oksbøl i påsken

Skriv her hvis du har kommentarer til vore egne arrangementer ! Indlæg eller annonceringer om øvrige henvises til anden gruppe

Indlægaf troels » søn feb 05, 2012 12:18 am

Nu vil jeg ikke brokke mig men alligevel :wink: ved godt at bestyrelsen laver et stort arbejde for at gøre alle os brokrøve tilfredse !! Og hurra for det :P I de gode gamle dage kunne vi nemt være 100 biler i oksbøl :D men nu er vi blevet dikteret 30 stk :roll: Var det så ikke bedre med søgård :?: der kan der laves trial om fredagen og trophy lørdag og samtidig være plads til frikørsel begge dage :D

kun et lille surt opstød :roll:
Mvh Troels Tlf 2343 2780
troels

Geografisk sted: Fredericia

Indlægaf skjaeg » søn feb 05, 2012 10:40 am

der er flere som nævner søgård som alternativ,hvor ligger det og hvad er det for et område .hvor mange biler er der plads til der og hvad med overnatning,det kunne jo være at man kunne leje søgård til nogle af alle de der er skuffede over ikke at komme til oksbøl. :idea:
hvis du er i tvivl gi den ful gas !!! .SKJAEG
40515977
skjaeg

Geografisk sted: thy

søgård

Indlægaf frede.gv1 » søn feb 05, 2012 12:27 pm

ligger ved åbenrå. som thomas skriver så vi været små 40 biler der. og der ku nok sagtens være flere. der ligger en campingplads ikk så langt der fra.
Thomas Lundy AKA COLA-MAND
jimny, sami-aksler, 2xarb. longfield, 5,14-1 transfer, 31" boggere. Aisin 1000 toyotaspil m 9hk bow3.

Vi ses... cola
frede.gv1

Geografisk sted: Ejby

Indlægaf farsged » søn feb 05, 2012 1:01 pm

Vi arbejder også på alternativer, også noget terræn som ikke bliver brugt så ofte af 4x4 nørder. men vender tilbage når der er mere nyt
Rigtige mænd kører 4x4 med lad.
Aksel Mikkelsen
farsged

Geografisk sted: Skive

Indlægaf superteddy » søn feb 05, 2012 1:11 pm

Hej der er jo ikke nogen af alle de andre der gider søgård, eller også er det for dyrt eller hvad ved jeg, de har jo ikke vist sig de sidste par år. Så bliver der sagt oksbøl og så er alle på dupperne, det er da også klart nok da alle kan huske DE GAMLE DAGE. :lol: :lol: MEN 30 biler det er ikke mange men hvis det er det vi kan få lov til så må vi jo bare se hvordan de (vores udemærkede bestyrelse) får det til at køre, og så håbe på vi så må komme med måske 100 biler til næste år

PS. JEG SÅ OGSÅ HELST VI KUNNE KOMME ALLE SAMMEN SOM FOR
ÅR TILBAGE DET VAR BARE DET FEDESTE. 8) 8) :lol:
Teddy. kører lj.70. 2lt motor. ombygget karos. svejset spær bag. 35" bogger 11½" fælge med bredlock. spil Warn 9000 I. RÆSER SELVFØLLIG.
superteddy

Geografisk sted: Ørbæk, Fyn

Indlægaf troels » søn feb 05, 2012 1:37 pm

Så er der jo lige det med oksbøl ! fredag køres der trial "plejer" ,og trophy holdene, skal have lavet baner til lørdag :!: :!: det vil også blive noget rod ! med alle de biler på en gang, skal de enkelte hold så lukkes ind i terænet, et hold af gangen eller hvad er planen :?:
Mvh Troels Tlf 2343 2780
troels

Geografisk sted: Fredericia

Indlægaf Rudi » søn feb 05, 2012 8:26 pm

Altså slap nu lige lidt af.

Vi lejer Bjørnstrup grusgrav til påsken Brok Brok man kan fandme ikke køre i en grusgrav vi vil have et militær område.

Så får vi feddet os ind på søgård område Brok Brok det er ikke stort nok og det er kedeligt ingen udfordringer og når man så har kørt i 10 min. har man prøvet det hele.

Ja og nu har vi så fået det som alle har råbt om i alle disse år og så er det også forkert.

Vi har en begrænsning på 30 biler og det skal bestyrelsen nok komme med et udspil om hvordan det skal foregå.

Så igen klap lige hesten og vent med alt jeres BROK indtil i ved hvordan det kommer til at foregå.

Igen
Bestyrelsen skal nok komme med et udspil.

MVH Rudi

Og til jer som havde tænkt jer at melde jer ind i klubben så i kunne komme til Oksbøl, så meld jer ind nu, og så håb på at vi kan komme der ned igen til næste år og så uden begrænsninger, eller med flere biler end vi har tilladelse til i år. :P :P
Rudi

Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf braüner » søn feb 05, 2012 8:59 pm

Må indrømme jeg er osse skuffet over hvis der ikke bliver mere ind det i oksbøl.

Men bestyrelsen her nok kæmpet en del for at komme ind der nede igen og vi kan ikke klanter dem for hvad forsvartes reglerne er. Og jeg tager os hatten a for at de gider og lave det arbejde det kræver velvidene om at der sider nogle der ude og rakker det hele ned fordi det ikke lige går efter som de vil ha det og at det ikke er som (I de gamle dage). jeg ville os selv helst det var sån. men det er det nu en gange ikke.

Så vi må bare håbe at det kan blive lempet eller lig. og hvis ikke så er det bare øv.

ellers så må dem der mener de kan gør et beder stykke arbejde stå frem så vi kan alle kan komme til at køre der nede.
braüner

Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf farsged » søn feb 05, 2012 10:13 pm

Jeg er kommet til den beslutning om at jeg melder mig ind uanset om jeg kan komme til oksbøl eller ikke, og håber så på at der kommer mange frikørsels arrangementer man kan komme ud at køre til.
Rigtige mænd kører 4x4 med lad.
Aksel Mikkelsen
farsged

Geografisk sted: Skive

Indlægaf Jørgen hejle Nielsen » tirs feb 07, 2012 1:27 am

:( Ja så blev det helle ikke den gang jeg skal ind i kluben igen ,jeg må sæte mig ned og vente på at de bliv kloge, det er jo ikke den måde vi bliv fler men det må de jo om.
Og det er jo lige meget hvad i lave så skal det kost kassen (500 til 1000)
Kan i have en god Påske
Jørgen hejle Nielsen

Geografisk sted: Fjerritslev

Foregående

Tilbage til Egne arrangementer