Påsken 2009

Skriv her hvis du har kommentarer til vore egne arrangementer ! Indlæg eller annonceringer om øvrige henvises til anden gruppe

Påsken 2009

Indlægaf Jørgen hejle Nielsen » tors mar 05, 2009 10:43 am

Hvor mange tror i at der kom i den påske her 50 eller 100 så kan det da ikke blive til mere , jeg er medlem af den klub her for at kom ud at køre og det skal ikke være KONCERESE det skal være hygge , jeg ved ikke hvor mange vi er i den klub her, men jeg kan se at os der ikke køre Trial-CUP er vi her kun for at betale for der er ikke noget for os jeg kan se i Program for påsken jeg skal betale 150 for at køre Posteløb kl. 11.oo slut kl. 16.oo og det var så det det bliv ikke mig
Ja og jeg godt nu er jeg er dum svin men det kan ikke passe
hvad med at lave noget for alle
Jørgen :roll:
Jørgen hejle Nielsen

Geografisk sted: Fjerritslev

Indlægaf farsged » tors mar 05, 2009 4:06 pm

Hvor køres der i påsken, har ikke kunne finde noget om hvor de har kunnet få lov at køre i år.
Rigtige mænd kører 4x4 med lad.
Aksel Mikkelsen
farsged

Geografisk sted: Skive

Indlægaf Tømreren » tors mar 05, 2009 5:30 pm

Kig i deres kalender..der står det
Tømreren

Geografisk sted: viborg

Re: Påsken 2009

Indlægaf Ingeniøren » tors mar 05, 2009 8:32 pm

Jørgen hejle Nielsen skrev:Hvor mange tror i at der kom i den påske her 50 eller 100 så kan det da ikke blive til mere , jeg er medlem af den klub her for at kom ud at køre og det skal ikke være KONCERESE det skal være hygge , jeg ved ikke hvor mange vi er i den klub her, men jeg kan se at os der ikke køre Trial-CUP er vi her kun for at betale for der er ikke noget for os jeg kan se i Program for påsken jeg skal betale 150 for at køre Posteløb kl. 11.oo slut kl. 16.oo og det var så det det bliv ikke mig

Så bliv da endelig væk, for så er der mere plads til frikørsel til vi andre :mrgreen:
Hvad er det i grunden du savner i påsken?? Hvis det er videoaften med Bamse og Kylling, så har Uffemanden lavet en lille forening der lige er noget for dig...
Ingeniøren

Indlægaf Rudi » tors mar 05, 2009 9:13 pm

Hej Jørgen
Jeg ved ikke om det er os i bestyrelsen der er noget galt med, eller vi bare ikke er så gode til at få kommunikeret så godt.
Til vores påske løb kan man til en hver tid komme og køre frikørsel, også selv om der er pige trial, Trophy eller safari. Hvis man ikke gider noget af dette, så kom da og få en hygge snak, tul lidt rundt og se på de andre tosser der gerne vil lidt mere end bare hygge.
Hvis vi ikke lavede nogle konkurrencer, så skulle du bare høre de andre brokke sig.
Det jeg prøver at sige er, at vi prøver så vidt det er muligt, at tilfredsstille alles behov.
Hilsen Rudi
21292668
Rudi

Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf Jørgen hejle Nielsen » tors mar 05, 2009 11:41 pm

Ingeniøren skrev:
Jørgen hejle Nielsen skrev:Hvor mange tror i at der kom i den påske her 50 eller 100 så kan det da ikke blive til mere , jeg er medlem af den klub her for at kom ud at køre og det skal ikke være KONCERESE det skal være hygge , jeg ved ikke hvor mange vi er i den klub her, men jeg kan se at os der ikke køre Trial-CUP er vi her kun for at betale for der er ikke noget for os jeg kan se i Program for påsken jeg skal betale 150 for at køre Posteløb kl. 11.oo slut kl. 16.oo og det var så det det bliv ikke mig

Så bliv da endelig væk, for så er der mere plads til frikørsel til vi andre :mrgreen:
Hvad er det i grunden du savner i påsken?? Hvis det er videoaften med Bamse og Kylling, så har Uffemanden lavet en lille forening der lige er noget for dig...

Jeg kan godt fåstå at du ikke har navn på når du skriv (kylle)
Jørgen hejle Nielsen

Geografisk sted: Fjerritslev

Indlægaf Uffe » fre mar 06, 2009 8:17 am

Ingeniøren skrev:Så bliv da endelig væk, for så er der mere plads til frikørsel til vi andre :mrgreen:

Hvaffor en "Uffemand" snakker du om?
Vild Skoda Fabia 1.9TDI
4wd er for dyrt
Uffe

Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf 618Henrik » fre mar 06, 2009 8:38 am

Hvad vil du køre?
Du skriver "hygge". Det læser jeg som frikørsel? Der er garanteret også rig mulighed for frikørsel til påskens arrangement. Du behøver heller ikke at nøjes med det ene arrangement om året som foregår i din egen baghave, det er en bilklub så det er tilladt at køre et par kilometer for at komme til et arrangement. Og der er masser af arrangementer i løbet af året, fordelt på hele landet, hvor der er "hygge kørsel".
Men er du utilfreds med den vanvittige sum du betaler for at være medlem af en klub hvor de frivillige kræfter åbenbart ikke lever op til dine høje standarder så ved jeg der er op til flere bestyrelsesposter åbne på den generalforsamling som afholdes i påsken, så kan du jo selv tage en tørn med og få det som du vil have det?
Henrik
HJ60½
BJ42
HDJ80 bus
RR Classic
Maybe I'am not going fast but you can't follow me!!
!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
Brugeravatar
618Henrik

Geografisk sted: Tureby

Indlægaf Thomas » fre mar 06, 2009 8:45 pm

Halløj Jørgen

Hvis du ikke syn's der er noget for alle i påsken kunne jeg da godt tænke mig at høre hvad du savner. For jeg mener selv der er noget for alle, hvad enten man vil hygge eller kæmpe :idea:
Hyggen skal man selv medbringe - vi lægger kun op til den :wink:
Thomas

Hvor intet vandt - vover igen :mrgreen:
Brugeravatar
Thomas

Geografisk sted: Brædstrup

Tilbage til Egne arrangementer