Tilmelding til påske 2009 på 22180773

Skriv her hvis du har kommentarer til vore egne arrangementer ! Indlæg eller annonceringer om øvrige henvises til anden gruppe

Tilmelding til påske 2009 på 22180773

Indlægaf Thomas » fre mar 20, 2009 11:10 pm

RING, for satan RING!!! og meld jer til. Jeg har lige snakket med Charlotte, så jeg ved at hendes telefon virker :!: Hun har nummer 22180773 - Det kan ikke passe i ikke allerede har ringet :oops:

Ring gerne allerede i går på 22180773 og meld dig til påskens arrangement, også selv om du kun kommer for hyggen og frikørselens skyld. Det er nemlig rart at vide i god tid ca. hvor mange der kommer, for vi skulle jo nødig løbe tør for pølledrenge, og i vil jo også gerne ha' en stol og en pils' til generalforsamlingen :wink: Så meld din ankomst allerede nu på 22180773 (virker stadig), og hjælp os i vores planlægning :D

Se programmet her http://www.toyota4wd.dk/2009/Paaske%20arrangement-1.htm og få så fingeren ud af røven så den kan trykke 22180773 - Den direkte linie til Charlotte og påske 2009 tilmelding.

For de fatsvage er der tilmelding til påskens arrangement på tlf.: 22180773. Her er ingen omstilling eller kedelig pausemusik - det er den direkte linie!!! Ring også selv om du ikke plejer at melde dig til :roll:

Charlotte sidder klar ved telefonen nu, på nummer 22180773
Thomas

Hvor intet vandt - vover igen :mrgreen:
Brugeravatar
Thomas

Geografisk sted: Brædstrup

Indlægaf Jan Veggebro » lør mar 21, 2009 11:19 pm

Hej Thomas, ved du om det er en god ide at ringe og melde os til påskens arrangement, hvis ja kan du så ikk" lige smide Chalottes tlf.nr. her på siden? jeg syntes ikke lige jeg kan se nogle steder :? DET`GAS! :twisted:
MVH. Jan

TLF. 2619-2684

Heller komme galt af sted, end slet ikke komme af sted.
Jan Veggebro

Geografisk sted: Østjylland

påske

Indlægaf charlotte » søn mar 22, 2009 5:44 pm

er der kun 2 hold som skal køre alm trophy i aars?

så blir vi da hurtig færdig til at ku holde fest.....

få nu fingeren ud og meld til......... :twisted:
Mvh Charlotte

STOP SPRITBILISTER
Nu med Toyota igen
charlotte

Geografisk sted: syd på

Indlægaf Helle Skovdal » man mar 23, 2009 11:41 am

Har i overvejet om det feks kunne være manglende informationer der afholder medlemmerne fra at tilmelde sig Påsken?

Jeg kunne feks bruge lidt informationer om de forskellige løb, hvis jeg nu ikke har prøvet det før. Hvilke biler kan deltage i de forskellige løb. Hvem står for dem i tilfælde af spørgsmål/tvivl. Mødesteder?...

Hvad skal vi spise til festen og hvad koster det....
Skal jeg selv have borde, stole og bestik med....
Forsikring, må man deltage uden den og hvis ikke, hvordan foregår det så....
Skal "racerne" stå i graven om natten, eller må de parkeres på P-pladsen ved campingpladserne....

Ang Trialreglerne, er der to forskellige opdateringsdatoer, umiddelbart ser det ikke ud som om noget er rettet hvis man går efter opdateringsdatoen hver klasse for sig. Korrekturlæsning kunne være gavn inden man trykker på knappen....

Ja i må meget undskylde, men jeg blev noget forvirret da jeg læste et blad hvor jeg bagefter sad med fornemmelsen af at de oplysninger der var, var kastet ind med en skovl....

Jeg mener ikke at være fatsvag og jeg har heller ingen fingre deroppe hvor solen ikke skinner, men forvirret bliver jeg også når jeg læser i dit indlæg Thomas, at hvis jeg vil have en stol og en pils til generalforsamlingen skal jeg tilmelde mig? Jeg forstår det ikke og har ikke tænkt mig at tilmelde mig den, så må jeg jo stå op og tørste hvis ikke der er en stol til mig pga manglende tilmelding.

Iøvrigt synes jeg da det kunne være på sin plads med et lille kursus i Takt og Tone. Der er ikke meget Emma Gad over jeres indlæg, var jeg nyt medlem, var jeg skræmt langt væk af den måde i tiltaler medlemmerne på....

