Raisebrev:

Skriv her hvis du har kommentarer til vore egne arrangementer ! Indlæg eller annonceringer om øvrige henvises til anden gruppe

Raisebrev:

Indlægaf offroadguru Solli » man maj 08, 2006 1:34 am

Tårsdeis avtes la jai lie oud pau min tor der ville fyre mai til denmerk.
Efter en roli tor me ferven,kørte jai min reser av i Hensholm i et blitsrain fre de mange torister der ælri en reser havde seet.
Pau kaien der vendede Finn Nørlem mai med sin kende reser,ifård en klædeli trailer.
Vel ilend,kørede jai min reser påu Finns trailer.

Efter en svert hyggelig raise i Finns reser,der vi stobbet for at se den grusgrob hvor Nordisk Trial ska være,sau ankøm vi Finn gård.
Her blev det reser test af Finns BMW.Den gik maiet sterkt aou ver svert sjov at køre.
Efter det blev det en tradisjounri tour i Finns Unimog.Jai grinede hele mai.

Sau la vi ivai mod Århoos,vor den ferve mod Fyn sko gau.
Ved ankomst Århos,stobbet vi ved Åge au Lene,hvor vi fik serveret goe smørrebrø au keje.Vi havde det svert hyggeli,au vi udvekslet filme.
Takk til Åge au Lene.

Vel pau den kai,der treffed vi sau noen af de andre reserførere der til Sjellandh for at rese ville blive med.
Pau en hyggeli maude vi fartet den ferve lie til neste Ø.

Vel fremme var der sau mørkt et at seksjonerne at se var konn at glemme.Vi sate oss lidt i Alices restaurant aou en sodavandt nydede,før vi velde at sengen findes.
Finn hadde veret smok nog at aiet hotel medbringe,sau i halvfirs netter sau overnettede vi i hans reser.Det gik maiet brav.

Lordei:

Vi sto opp ve halffjums,aou efter omlidt vi havde en rigti gou frokost,der kon di denske ken lave.Alice havde kokt maiet keffe,så den vi drek og nydede.

Så kom tilmelding aou kontrolering ved en offisial.
Den gikk da smokt liesåu.

Det sko vise sai at blive ett svert sau internesjonelt løb,da det var semlet resere fra Sverige,Norge,Danmark aou Sjelland.

Efter lidt vær vi igang.
Bænerne var helt lort.En nordmenn me håydeskrekk havde igge trott ett det var sau håyt i Denmerk!!!!
30-40 meder brette skrenter der sko køres op aou ne,pao tvers aou igen.
Jai blev nervøs o tåssede i midt hove,je dai er sikert.
Vi ver 4 resere i Modifiseret.Jai,Martin,Ulf aou Auto.
Martin klarede INGEN bener!!!!
Ulf styrtde sin reser maiet slemt og reseren sau tek aou fervel!!!!
Auto fik det bedre til,aou hevnede pau 2 plæss.
Jai fik co driver jelp i den ændre ronde,aou kørede min JYSK reser te saier!!!!!

Pau den fine premie oddelning var ingen åyne tårre dæ Finn syngede den norske næsjonælseng(kommer på dorkoffroad PÅ film).

Pau aftenen sau raisede vi til Roskilde.Dær sko vi spise pau et hyggeli sted der selverede mæd.
Det var sjov ou god med.Ou billi.

Vel tilbeve predede vi lit i deres store klobbtelt,der ver slået op i grosgreven.
Denskerne var en smole overasked af nordmennen der kon 2 øl havd drokket og ike ville have annet æn cola.
Vi gik aou koiet ved tolvtiden.

Sondæ:

Op igen.Frokost aou keffe.Alice havde flere keder alt lavet.
Alice driver restaurang i Toyoda klobbens aien kiosk vogn.

Sau ver de lie tilmelding aou kontrol,lie presis som deien hinanden.

Sau var vi igeng igen.Ulf og hans reser der var ille tilredt,havde forlatt Danmerk.
Det var kon mei,Martin aou Auto der stillede til stert.Aou for første geng i Danmerk,en kvinde i Modifiseret.Hon der var codriver lørdai fikk broe min reser,sau vi blev fire.
Martin var nå bange for nok engang af den nordmenn lort tebe aou kørede smart aou sterkt.Aou vendt fortjened.
Min reser fik lie et bange anelse,aou begynte at smelle noe svert fra karboraten.
Sau jai fikk bere 2 bener kørt.Og mødede bære til de ændre.
Kristin(?) kørede 4 før der ver slot.
Og Auto?Den gik da til tåsserne og blev nommer 4.

Se her:

Bene 2:

Den kørede jai pau 6 prigger!!!!!!
Martin brød!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Han lavede den først pau sidste sving!!!!!

Han tåssede nordmenn......

Det gikk pludseli op for min reser,efter æt vi kon havde mødt op til alle bener for at få 15 istedefor 25 prigger,at den sko slotte med sin karborator smelling der konne høres vel i gennom motohjelmen.
Sao båe jai aou kvinden som lånede reseren sko gøre æt forsøy pau bene 7.
Kvinden brød.
Jai kom 3 meder,da låo styrningen styrtet i beken.

Je je.Jai er så godt fornåyd med en ændrepless,bav mennen aou reseren der slog ud Jørgen Paulsen i Norvje sidst wikend.

Æfter premie uddelning,pekkede vi aou stertet den ferd mod ferven for at te Århos kome igen.

Det havde vert et svert hyggeli arrangement.Denskene er svert hyggelie aou preter gerne med en nordmenn.
Jai håberigge det blir sidste geng jai tar toren.

Venli hilsen vinderen af afdelin 1 Dansk Trial Cup Modifiseret aou menden/reseren der leder samelegt Modifiseret,

Jen Tervje Sooli
(Jan Terje Solli)
004792697191

DANSK/NORSK LANDCRUISER 45 & GAFFELTRUCK CLUB
http://www.dnlc45&gtc.dk
offroadguru Solli

Geografisk sted: NORGE

Tilbage til Egne arrangementer