MEGET VIKTIG FOR TOYOTA 4WD MEDLEMMER ! 2011 NU OG FREM OVER

Skriv her hvis du har kommentarer til vore egne arrangementer ! Indlæg eller annonceringer om øvrige henvises til anden gruppe

MEGET VIKTIG FOR TOYOTA 4WD MEDLEMMER ! 2011 NU OG FREM OVER

Indlægaf Finn Nørlem » ons jan 12, 2011 9:40 pm

Hej venner
Så er det nu der skal meldes til http://www.toyota4wd.dk/2011/Hervej.html

SÅDAN EN INVITATION HAR VI TIT SET OG GLÆDT OS TIL DEN KOM

SOM TOYOTA 4WD MEDLEM ER DET VIKTIG DU KOMER MED DIN MENING NU.
DU SKAL IKKE BARE LÆSE ALLE INDLÆGENE OG TÆNKE AT DET ER DER NOGEN ANDRE DER TAGER SIG AF.
NEJ SOM MEDLEM ER DET VIKTIG AT VÆRE SYNLIG OG GØRE NOGET
BESTYRELSEN VIL JO LÆSE DETTE HER OG TAGE DET TIL EFTERRETNING.
JEG VED IKKE HVOR MANGE GANG JEG HAR HAFT ARRENGERET LØB OG HAFT EN RIGTIK SJOV WEEKEND SAMMEN MED DE FREM MØDTE.
MEN ALLIGEVEL STÅET ALENE TILBAGE SØNDAG AFTEN OG TÆNKT
VAR DET HER GODT ELLER HVAD. FORDI VI IKKE ALTID ER GO TIL AT SIGE SIN MENING TIL DEM DER HAR GJORT ET KÆMPE ARBEJDE FOR ANDRE.
MEN EN TING ER SIKKERT OG DET VIL I KUNNE NIKKE GENKENDENDE TIL.
VI HAR ALLE PRØVET AT SIDE VED KAFFE BORDET HOS EN KAMMERAT OG KLAGET SIG OVER AT KLUBBEN LAVER FEJL OG AT DET ER FOR DÅRLIG. LAD DEN SAMTALE KOMME FREM HER
MEN HVAD SKAL KLUBBEN HANDLE UD FRA NÅR VI IKKE SIGER SIN MENING.
BARE HUSK PÅ EN TING, DET ER VIKTIG MAN TÆNKER HVAD KAN VI GØRE SAMMEN OG IKKE HVAD KOMMER ANDRE OG GØR FOR MIG
(ALTSÅ DIG)

SÅ LÆS NU TRÅDEN IGENNEM
Senest rettet af Finn Nørlem ons jan 19, 2011 8:45 pm, rettet i alt 4 gange.
Finn nørlem Jensen. Støvring
viewtopic.php?f=22&t=4355
Finn Nørlem

Geografisk sted: ålborg

Indlægaf Finn Nørlem » ons jan 19, 2011 4:23 pm

Hærvejstur d. 22/1-11
ER DESVÆRRE AFLYST - DER VAR FOR FÅ TILMELDINGER, VI BEKLAGER !

Jonas 28868862
Ulrik 40827069

Hej :( Hvad sker der her i klubben, nu er der igen et løb der må aflyses pga. alt for få tilmeldte, hvad skal den gode bestyrelse gøre, de prøver og prøver men ingen kommer til det de arrengerer, jeg syntes ikke rigtig om denne udvikling og vil gerne at vi får en debat om hvad vi som medlemmer ønsker af vore klub.
vi skal bare huske at det er os medlemmer der skaber klubben, Bestyrelsen er nogle positive og gode folk der ønsker at gøre noget for os.
men de kan jo ikke blive ved med at være positive, hvis vi ikke støtter det de arrengerer for os.
Jeg huske for få år siden var det først til mølle princippet, ofte fordi arrengementet ikke kunne håndteret mere end 50-60 biler.
skal vi ikke se om vi på en positiv og ordenlig måde kan få en debat, så bestyrelsen kan få en pejling af hvad folk mener.

