TROPHYCUP FINALEN OG TILMELDINGS LISTE

Skriv her hvis du har kommentarer til vore egne arrangementer ! Indlæg eller annonceringer om øvrige henvises til anden gruppe

TROPHYCUP FINALEN OG TILMELDINGS LISTE

Indlægaf Rudi » man sep 20, 2010 8:36 pm

TrophyCup finalen og frikørsel
Gammelrand d. 2. og 3. Oktober,
og børne-ATV

Så skal finalen af TrophyCuppen køres, og det bliver denne gang i Gammelrand grusgrav på Sjælland. Det er et stort terræn, med mulighed for gode og krævende baner. Der afholdes også frikørsel begge dage, som dog skal vise hensyn til TrophyCuppen om lørdagen.

Der er mulighed for at medbringe campingvognen eller spids teltet og campere på stedet.
Det er også muligt at tjekke ind på Rotherforth Bed And Breakfast, Vilhelmshøjvej 1 4593 Eskebjerg Tlf. 59290026 som ligger 3 km. fra graven. F.eks. er prisen 450 kr. for et dobbelt værelse inkl. morgenmad.

Lørdag aften tænder vi op i grillen, eller henter noget ”foder” i fællesskab, alt efter hvad stemningen er til ved tilmeldingen.

De som ønsker børne-ATV, skal som altid selv holde øje med deres forældre☺, og jeg skal nok hjælpe med at finde et passende område og spærre det af.

Alices Restaurant er selvfølgelig med Lørdag Ikke Søndag

Adressen er.
Gammelrand 10-12
4470 Svebølle

Program:

Fredag:

Pladsen åbner kl. 16.00
Med mulighed for camping samt banebygning.

Lørdag:

Frikørsel kl. 09.00-17.00

Trophy:
Teknisk kontrol kl. 08.30-09.30
Briefing kl. 09.45
Trophy start kl. 10.00

Søndag:

Frikørsel kl. 09.00-14.00

Pris: Trophy 150,- kroner pr. bil (incl. frikørsel søndag)
Frikørsel begge dage 100,- kroner(Børne ATV gratis!!)
Camping gratis

Tilmelding til TrophyCuppen senest torsdag d. 30. September klokken 20:00

Kontaktperson er Rudi tlf. nr.: 21292668

PS. jeg vil ikke være i graven Fredag, da jeg er til fødselsdag, men Nicolaj som er suppleant vil være der og tage imod jer.

Hold 1 Team lille gul suzuki. Hold leder. Per Lorenzen
Hold 2 Team Tonisu Hold leder. Lars Jensen
Hold 3 Team Ulrik Hold leder. Erik Quark
Hold 4 Team coke Hold leder. Thomas cola mand

Er der ikke flere der skal ud og køre.
Senest rettet af Rudi tirs sep 28, 2010 9:30 pm, rettet i alt 2 gange.
Rudi

Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf Thomas » ons sep 22, 2010 6:45 pm

Ikke fordi jeg vil underminere Rudis research mht. overnatning, men vi er en del som har valgt vesterlyng camping, hvor der er hytter og fin plads. 8)

Det ligger ca. 9 km. fra graven.
Thomas

Hvor intet vandt - vover igen :mrgreen:
Brugeravatar
Thomas

Geografisk sted: Brædstrup

Indlægaf farsged » ons sep 22, 2010 7:07 pm

Er træt af det er på djævle øen, så kan desværre ikke bakke op om arrangenentet denne gang.
Rigtige mænd kører 4x4 med lad.
Aksel Mikkelsen
farsged

Geografisk sted: Skive

løb

Indlægaf frede.gv1 » ons sep 22, 2010 7:58 pm

att. farsged. vores hold ku godt bruge en off. til løbet på sjælland. du kan selvfølgelig kører med der over. vi køre fra holstebro, stjær v. skanderborg, fredericia, og ejby på fyn. vi gir´selvfølgelig frokost og en bil ved banen til lidt læ.
vi kører lørdag morgen.
dette tilbud gælder selvfølgelig også andre hvis der skulle være andre interesserede.

thomas
Thomas Lundy AKA COLA-MAND
jimny, sami-aksler, 2xarb. longfield, 5,14-1 transfer, 31" boggere. Aisin 1000 toyotaspil m 9hk bow3.

Vi ses... cola
frede.gv1

Geografisk sted: Ejby

Indlægaf farsged » tors sep 23, 2010 8:23 am

Tak for tilbudet, men må melde pas denne gang.
Rigtige mænd kører 4x4 med lad.
Aksel Mikkelsen
farsged

Geografisk sted: Skive

Indlægaf Rudi » tors sep 23, 2010 7:01 pm

Hej Alle
jeg syntes at Thomas`s foreslag om camping hytter lyder fint, ved ikke noget selv om det der bed and brekfast jrg kunne bare se at det var det der lå tættest på graven.

OG SÅ TIL FARSGED
Hva fenden er det for noget ynk.

Er træt af det er på djævle øen !!!

Hvor mange løb har det været i Jylland hvor vi andrer skal køre langt og hvor mange har der været på Sjælland.

TÆNK LIGE OVER DET

MVH Rudi
Rudi

så så

Indlægaf frede.gv1 » tors sep 23, 2010 7:39 pm

rolig nu rudi. håber da der kommer lidt flere hold fra sj til trophy ellers er der jo ikk nogen grund til at kører der over :D :D :D
jimny, sami-aksler, 2xarb. longfield, 5,14-1 transfer, 31" boggere. Aisin 1000 toyotaspil m 9hk bow3.

