En opfordring fra en taber....

Skriv her hvis du har kommentarer til vore egne arrangementer ! Indlæg eller annonceringer om øvrige henvises til anden gruppe

En opfordring fra en taber....

Indlægaf Russerdressur » tirs aug 28, 2012 12:19 pm

Haii Alle trophy-deltager.

Tak for en rigtig fin/fed dag i Bjørnstrup.

Det er så populært at siger, at det ikke skal lyde som et surt opstød, men vurdere selv. Og kald det, det du synes. Det vil helt sikker opfattes forskelligt når jeg/vi kun blev to'er.

Jeg vil opfordrer til, at vi hjælper vores nogen gange "grønne" officiel, med at udfylde sedlerne korrekt. Da jeg ved at J7-holdet (som vandt), mener at det var bane nummer 6 (den bane med de lange op og ned kørsler, over i det højre hjørne), gjorde brug af reglen om at kører udenom. Men ikke er blevet noteret for den.

Og jeg vil gerne havde lov at citerer fra reglerne; TR. 4.0.1Der må køres et køretøj udenfor banens forløb (porte), og hjælpe de andre køretøjer. Official skal orienteres omgående ved brug af denne regel – det må gerne besluttes at benytte reglen efter holdet er startet på banen.

Det er så her det bliver lidt selvfed. For det havde betydet at vi havde vundet, med hele 1 point.

Enten skal vi bruge mere tid på at "uddanne" vores officielt, eller skal vi måske selv hjælpe hinanden lidt mere.

Så jeg opfordrer til mere FairPlay holdene imellem.

Vi kører jo race for at have det sjovt, og vores "grønne" officials skal også have en god dag, så de kommer igen.

Mvh.
Søren P
Bording.
Russerdressur

Re: En opfordring fra en taber....

Indlægaf Frank S. Larsen » ons sep 05, 2012 7:10 pm

Læst 99 gange uden kommentarer!!

er der slet ingen af de øvrige deltagere fra det pågældende arrangement, der har en holdning til dette? :idea:

Hvad med J7 holdet, official eller andre deltagere - det er jo en ærlig sag at lave en fejl........

Den eneste måde vi kan forbedre tingene på, er ved at lære af de fejl som engang imellem sker, og så prøve at imøde gå det til næste gang.

Hilsen Frank

PS Søren - man er ikke taber når man lige er blevet gift og nybagt far............. :D
PPS I øvrigt er det da ret flot at blive 2"er med Ulrik på holdet, han kører jo mere på taget end på hjulene :lol:
Frank S. Larsen

Geografisk sted: midtjylland

Tilbage til Egne arrangementer