SOM MEDLEN AF TOYOTA 4WD KLUBBEN. HVAD ØNSKER DU. SKRIV DIN MENING
Senest rettet af Finn Nørlem tors jan 20, 2011 9:19 am, rettet i alt 1 gang.
Finn Nørlem

Indlægaf dreawus » ons jan 19, 2011 5:46 pm

Hej...

Jeg vil give Finn ret.... det er lader til at der er behov for en debat om hvad vi gerne vil køre... eller ikke ;)
Det virker lidt som om der ikke rigtig er opbakning nok til de gode "for hyggens skyld løb" er folk ved at blive for "profesionelle" og vil kun stille op til de løb der "gælder" noget....

håber der er nogen der vil kommentere dette... i behøver ikke at være enige med mig, bare i har en mening ;)

Per Lorensen.
Pajero V6 12v 150 hk Aut.
dreawus

Indlægaf 618Henrik » ons jan 19, 2011 7:25 pm

Arrangementer der kan køres i indregistrede biler som også skal kunne køre om mandagen. (hvilket jeg også har indtryk af at hærvejsturen kan).
Og så skal de foregå på Sjælland :P
Senest rettet af 618Henrik tors jan 20, 2011 12:05 pm, rettet i alt 1 gang.
Henrik
HJ60½
BJ42
HDJ80 bus
RR Classic
Maybe I'am not going fast but you can't follow me!!
!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
Brugeravatar
618Henrik

Geografisk sted: Tureby

Indlægaf filmmanden » ons jan 19, 2011 9:41 pm

hej alle sammen

jeg syntes det vil være en svær opgave at komme med kretik jeg vil hellere fortælle om alle de gode ting ved klubben.
man blive hurtig en brokrøv og får at vide man går i små sko vis man endelig siger sin mening. :( :( :(

Men en af de ting jeg måske kunne forstille mig er at vi mangler er klubbladet med post.
vi snakket meget om klubbladet til general forsamling og jeg husker også en snak om prisen for påskens kørsel. og at man kun kunne betale for alle dage og ikk køre en enkelt dag det kunne være der var noget der man kunne tage fat i :D

Mvh Ole Rasmussen
40881980
filmmanden

Geografisk sted: midtjylland i en jord hule

Indlægaf TROLLE » ons jan 19, 2011 10:06 pm

Det er ihvertfald pisse ærgeligt at der gang på gang må meldes at det ikke er tilslutning nok til det som arrangeres..

Det ender med at der ikke er nogle der vil arbejde med det mere.....ærgeligt.... :cry:

Mvh Verner Trolle
TROLLE

Geografisk sted: FYN

Indlægaf kresjan » ons jan 19, 2011 11:02 pm

Nu tager jeg "desværre" på ski ferie her mens der skulle have været hærvejstur, havde ellers gerne deltaget, syntes også det er synd at der ikke er nok tilmeldte, for det er nogle pisse hyggelige løb dem for biler med plader....

Men tror måske nogen gange der mangler noget mere reklame for det, og i bedre tid.... det er ikke en kritik men et forslag... hvorfor kan reklamen for sådan et løb ikke feks. fylde det meste af forsiden, så de får den smasket lige i fjæset, og ser den, i stedet for at skulle findes som en lille nutits under et punkt inde i forumet.

Tag nu feks. jule frokosten, selv om det har stået i kalenderen hele året at det skulle være den weekend, så var tilmeldingen så sent ude at mange folk havde sagt ja til andre ting, fordi de troede ikke det blev til noget...
ellers et skide godt arrangement af Hylke folket (stor klapsalve til dem for det, det kunne ikke laves bedre ).
Rart at se bestyrelsens store fremmøde.
:lol: den sidste der var gas.

Bare lige for at smide brænde på diskutionen. kunne man så ikke lige tænke lidt over hvorfor det altid er de samme ( tordenskjolds soldater ) der sætter telt op og pakker det sammen igen, og bliver og hjælper med oprydningen bagefter, når der endelig bliver afholdt nogen form for løb. Og sjovt nok altid er de samme hvor man ikke kan se røven for skosåler, når de har travlt med at komme hjem, og hellere køre en mindre spritter hjem med trailer og hele skidtet, for at undgå at give et nap med, når der skal ryddes op.

