan jo bare stille op til bestyrelsen når der er generalforsamling og lave kalender for 2014

Mvh Ole Rasmussen
40881980
Ole Rasmussen
40881980
filmmanden

Geografisk sted: midtjylland i en jord hule

Foregående

Tilbage til Egne arrangementer