Vi ses... cola
frede.gv1

så så

Indlægaf Razzzer » fre sep 24, 2010 7:34 am

Bliver simpelt hen nød til at støtte op om rudis kommentar omkring hvor trophy finalen afholdes.
det er da en gang ynk at pive sådan bare fordi 1 ud 4 afdelinger for en gang skyld afholdes på sjælland, kom ind i kampen og få en dejlig weekend i noget godt terræn.
:lol: :lol: :lol:
4WD hilsen
Rasmus
Razzzer

Geografisk sted: sjælland

så så

Indlægaf frede.gv1 » fre sep 24, 2010 8:33 am

husk nu lige hvad der startede det her. det var een der ikk ville over for at stå off. det kan jeg sgu godt forstå :twisted:
vi er fuldstændig enige om at der ikke er mange løb på sj i det hele taget. men det er jo heller ikke vanvittigt med biler der kommer fra sj til trophy. jeg kan tælle een bil.
og når rudi skriver at han kører frem og tilbage mellem sj og jylland så er det mig bekendt ikk mest toyotaløb han kører til. men challenge i dos.
der er mig bekendt ikk et eneste hold der ikke kommer over til sj for at kører så den her debat er lidt omsonst :evil:
det var da bedre at få en debat igang om nogle flere løb på sj da der jo ligger nogle rigtige gode steder. der i blandt gammelrand.

Vi ses... cola
frede.gv1

Indlægaf Thomas » lør sep 25, 2010 7:27 am

Kære venner. Uanset om løbene bliver holdt på den ene eller den anden side af storebælt, så vil der altid være nogen som ikke har pengene til at komme over broen. Der er selvfølgelig også dem som ikke har tiden. Vi har tidligere set at hvis man giver udtryk for sin frustration eller entusiasme her på forum er det blevet misforstået og endt med skriftlig mudderkast. Det skrevne ord misforståes meget nemt da man ikke kan skrive det tryk man lægger i ordene når det tales. Jeg kan nu godt se mellem linierne hvad I skriver. I er jo faktisk enige om at broen afholder nogen fra at deltage i arrangementer på tværs af landet. Det hænger jo nok sammen med den psykologiske faktor at man skal passere betalingsanlægget. Kan vi ikke stoppe debatten HER, og i stedet glæde op over dem der kører over og deltager. Vi ses derovre.
Thomas

Hvor intet vandt - vover igen :mrgreen:
Brugeravatar
Thomas

Geografisk sted: Brædstrup

Indlægaf Rudi » lør sep 25, 2010 10:12 am

Undskyld Thomas det her kan jeg ikke undgå at kommenterer.

1. Så var det hans skrevne ord ( Er træt af det er på djævle øen ) der kan pisse mig af.
2 frede. når du nu skriver at jeg mest kører til DOS løb, så find lige en person der har taget over broen flere gange til toyota løb end jeg har de sidste 10år.
3 Vi får ikke flere sjællandske biler ud og kører trophy/trial ved at alle afdelinger afholdes i Jylland, jeg ved godt at de fleste biler kommer fra jylland ikke noget ondt ord om det, men faktum er jo mere vi lukker ned for sjælland jo færere biler/medlemmer.
Rudi

sjæland

Indlægaf Rune Kjær » lør sep 25, 2010 12:33 pm

hvis der skal være nogle flere løb på øen skal der vel også være nogle til at lave dem. Eller laver de da sig selv? for det gør de ikke herover
Rune Kjær

Indlægaf Rudi » lør sep 25, 2010 1:48 pm

Vi snakkede ikke om hvem der skulle lave løbne, men om på hvilken side af broen de lå.
Rudi

enig

Indlægaf frede.gv1 » søn sep 26, 2010 11:05 am

rudi vi er slet ikk uenige. jeg syns bare at det var et træls tidspunkt det blev taget op på.
tror da alle holdene fra jylland/fyn kommer så man kan da ikk sige at vi ikk bakker op om det.
syns da det vil være fint hvis der kommer lidt flere biler fra sj og bakker om et løb på sj. ellers bliver det nok svært at lå lavet flere løb på sj, hvis det aligevel "kun" det biler fra fyn/jylland der kommer og kører.(undkyld razzer :D )
det her er vel en fantastisk mulighed for at vise at der stadig er biler og mandskab på sj der gerne vil være med.

til sidst vil jeg lige skrive at jeg syns det er beklageligt at dette indlæg er skrevet på baggrund af en i klubben nyrere person som vælger at det er for langt at starte bilen op for at kører fra skive og over broen og så tilbage igen "bare" for at stå off.

DET GAD JEG SGU HELLER IKKE:

har efterfølgende skrevet med farsged og han ville gerne med hvis der kunne arrangeres noget transport. det ku vi desværre ikk få til at passe så vi blev enige om at det måtte blive næste gang.

og der er SELVFØLGELIG ikk nogen der er mindre venner efter sådan en debat. vi er jo trods alt alle voksne mennesker.

og om det hedder djævleøen, pissan eller det mørke jylland er vel bare måden vi taler på i denne klub :?

Vi ses... cola
frede.gv1

Tilbage til Egne arrangementer