meget VIKTIG nordic trial !! det er lige dig, se selv !!!

Skriv her hvis du har kommentarer til vore egne arrangementer ! Indlæg eller annonceringer om øvrige henvises til anden gruppe

meget VIKTIG nordic trial !! det er lige dig, se selv !!!

Indlægaf Finn Nørlem » søn aug 08, 2010 2:56 pm

Hej ALLE offroader i hele det danske land.

Vi er godt på vej med forberedelserne til Nordic tial 11 september 2010
se indbydelse her
http://www.toyota4wd.dk/2010/NT2010/NordicTrial2010.htm

Jeg vil lige nævne de ting der pt er på plads.

grusgrav til konkurencen.
plads til camping, incl strøm toiletter og bad.
festtelt med dansegulv og bord & stol til 170 personer.
festmiddagen + mundgodt.
opstilling og dækning af bord i festtelt.
opstilling og nedtagning af festtelt.
sanitets/førstehjælp i grusgraven under konkurenen.
værksted små reperationer i grusgraven under konkurenen.

Man kan sige at rammerne for at afholde et vellykket Nordic trail er på plads, her skal der siges at dette ikke kunne lade sig gøre uden den kæmpe hjælp fra Annbritt og Rene Frederiksen, så tusinde TAK skal i HA !!

Nu kommer så det der også skal til for at alt skal Lykkes, HJÆLP fra klubbens medlemmer og selvfølgelig andre der kunne være intresseret i at sætte en dag af til at være noget for andre.
ALLE hjælperer er gratis med på camping og til festen lørdag aften
og der bliver der knald på når nordens råeste og bedste køre mødes til fest,

Hvis jeg stiller en forløbig arbejsdplan op, som jeg kan se den ca. skal være vil det se sådan ud.

SKILTNING VED OFFENTLIG VEJ. 2 PERSONER

BANEBYGGERE NOGLE DAGE I FORVEJEN.
DISSE SØGER FOR AT ALLE BANER ER LØRDAG MORGEN. 5 PERSONER

TEKNISK KONTROL OG INDSKRIVNING FREDAG. 4 PERSONER.

OFFICIALS TIL BEDØMNING PÅ 10 BANER. 20 PERSONER

BJERGNING / REDNING UNDER KONKURRENCEN 4 SPIL BILER = 8 PERSONER + EN RENDEGRAVER MED 2 MAND PÅ.

VÆRKSTED I GRUSGRAVEN. 1 PERSON

SEKRETARIAT. 3 PERSONER
DISSE 3 PERSONER SØGER OGSÅ FOR AT UDLEVERER MADEN I TELTTET TIL KØRE OG OFFICIALS I PAUSEN.

VED INDGANG FOR PUBLIKUM. 3 PERSONER.

KLUBBENS KLUBVOGN MED ALICE INDEN I SØGER SELV FOR NØDVENDIG HJÆLPERER. CA, 4 + HENDE SELV.

DER UDOVER SKAL VI BRUGE NOGLE STORE BILER TIL AT TRÆKKE DE LØBSBILER DER IKKE SELV KAN KØRE FRA CAMPING TIL GRUSGRAV.TUR/RETUR.

IALT CA. 50 PERSONER, NOGLE VIL SELFØLGELIG OPTRÆDE FLERER STEDER PÅ FORSKELLIGE TIDSPUNKTER.

JEG ER ENDENLIG IMOD BETALING TIL MEDHJÆLPERER VED VORE LØB MEN DA DETTE KUN ER NOGET TOYOTA KLUBBEN SKAL ARRENGERER HVER 4 ÅR OG ER YDERST VIKTIG UD AD TIL LYKKES
ER JEG VILLIG TIL SOM ARRENGØR AF BEACH TOUR IGENNEM FLERER ÅR AT GIVER TOYOTA 4WD KLUBBEN 20-25 BILETTER FULD PAKKE TIL BEACH TOUR 5 MARTS 2011. DISSE TRÆKKES DER LOD OM BLANDT ALLE FRIVILIGE HJÆLPERER UNDER NORDIC TRIAL, EN BETINGELSE ER AT DE MELDER SIG INDEN 22 AUGUST.
TOTAL VÆRDI 12500 KR.

DISSE HAR VIST INTRERESSE FOR AT GIVE SPONSORATER TIL NORDIC TRIAL
DET SIGER VI NATURLIGVIS MANGE TAK FOR OG HÅBER AT ALLE VIL HUSKE DEM NÆSTE GANG DE SKAL KØBE TIL OFFROADEREN.

BENT DALL www.jyskoffroad.dk

POUL LAUBJERG www.elspil.dk www.elvinsch.se/katalog/index.html
-------------------------------------------------------------------------------------

HAR DU SPØRGSMÅL UANDSET HVAD ANGÅENDE NORDIC TRAIL SÅ SKRIV HER ELLER RING MIG PÅ +47 97614374 mail finn@pirate4x4.no

DU KAN OGSÅ MELDE DIG SOM HJÆLPER TIL THOMAS PEDERSEN PÅ +45 87554758 MAIL. thomas@pedersen.mail.dk
Finn nørlem Jensen. Støvring
viewtopic.php?f=22&t=4355
Finn Nørlem

Geografisk sted: ålborg

Indlægaf dreawus » søn aug 08, 2010 8:57 pm

Hvis det er tilladt at være i teknisk kontrol om fredagen og selv deltage om lørdagen så kan jeg godt tage såen en tjans....
dreawus

Indlægaf Finn Nørlem » søn aug 08, 2010 10:14 pm

Tak for tilbudet, men jeg har 3 personer til teknisk kontrol og jeg tager selv indskrivningen af praktiske grunde, da det er mig der tager imod tilmeldingerne.
og forøvrig HUSK alle skal tilmelde sig på for hånd, uandset om man skal køre nordic trial eller kun toyota cup finale.
Finn Nørlem

Indlægaf Finn Nørlem » man aug 09, 2010 8:59 am

På grund af deltagelse i EURO TRAIL 2010 har jeg ikke mulighed for at svare på denne tråd fra Mandag 9 August frem til Tirsdag 17 August.

venlig hilsen
Finn Nørlem

Tilbage til Egne arrangementer