Tanker fra en Helle der igen ikke kunne fatte sig i korthed :oops:
Helle Skovdal

Geografisk sted: Skanderborg

re. påske arrengement

Indlægaf Frank S. Larsen » tirs mar 24, 2009 12:31 pm

Hej Alle

Det faldt så i mit lod at forsøge at få styr på bespisning mv. under vort Påske arrangement i år. Så det er med bævrende hjerte og bange anelser jeg skriver dette indlæg, da man jo risikerer at blive ”revset” hvis man træder ved siden af ”dydens smalle sti” rent formulerings mæssigt, men jeg forsøger nu alligevel efter bedste evne. :shock:

Det kunne være, at jeg allerede på forhånd burde sige UNDSKYLD for ikke at have meldt ud tidligere, men nu er det altså sådan, at vi alle har stået i en ny situation mht.. det årlige Påske arrangement blandt andet også med hvilke leverandører, som man skal samarbejde med, der skulle fx gerne være mad nok til alle der har meldt sig til spisning osv. osv. :!:

Jeg har det bedst med at have aftaler på plads, inden jeg offentliggør dem, og aftalerne er først faldet på plads i dag, så derfor følgende information:

Der laves fællesspisning på Ertebølle Camping i telt, menuen bliver:
300 grams karbonader m. grøntsager, kartofler og SOWS - til dessert islagkage!

menu prisen ligger på kr. 125 pr. voksen og kr. 55 for børn under 14 år

Hvis du/i er tilmeldt til spisning er det en god ide at medbringe bestik, det som du skal drikke og drikke det af, samt etv. krydderi - klubben sørger for tallerkner og servietter :)

telt bliver opstillet inden general forsamling, og man kan i løbet af lørdagen stille bord /stole ind i teltet, så vi ikke skal til at gøre dette inden spisningen skal starte.

LIGE EN LILLE BØN, DET BEHØVES ALTSÅ IKKE AT VÆRE DET STØRSTE HAVE BORD DER KAN OPDRIVES, DER MEDBRINGES HER!

Da denne information kommer senere ud end normalt, har vi besluttet at forlænge muligheden for tilmelding til fællesspisning frem til d. 3. April. 2009 :lol:

Vedr. racere: Ingen racere på/ved camping pladsen, de skal stå ved grusgraven!

Vedr. forsikring: er du i tvivl kontakt løbsledelse!

På bestyrelsens vegne

Frank S. Larsen 8)
21418805
Frank S. Larsen

Geografisk sted: midtjylland

Indlægaf Helle Skovdal » tirs mar 24, 2009 3:41 pm

Nu er der jo mange måder at få budskaber frem på, men dit indlæg Frank er da skrevet i et noget mere "normalt" sprog end det foregående og Indeholder en del flere oplysninger.
Så hvis jeg revsede i det forrige indlæg må det jo have hjulpet, så håber jeg bare der er andre der er lige så lærenemme som dig :)

Tak for info :)
Helle Skovdal

Geografisk sted: Skanderborg

Indlægaf bent » tirs mar 24, 2009 9:07 pm

Det var da en kedelig menu, kunne man ikke finde noget andet end en hjemmmeværns menu der var mere spændende?

Skal vi også selv have stole med til genneralforsamlingen?

Hvad med vores biler der skal står i graven. Har i en forsikring der dækker eller har i vagt værn på. For jeg skal ikke have min bil til 150000 ståen der ?
bent

Geografisk sted: jylland

re påske løb

Indlægaf Frank S. Larsen » tirs mar 24, 2009 10:09 pm

Hej

Det er rigtig dejligt, når man gør et stykke arbejde, at folk så gider at bakke op om det og se muligheder frem for begrænsninger - tak for det

konstruktiv kritik kan man aldrig få nok af :!:

hvad angår menuen, er du i den heldige situiation, at du har 2 valg muligheder:

1) meld dig til spisning, der er tale om god gammeldags kromad og der skulle gerne være rigeligt af det.
2) spis et andet sted.

hvis du syntes menuen er kedelig, kan jeg kun foreslå, at du til næste år selv går ind og påtager dig denne opgave, hvis du ikke synes om det der er lavet i år.

general forsamling i telt:
Ja medbring selv stole - ganske som for år tilbage, hvor vi har holdt det i telt i Oksbøl.

Racer parkering:
Jeg kan godt forstå dit argument, men hvis du ikke ønsker at have din bil stående i graven, er det enhver frit for, at selv finde alternative løsninger, klubben har ingen planer om at lave "vagtværn" - hvis du mener der er behov for dette, kan du jo se om du kan samle et par folk selv - det er jo da din private ejendom - ikke klubbens - der er tale om her.

Hilsen

Frank S. Larsen
Frank S. Larsen

Geografisk sted: midtjylland

Indlægaf Jørgen hejle Nielsen » tirs mar 24, 2009 10:20 pm

Frank S. Larsen
læse nu her og hvis du ikke har for stå det så læse igen TAK

Iøvrigt synes jeg da det kunne være på sin plads med et lille kursus i Takt og Tone. Der er ikke meget Emma Gad over jeres indlæg, var jeg nyt medlem, var jeg skræmt langt væk af den måde i tiltaler medlemmerne på....
Jørgen hejle Nielsen

Geografisk sted: Fjerritslev

Indlægaf Jan Veggebro » tirs mar 24, 2009 10:43 pm

Ja så er det vist nu jeg vil vise bestyrelsen at jeg syntes de gør et stort og godt stykke arbejde, trods meget kritik af mere eller mindre seriøs karakter :roll:

Mht. takt og tone, så kan det vel ikke være rigtig at der ikke må bruges et par "spidse" vendinger for lige at slå gang i os forkælede klub- medlemmer.

