Spørgsmål vedr. trialregler?

Skriv her hvis du har kommentarer til vore egne arrangementer ! Indlæg eller annonceringer om øvrige henvises til anden gruppe

Spørgsmål vedr. trialregler?

Indlægaf Palle » man mar 27, 2006 1:29 pm

Hej

Jeg ved ikke lige hvem der står for trialcup 06, men jeg har fundet ud af, at protoklassen har fået et "lille" løft.
Det er for såvidt ok, da det er nok den vej det går.
Men jeg kan virkelig ikke forstå, hvorfor der så ikke er en promod, da der ikke er en eneste dansker, der har en bil med en jordisk chance i proto (endnu ihvertfald).

Det næste spørgsmål handler egentlig om det samme:

Hvis vi(spirillen) skal køre med i år, skal vi køre proto, og ikke have en chance under 1-2-3-4 afd, for så at køre promod i finalen/nordic trial, men hvis man ikke deltager i finalen (i samme klasse), har man spildt sine cup point gennem hele sæsonnen.
Er udemærket klar over, at det er fordi der kommer flere svenskere til start, end danskere, men hvad med de få danske der kører, skal der ikke være noget for dem?

! JEG SYNTES DET LUGTER GRIMT !

Har også tænkt på om man skulle bygge 4hjulsstyring på, men det er jo ikke holdbart til den anden type ræs vi gerne vil køre.

Jeg håber meget på at nogen vil svare, gerne hurtigt, da det er med til at bestemme hvorvidt det kan betale sig at ændre på bilen.

Mvh
Palle
Palle

Geografisk sted: Østjylland

Tilbage til Egne arrangementer