oksbøl i påsken

Skriv her hvis du har kommentarer til vore egne arrangementer ! Indlæg eller annonceringer om øvrige henvises til anden gruppe

oksbøl i påsken

Indlægaf skjaeg » tors feb 02, 2012 1:24 pm

bliver der kørsel i oksbøl i påsken i 2012,jeg ved at der er mange der venter spændte på om der bliver løb i oksbøl i år eller det ikke :oops: bliver :oops: håber på snarlig besked fra dem der ved noget :idea:
hvis du er i tvivl gi den ful gas !!! .SKJAEG
40515977
skjaeg

Geografisk sted: thy

Indlægaf Morten » tors feb 02, 2012 3:59 pm

Jeg tænkte på......... har du set forsiden???
Mvh Morten B. Madsen
Brugeravatar
Morten

Geografisk sted: Silkeborg.Grauballe

Indlægaf skjaeg » tors feb 02, 2012 9:45 pm

den havde jeg ikke set da jeg altid går direkte ind her på ,men det er da fedt ,ved at der bliver mange der vil med her fra thy4wd,da vi ikke har mulighed for at leje et område selv.vi glæder os i denne tid.....
hvis du er i tvivl gi den ful gas !!! .SKJAEG
40515977
skjaeg

Geografisk sted: thy

Indlægaf Morten » fre feb 03, 2012 2:46 pm

Æv
Mvh Morten B. Madsen
Brugeravatar
Morten

Indlægaf farsged » fre feb 03, 2012 10:41 pm

Og så kan man se under bestyrelsen at der bliver begrænsning på hvem der kan deltage, og det syntes jeg ikke det er helt retfærdigt, at man ikke kan komme med når man er "ny" medlem igen, bare fordi man ikke har haft 4x4 i de sidste 3,5 år, og endelig har fået en igen, og så kan man ikke komme med til det fedeste træf.

Undskyl jeg brokker mig.
Rigtige mænd kører 4x4 med lad.
Aksel Mikkelsen
farsged

Geografisk sted: Skive

Indlægaf Morten » fre feb 03, 2012 10:48 pm

hvordan syntes du det bedst bliver delt op...hvem har mest ret til at komme med ...
hvis bestyrelsen skal kunne bruge det til noget skal der gerne være lidt konstruktiv kritik i stedet for brok
Mvh Morten B. Madsen
Brugeravatar
Morten

Indlægaf bent » lør feb 04, 2012 9:11 am

folk skal bare lade være med deres hylen over at de ikke kan komme med til Oksbøl
folk vil gerne være med i klubben når vi har de fede områder men ikke når vi ikke har dem
støt dog jeres klub i gode tider og i dårlig tide både med bil og uden
bent

Geografisk sted: jylland

Indlægaf farsged » lør feb 04, 2012 10:07 am

Som jeg skrev ovenfor, så har jeg ikke været med i klubben da jeg ikke har haft 4x4 i de sidste 3år. Og det er ikke kun for at komme til oksbøl, men også for at deltage i de andre frikørsler der laves, i jylland og fyn.
Men syntes det er træls man ikke kan komme til Oksbøl da der jo komme mange, og hvor der er en masse at se på når der køres der nede.
Men de kunne jo lave så der var først til mølle af de nye medlemmer, når der var fyldt op med gamle medlemmer.
Rigtige mænd kører 4x4 med lad.
Aksel Mikkelsen
farsged

Geografisk sted: Skive

glem det.

Indlægaf Rune Kjær » lør feb 04, 2012 11:24 am

du kan lige så godt glemme det farsged det er en lukket klub.
Rune Kjær

Re: glem det.

Indlægaf bent » lør feb 04, 2012 1:50 pm

Jeg har heller ikke haft en bil de sidste 2 år, men er alligevel medlem af klubben.
bent

Geografisk sted: jylland

Oksbøl

Indlægaf Lars SJ413 » lør feb 04, 2012 2:06 pm

jeg kan se i opslaget at i skriver begrænset antal vi var ca. 150 medlemmer i 2011 så er det hvad der må lukkes ind i terrænet ? eller hvad.
Hilsen Lars.
Lars SJ413

Geografisk sted: østfyn

Oksbøl igen og igen..

Indlægaf Flemming » lør feb 04, 2012 2:49 pm

Pas nu på at vi alle ikke bliver sure på hinanden og ikke mindst bestyrelsen.

1) Det er da positivt at vi har fået Oksbøl i år ! Er det ikke det ???

2) Jeg tror bestyrelsen er kommet på arbejde i år, så lad dem lige finde deres ben at stå på.

3) M.h.t. antal tilmeldinger/deltagende biler, så har jeg en formodning om at det er et meget begrænset antal biler der må køre i området !! (Ved det fra andre klubber)

4) Bestyrelsen får vist et stort arbejde med at få dette organiseret.