Alle kan finde ud af at brokke sig, men kun få er i stand til/eller gider gøre det bedere selv. :!:
MVH. Jan

TLF. 2619-2684

Heller komme galt af sted, end slet ikke komme af sted.
Jan Veggebro

Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf kresjan » ons mar 25, 2009 9:13 am

Ja så er den gal igen.

Nu har jeg på sidelinien fuldt lidt med i bestyrelsens problemer med at finde et sted at afholde påske arrengementet, og ved fra indsider, at de har haft STORE problemer med at få det til at falde på plads.
med det er jo altid nemt at side bag sit tastatur og være klog, og spydig når man ikke står face to face med de personer der rent faktisk letter rø... og prøver at lave et arrengement.

måske kunne det laves anderledes, måske ikke, men faktum er at det er sådan det bliver, da de har haft meget kort tid og det hele har været en ny situation for dem.

Så istedet vil jeg sige TAK til bestyrelsen fordi i gider at blive ved selv om der er stadig er folk der mener de selv kunne gøre det bedre.
Og i skal sku også lige have en klap salve med på vejen KLAP KLAP.

PS. Hvis jeg havde en 150000 kr. bil på plader, så havde jeg nok også råd til Kasko

der gik da vist Helle i dette indlæg, Hvad ang. længden
BJ 42 med 3B-T power,
LJ 70 racer med kiki motor
KZJ 70 til hverdag

[ ] [ ] [ ][___]__
|--- l l -LoTOYOTAo]
()_)---()_) --o-- ()_)
kresjan

Geografisk sted: Et sted i midtjylland

kresjan

Indlægaf charlotte » ons mar 25, 2009 10:00 am

Tak til Kresjan og Jan som er nogle af dem, der gør arbejdet lidt sjovere :mrgreen:

En skam folk ik tænker på det frivillige arbejde der ligges i disse løb. Fint med kritik, men giv os dog en chance, eller meld jer i bestyrelsen og hjælp i stedet :lol:
Mvh Charlotte

STOP SPRITBILISTER
Nu med Toyota igen
charlotte

Geografisk sted: syd på

Indlægaf Torben » ons mar 25, 2009 11:25 am

Jeg vil også klappe bestyrelsen på skulderen det er sku i orden at i gider (Hvis jeg må sige sku)
Torben

Geografisk sted: Høje Tåstrup

Indlægaf Ulrik 338 » ons mar 25, 2009 6:34 pm

Hej..... Nu må jeg også sige noget...

Hvis man ikke er medspiller så må man jo være modspiller
og modspiller i en klub som Toyota klubben kan da hvis ikke være til gavn
for klubben kan de......

Til dig Bent hvis du lod være med og drøfte dine problemer med de samme hver gang og ringede lidt rundt så kunne det jo være vi i fællesskab kunne løse dit lille problem med en mark i nærheden så du kunne sige godnat til din 150000kr bil og jeg kunne så sige godnat til min
5000kr bil.

Mvh... Ulrik Simonsen.
Ulrik 338

Geografisk sted: Herning

HALLO

Indlægaf frede.gv1 » ons mar 25, 2009 7:39 pm

hvis vi skal starte et sted så er bent´bil vel et godt sted.
mig bekendt er den på plader. ergo er det ikke noget problem for han kan vel parkere den hvor han har lyst!!!!
racerparkering for mig er for toyotaracere UDEN plader.
Hvad BROK angår, så er det FANTASTISK at der er nogen der har rygrad som en overkogt spagetti.
der sidder en ULØNNET bestyrelse og kæmper en brav kamp for at jeg kan komme ud og dyrke min hobby. en hobby jeg deler med mange andre i denne klub.
så er det sgu en skam at det er nogen der ikk forstår det store arbejde...
men da jeg har ladet mig fortælle at der er flere i bestyrelsen(ingen nævnt, ingen glemt)der overvejer at stoppe pga alt det brok, så håber jeg da at de utilfredse melder sig ind og tar´en tørn. så kan vi jo se om et års tid hvor i så står.

hvad takt og tone angår så......

så kan jeg bare sige at der er 3 hold tilmeldt trophycuppen i påsken...
mon ikk vi behøver en opsang engang imellem.
og de fleste indlæg er skrevet med et glimt i øjet :wink:

ps. tvivler sgu på at det bliver en go´påske nu :( :( :x :x

Thomas
Thomas Lundy AKA COLA-MAND
jimny, sami-aksler, 2xarb. longfield, 5,14-1 transfer, 31" boggere. Aisin 1000 toyotaspil m 9hk bow3.

Vi ses... cola
frede.gv1

Geografisk sted: Ejby

Næste

Tilbage til Egne arrangementer