af Flemming » lør feb 04, 2012 2:49 pm
Pas nu på at vi alle ikke bliver sure på hinanden og ikke mindst bestyrelsen.
1) Det er da positivt at vi har fået Oksbøl i år ! Er det ikke det ???
2) Jeg tror bestyrelsen er kommet på arbejde i år, så lad dem lige finde deres ben at stå på.
3) M.h.t. antal tilmeldinger/deltagende biler, så har jeg en formodning om at det er et meget begrænset antal biler der må køre i området !! (Ved det fra andre klubber)
4) Bestyrelsen får vist et stort arbejde med at få dette organiseret.
5) Man kunne f.eks (det her er bare en ide) fordele på følgende måde:
5a)Hvis man antager at der må komme 40 biler i terrænet. Til Trial-cuppen (plejer) der at køre ca 20 biler (kan jeg læse i resultater) Således er der så 20 biler til (måske) frikørsel den dag.
5b) Næste dag var der måske ANDRE 20 biler til en anden type løb(måske posteløb) igen her kunne 20 nye biler køre frikørsel osv. osv.
Dette her er bare en tanke om fordeling......hvis man ikke er tilfreds med bestyrelsens kommende udmelding, så var det måske en ide at melde sig til en ledig post i bestyrelsen, så kunne man måske få lidt medbestemmelse. !!
Vi er jo nogen der har været med til at starte klubben op engang i 80érne og har været med i tykt og tyndt, og hjulpet klubben igennem mange svære situationer. Ikke dermed sagt at man så er selvskreven til at kunne deltage i Oksbøl - men jeg mener bare at nu når det er lykkedes klubben at få Oksbøl, så bør det vel ikke være f.eks de 50 medlemmer der melder sig ind fra i dag og frem til April der skal rende med alle pladserne. Eller er det ???
Måske bør bestyrelsen se på hvem har deltaget i de enkelte arrangementer og hjulpet med at få disse stablet på benene. Og så (desværre) se igennem fingre med det nye medlem der lige i netop sidste øjeblik melder sig ind for at køre frikørsel i Oksbøl-terrænet.
Nå, det var en lang sang fra de varme lande, men håber i forstår meningen. Vi må nok se i øjnene at vi alle desværre IKKE kan komme ud og køre i Oksbøl.
Og lad nu være med at tænke, jeg kører f....g... bare derover og kører rundt som det passer mig andet sted i terrænet, det er der IKKE nogen der opdager.......JO DER ER ! Og ikke mindst militæret/vagter, eller hvad de nu hedder derovre.......SÅ ER VI UDELUKKET FOR ALTID - det skal vi vel ikke prøve (igen), eller ????
Var det ikke bedre at vi fik et konstruktiv forum ud af dette her og give nogle POSITIVE indput til bestyrelsen, og så håbe på at vi næste gang kunne få fordoblet deltager antallet...
Så vi STADIG kunne fremstå som en positiv klub, der ikke har noget i klemme med OKSBØL, eller for den sags skyld har haft....
På forhånd tak
Webmaster
Flemming Pedersen