Tilmelding til påske 2009 på 22180773

Skriv her hvis du har kommentarer til vore egne arrangementer ! Indlæg eller annonceringer om øvrige henvises til anden gruppe

Re: HALLO

Indlægaf bent » ons mar 25, 2009 8:36 pm

Jeg syntes der er synd, at man ikke kan få lov at sige sin mening længere.

Jeg tager da hatten af for bestyrelsen med det arbejde de lægger i klubben.

Mener dog at jeg har lagt en hel del kræfter i klubben i min tid og jeg har også selv været i bestyrrelsen og fået min kritik. Men man kan altså ikke lave om på noget til næste gang, hvis man ikke får det at vide.

De som har være i klubben i længere tid, ved også at påskeløbet er "løbet" som vi alle glæder os til. Det sætter lige som hele sæsonen i gang. Det har altid været noget specielt og der er gjort en ekstra indsats for at trække folk til.

At vi desværre ikke kan komme til Oksbøl er skide ærgeligt, men så kunne man jo gøre en ekstra indsats, for at der kommer flere til påskeløbet og generalforsamlingen ved at gøre det mere attraktivt, så der ville komme flere tilmeldinger. Information er altid en god ting, og jeg tror da at folk er glade for at få så meget at den som muligt. Jo før medlemmerne kan få besked om hvad der skal foregår, jo tidligere kan der tages stilling til hvad man skal. Vi skal selvfølgelig alle ud og køre og have det sjovt.

Melde sig frivilligt til at hjælpe det har jeg også gjort mange gange. Har desærre også været udsat for at få afvist min hjælp, så er det ikke nemt, hvad man skal.

Jeg håber da der kommer flere tilmeldinger, så vi rigtig kan få gang i festen.

Bent
bent

Geografisk sted: jylland

Indlægaf Helle Skovdal » ons mar 25, 2009 9:43 pm

Ja nu overrasker jeg vist nogle medlemmer og laver et kort indlæg, for jeg kan da ikke være mere enig med Bent, det kunne 100 % være mig der har skrevet det ovenstående, det må vist være kommentar nok til andre indlæg.

Nej for hunne, tilføjer lige: Jeg har jo da ikke været i bestyrelsen, men været frivillig i ca 14 år...... 99 % enig :)
Helle Skovdal

Geografisk sted: Skanderborg

Indlægaf braüner » ons mar 25, 2009 10:31 pm

Hej.
Jeg er forholdsvis ny i Toyota klubben. Jeg har været medlem i ca. et halvt år. men har vært med ude og se en del løb de sidste 4 år. Og jeg har fulgt denne debat lidt.

Og for mig, virker det mest som om, der er en der kun prøver på at sprede en dårlig stemning, op til dette løb.
Og det kan disse personer, ikke være bekendt.
Jeg ved hvor meget bestyrelsen har kæmpet, for en finde et sted vi kan køre, og et sted hvor vi kan spise. Det er helt rigtig, der her ikke være mange informationer, at finde ind til nu MEN MAN KAN JO IKKE LÆGGE DEM IND, FØR DE ER FAST LAGT.

Jeg syntes de folk der her gjort noget for at få det her op og køre skal ha et stor skulder klap for dette.

Den næste ting er takt og tone, hvad er det da for noget (UNDSKYLD mit sprog) pis. Hvis man som nyt medlem, mig selv inklusiv, ikke kan tåle den tone, der bliver brugt herinde. Så skal man slet ikke komme til løbne.
- Alle ved det her er med et glimt i øjet.. og jeg er ikke blevet skræmt væk a det..

BENT:” Hvis du ikke kan lide maden kan jeg ringe til en kammerat der er ved militæret, det kan være han kan skaffe noget af hærens feltrationer til dig.
Og så kan andre, spise det der bliver serveret

HELLE meld dig ind i en strikke klub eller lignende.

Jeg har set dig en gang i de 4 år jeg er kommet for at set løb.
Derved kan jeg regne ud du ikke kommer for at køre løb.

Jeg kan mindes et løb (tror det var et jule løb) hvor du også skulle brokke dig. Og det kom du slet ikke med til.
Så undskyld, brokker du dig bare for at der er nogle der skal lægge mærke til det eller hvad?

Det kan godt ske der er nogle der nogle der finder det stødene, det jeg skriver. Men så må jeg jo være i blandt dem der ikke ved hvad takt og tone er.

Vil give Ulrik ret, enten er man med klubben eller os er man i mod..
Det kan men jo så tænke lidt over.

Men til alle ANDRE vil jeg bare sige tak for nogle fede løb der bliver lavet.
Men føler sig hurtig velkommen i klubben og det er jeg glad for. Der er altid folk det vil hjælpe en hvis man er kørt i stykker eller lignende, men os bare i al almindelighed. Så derfor er det sgu træls og se på nogle debatter, herinde fordi der en eller flere der ikke stikker en finger i jorden, men derimod lukker skide spalten op.. (:

Uden takt og tone
MVH Jonas B. Madsen
braüner

Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf Thomas » tors mar 26, 2009 8:25 pm

Hæ-hæ...
Det er sgu rart at man stadig kan starte en tråd der kan "ryste busken" lidt... :mrgreen:
Thomas

Hvor intet vandt - vover igen :mrgreen:
Brugeravatar
Thomas

Geografisk sted: Brædstrup

Indlægaf niels simonsen » tors mar 26, 2009 10:08 pm

Et skulderklap til bestyrelsen og andre løbsarrangører.De gør dog et stykke arbejde.Alle har jo en mulighed for at møde op på generalforsamlingen og melde sig til at stå i skudlinien og gøre en indsats som dem,og derved gøre sin mening og indflydelse gældende.Jeg er en af dem der nyder godt af deres arbejde,og er taknemlig for at de gider.Har selv prøvet at hjælpe en lille smule og det var faktisk rigtigt rart,så jeg prøver nok igen.Positiv kritik virker iøvrigt altid bedst.
nimtofte,på kanten af skråningen.
niels simonsen

Geografisk sted: nimtofte

Indlægaf Rudi » fre mar 27, 2009 8:35 am

Hej Helle
Nu er det lige mig der har opdateret de der trial regler, gider du lige oplyse mig nærmere hvad du mener for jeg har kigget dem igennem en gang til, og jeg kan ikke se noget galt.
Hilsen den fatsvage åbenbart
Rudi

Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf Helle Skovdal » fre mar 27, 2009 10:39 am

Det vil jeg da ihvertfald, du får lige et kald, det er vist nemmest og så vil jeg da gerne du lige læser tilbage og ser hvem der bruger ordet fatsvag, det er ikke mig og det kunne jeg aldrig drømme om at kalde dig eller nogen anden for den sags skyld.....
Helle Skovdal

Geografisk sted: Skanderborg

Indlægaf offroad » ons apr 01, 2009 9:38 pm

Ja, der er nu intet som en frisk diskusion, om den så gør nogen gavn er åbenbart mindre væsenligt, nå men jeg fik da en halv times tid til at gå med at komme "up to date". Så lidt gavn har den da gjort.

Kom frisk alle i gæve gutter og gutinder, og lad os så ellers håbe at klubbens medlemmer forstår selv at danne sig en mening om tingene, og at fleste godt kan tænke lidt selv. Det er trods alt nemmere at 600 (eller hvor mange vi nu er) tænker sammen med bestyrelsen end at bestyrelsen skal tænke for 600 medlemmer.

Med venlige 4x4 hilsner

René
offroad

Foregående

Tilbage til Egne arrangementer