5) Man kunne f.eks (det her er bare en ide) fordele på følgende måde:
5a)Hvis man antager at der må komme 40 biler i terrænet. Til Trial-cuppen (plejer) der at køre ca 20 biler (kan jeg læse i resultater) Således er der så 20 biler til (måske) frikørsel den dag.
5b) Næste dag var der måske ANDRE 20 biler til en anden type løb(måske posteløb) igen her kunne 20 nye biler køre frikørsel osv. osv.

Dette her er bare en tanke om fordeling......hvis man ikke er tilfreds med bestyrelsens kommende udmelding, så var det måske en ide at melde sig til en ledig post i bestyrelsen, så kunne man måske få lidt medbestemmelse. !!

Vi er jo nogen der har været med til at starte klubben op engang i 80érne og har været med i tykt og tyndt, og hjulpet klubben igennem mange svære situationer. Ikke dermed sagt at man så er selvskreven til at kunne deltage i Oksbøl - men jeg mener bare at nu når det er lykkedes klubben at få Oksbøl, så bør det vel ikke være f.eks de 50 medlemmer der melder sig ind fra i dag og frem til April der skal rende med alle pladserne. Eller er det ???

Måske bør bestyrelsen se på hvem har deltaget i de enkelte arrangementer og hjulpet med at få disse stablet på benene. Og så (desværre) se igennem fingre med det nye medlem der lige i netop sidste øjeblik melder sig ind for at køre frikørsel i Oksbøl-terrænet.

Nå, det var en lang sang fra de varme lande, men håber i forstår meningen. Vi må nok se i øjnene at vi alle desværre IKKE kan komme ud og køre i Oksbøl.

Og lad nu være med at tænke, jeg kører f....g... bare derover og kører rundt som det passer mig andet sted i terrænet, det er der IKKE nogen der opdager.......JO DER ER ! Og ikke mindst militæret/vagter, eller hvad de nu hedder derovre.......SÅ ER VI UDELUKKET FOR ALTID - det skal vi vel ikke prøve (igen), eller ????

Var det ikke bedre at vi fik et konstruktiv forum ud af dette her og give nogle POSITIVE indput til bestyrelsen, og så håbe på at vi næste gang kunne få fordoblet deltager antallet...

Så vi STADIG kunne fremstå som en positiv klub, der ikke har noget i klemme med OKSBØL, eller for den sags skyld har haft....

På forhånd tak
Webmaster
Flemming Pedersen
Flemming
Site Admin

Geografisk sted: Gudme, Sydfyn

oksbøl

Indlægaf Rune Kjær » lør feb 04, 2012 3:43 pm

Jeg mener bare at der er VAR! mange der VAR medlem af toyota4wd KUN for at komme til oksbøl at køre i påsken men det er åbenbart ikke en mulighed mere da der åbenbart ikke kan /må komme mere end godt 30% af de biler der engang kørte dernede. Jeg havde tænkt mig at køre trial igen men det er nu ikke aktuelt længere.
Rune Kjær

oksbøl

Indlægaf frede.gv1 » lør feb 04, 2012 4:06 pm

det oksbøl kan er og trække en masse folk til og ikke mindst til vores klub. hvis der ikke er den mulighed mere ser jeg ingen grund til at kører i oksbøl.
hvis der kører 6 hold af 4 biler + div off så er den dag lukket for andre.
så kommer der trial for første gang i påsken som ku samle en del flere til vores genneralforsamling. jubii. mem den dag er også næsten lukket for deltagere. så er der ikk så meget tilbage.
så hellere kører sammen et andet sted, da der alligevel ikke er plads til alle de extra som ku kører med i oskbøl og få vores klub til at vokse.

dette er ingen kritik af bestyrelsen eller andre for den sags skyld. det var bare en tanke.....
Thomas Lundy AKA COLA-MAND
jimny, sami-aksler, 2xarb. longfield, 5,14-1 transfer, 31" boggere. Aisin 1000 toyotaspil m 9hk bow3.

Vi ses... cola
frede.gv1

Geografisk sted: Ejby

Indlægaf Poul knudsen » lør feb 04, 2012 6:32 pm

:shock: :shock: 30biler trist trist kunne næsten få det intryk at forsvaret helst ikke vil se os 30biler dvs ingen frikørsel og ingen tilskure i det store område og dermed ingen mulighed for at tiltrække nye medlemmer det er da trist så kan vi da lige så godt køre i en grus grav el søgård for den sages skyld :(

dette er ingen kritik af bestyrelsen det var bare min mening
POUL KNUDSEN tlf 40431159
sj413 racer med swift motor, 2x airlocker ,m8274 m xp12v/24v, 5,14gearing,2"emu
Poul knudsen

Geografisk sted: fredericia

Næste

Tilbage til Egne arrangementer