Ellers stor tak og skulder klap til bestyrelsen, og de frivillige der prøver at lave disse løb.

Og nu vil jeg tage på skiferie, så god røv og god ferie her fra 8)

Mvh Kristian Silkeborg
Senest rettet af kresjan ons jan 19, 2011 11:09 pm, rettet i alt 1 gang.
BJ 42 med 3B-T power,
LJ 70 racer med kiki motor
KZJ 70 til hverdag

[ ] [ ] [ ][___]__
|--- l l -LoTOYOTAo]
()_)---()_) --o-- ()_)
kresjan

Geografisk sted: Et sted i midtjylland

Indlægaf Finn Nørlem » ons jan 19, 2011 11:09 pm

filmmanden skrev:hej alle sammen

jeg syntes det vil være en svær opgave at komme med kretik jeg vil hellere fortælle om alle de gode ting ved klubben.
man blive hurtig en brokrøv og får at vide man går i små sko vis man endelig siger sin mening. :( :( :(

Mvh Ole Rasmussen
40881980

Hej Ole
små sko,, nej det mener jeg ikke, kretik skal opfattes positivt, der er 117 måder at gøre ting på, man skal bare vælge den måde der passer en bedst og håbe andre er med på ideen, det har jeg ofte handlet ud fra.
kretik skal man ikke tage som noget negativt, man skal lytte og lære,
det er ikke sikker det er en kretik man kan bruge til noget, men det er jo en mening og det er det der gør folk (medlemmer) forskellige.
Jeg har også lavet løb der har været en fiasko, men selv det lærer man af.
så kom med din mening Ole
vi skal alle være enige om at nu er der ikke nogen der er bedre end andre og at vi fører en ordlig tone over for hverandre på denne tråd
Finn Nørlem

Indlægaf Finn Nørlem » tors mar 17, 2011 2:35 pm

Hej igen
i skrevet stun, 17/3-11 er der 500 klik på dette indlæg. men det er godt nok ikke mange der ved hvad de ønsker af deres klub, det der er kommet frem er fint, vi skal bare have noget mere,
Jeg kan også prøve at komme med nogle ting man kan tænke over og ud fra det komme med sin mening.
(:roll: det er bare en brainstorm :wink: filisofi)

:arrow: det er altid konkurrence kørsel
:arrow: for meget trial
:arrow: alt for mange racerer
:arrow: klubben ødelægger min bil
:arrow: vil helst køre på asfalt (posteløb-GPS)
:arrow: trophy er for vildt
:arrow: mere trophy af alle slags
:arrow: vi skal ud og s hvad andre lande gør, (indspriration)
:arrow: for lidt fest og sammen hold / for meget fest
:arrow: vi skal have mere frikørsel
:arrow: vi kan måske finde på at arrangerer noget selv
:arrow: måske mere hygge weekend for hele familien

Jeg vil selv bidrage med et par weekender udover det er ligger i kalender nu.
der vil komme 2 kør for sjov weekener ude i min baghave, måske med noget Grill og aften hygge for alle.
foto fra sidst http://www.toyota4wd.dk/t4wd_t4wd/viewtopic.php?t=5718

der ud over har jeg tænkt mig at lave en tur til Norge, en slags rolig familie udflugt på en 3 dage, jeg tror ikke v skal værer mere end 10 biler på sådan en tur.
jeg har forstilt mig at rejse fra Hrtshals torsdag eftemiddag og hjem igen søndag eftermiddag. eller fredag til mandag.
jeg har planlagt en rute hvor vi få megen kørel på grus og småveje, se gamle sølv/jern miner, stavkirke, kører i norsk terran (kørefelt)
sne i 20+ i 1100 m højde. sindsygt flot natur og hårnålsving.
nat 1 bliver på camping/hytter med adgang til bad/wc
nat 2 bliver sov i bil/telt i den norske natur grill og bål hygge
nat 3 i pliver hos privat med adgang til bad/wc.
det bliver ikke dage hvor der bare skal køres, nej vi kører stlle og rolig til vi ser noget interresant, holder pause og så vidre, selvfølgelig skal vi have et mål vi skal nå hver dag.
planen er at en bil kører med en cargoliner med køleskab og at fældes udstyr.
uden at have regnet ud i bagateller tro jeg med sikkerhed at 1 bil 2-4 personer kan klar turen for 2000/2500 inkl færge + lommepeng
på grund af tempraturen skal turen ligge mellem 1 maj - 15 september.

