frikørsel jylland

Skriv her hvis du har kommentarer til vore egne arrangementer ! Indlæg eller annonceringer om øvrige henvises til anden gruppe

frikørsel

Indlægaf Rune Kjær » tirs feb 17, 2009 4:24 pm

Farsged jeg syntes du skal læse hele indlæget inden du giver dig ud i nogle søforklaringer.. det hele handler om ansvarsforsikring på de racere vi har i toyota klubbn. jeg har selv en racer og jeg vil være sikker på at hvis jeg i værste tilfælde kommer til at lave person skade at den går ind og dækker så jeg ikke skal gå fra hus og hjem,
Rune Kjær

Re: hedeager

Indlægaf Finn Nørlem » tirs feb 17, 2009 5:36 pm

SVAR TIL "svenningsen"

Nej du virker ikke sådan generelt !!!! meeen :lol: nu skal du høre.
Angående Hirtshals Action day.
Action day har tegnen forsikring der dække begge dage, for alle registreret deltagerer/køretøjer med eller uden skilte,
Der for skal jeg altid have oplyst navn og bilmærke af dem som tilmelder sig offroad delen af Action day. altså betyder det ikke en hujende fis hvor kører tøjet er forsikret til daglig.
Finn nørlem Jensen. Støvring
viewtopic.php?f=22&t=4355
Finn Nørlem

Geografisk sted: ålborg

Indlægaf niels simonsen » søn feb 22, 2009 10:03 pm

TAK,FINN.Endelig hårde facts på bordet,det kan vi bruge til noget.Ang.frikørsel og hygge er det altid velkomment,så hvis der er en der kender en som har en GRUSGRAV eller lignende så prøv at spørge om lov til at køre der. :idea: :lol: :D
nimtofte,på kanten af skråningen.
niels simonsen

Geografisk sted: nimtofte

Foregående

Tilbage til Egne arrangementer