det er bare et forslag, ved ikke om det kan bruges.

hilsen
Finn Nørlem

Indlægaf Robert » tors mar 17, 2011 6:06 pm

Hej Finn

Det lyder som en dejlig tur og hvis jeg kan finde tid i min alt for travle hverdag vil jeg gerne deltage.
Ang. dine punkter
så har jeg altid godt kunne lide posteløb og gerne med GPS, det løb du lavede, hjemme ved dig selv, for år tilbage hvor vi bla. stod på vandski på græs, traktortræk m.m. var et rigtigt godt arrangement.
En blanding af et godt gammelt safariløb som i Oksbøl tiden :cry: og et poste løb er også fint for mig, lidt som feks. hærvejs turen, gerne på sjælland.

En opfordring til os på sjælland kunne være at når vi har løb så også at overnatte ikke bare køre hjem også komme igen næste dag, når vi endelig har besøg så burde vi (mig selv inbefattet) også blive til aften hygge.

Mvh. Robert
Robert

Geografisk sted: Bagsværd

tur

Indlægaf Rune Kjær » tors mar 17, 2011 6:54 pm

jeg er klart med hilsen RK
Rune Kjær

Indlægaf Brian Svenningsen » tors mar 17, 2011 7:35 pm

Hej Finn..

Da Peter F. og jeg var oppe at besøge dig i efteråret snakkede vi om denne tur til Norge, og jeg synes stadig det lyder som en kanon ide´... Det er altid super hyggeligt at være på tur med dig :D Peter og jeg er helt sikkert klar til en Norgestur igen... Håber der kan samles en lille flok til en rigtig hygge tur :lol: :lol:
Brian Svenningsen
WWW.Skanderborg-Autoservice.dk
Tlf 22411818 Speciale i 4x4
Brian Svenningsen

Geografisk sted: Djursland

Indlægaf superteddy » tors mar 17, 2011 8:58 pm

hej Finn og alle i andre. :D

:lol: Flere ræser
:lol: Mere trophy
:lol: og meget mere familie hygge

ja det er trist at se de mange gode løb der bliver aflyst, og den
manglende opbakning der så tit er når noget bliver gennemført.
Der er jo nogen der lægger en masse tid og kræfter i det for vores
skyld, og en stor tak og mange skulder klap til dem. 8) 8) 8) :lol:

TEDDY
superteddy

Geografisk sted: Ørbæk, Fyn

løb

Indlægaf frede.gv1 » tors mar 17, 2011 9:22 pm

andre tyber løb for racere.
speedchallenge, natløb osv. fantastisk tiltag.

ps. hvis vi vil ha påsken er vores store samlingspunkt så ku det jo passende være der 1. og 2. afdeling af trial var. hvis bilerne er til stede så ku det jo være at konen måtte låne den til pigetrial...bare en tanke.
pps. det sætter selvfølgelig lidt krav til området.
Thomas Lundy AKA COLA-MAND
jimny, sami-aksler, 2xarb. longfield, 5,14-1 transfer, 31" boggere. Aisin 1000 toyotaspil m 9hk bow3.

Vi ses... cola
frede.gv1

Geografisk sted: Ejby

Indlægaf kresjan » tors mar 17, 2011 10:58 pm

Hej Finn. som vi snakkede om til julefrokosten så tror jeg godt vi kan samle en bil eller to til en lille norges tur :lol:

Bare et forslag, vi kunne også godt tænke os en guidet tur op og se trial der oppe :D

Mvh Kristian
BJ 42 med 3B-T power,
LJ 70 racer med kiki motor
KZJ 70 til hverdag

[ ] [ ] [ ][___]__
|--- l l -LoTOYOTAo]
()_)---()_) --o-- ()_)
kresjan

Geografisk sted: Et sted i midtjylland

Næste

Tilbage til Egne arrangementer