Oksbøl

Skriv her hvis du har kommentarer til vore egne arrangementer ! Indlæg eller annonceringer om øvrige henvises til anden gruppe

Oksbøl

Indlægaf Tømreren » tirs jan 27, 2009 7:31 pm

Blir Oksbøl til noget i år?
Vil gerne vide det pga om vi skal betales vores depositum for hytterne på campingpladsen
Tømreren

Geografisk sted: viborg

Oxbøl

Indlægaf claus-karm » ons jan 28, 2009 9:38 am

Der er desværre ikke kommet noget fra Oxbøl kasserne endnu.
Det kommer på vores hjemmeside i samme øjeblik vi ved noget.
En 4WD hilsen Claus Karm.
Claus Karm
claus-karm

Geografisk sted: Slagelse

Oxbøl

Indlægaf claus-karm » ons jan 28, 2009 4:54 pm

Vi har fået afslag på vores ansøgning om leje af Oxbøl terrænget så der bliver ledt med lys og lygtr efter et alternativ, mere følger når der er nyt.
En 4WD hilsen Claus Karm.
Claus Karm
claus-karm

Geografisk sted: Slagelse

påsken

Indlægaf frede.gv1 » ons jan 28, 2009 8:36 pm

kan I ikke sige hvad der evt er i søgelyset så vi ved hvad vi kan forvente....... er det måske på sjælland eller????

hvad med boris, skive eller holstebro...
Thomas Lundy AKA COLA-MAND
jimny, sami-aksler, 2xarb. longfield, 5,14-1 transfer, 31" boggere. Aisin 1000 toyotaspil m 9hk bow3.

Vi ses... cola
frede.gv1

Geografisk sted: Ejby

Indlægaf troels » fre jan 30, 2009 4:03 pm

Eller hvad med finderup øvelses terræn det er lænde siden vihar været der
troels
troels

Geografisk sted: Fredericia

Indlægaf Thomas » fre jan 30, 2009 10:12 pm

Som tingene ser ud nu er der desværre ikke de store håb om at komme ud og køre i nogen af militærets terræner. Vi har lige fået afslag på at leje både Oksbøl og Varde, og som det ser ud på nuværende tidspunkt kommer vi heller ikke ud at køre i andre af forsvarets terræner. Der er ikke kun Toyotaklubben som oplever at rende panden mod muren, men alle som vil dyrke motorsport i forsvarets terræner. På nuværende tidspunkt har vi ikke et egentlig svar på hvad der ligger til grund for disse forhold.

Bestyrelsen holder møde søndag d. 8. feb. umiddelbart efter hærvejsturen, hvor vi vil sammenholde den information vi hver især har modtaget. Denne viden skal i naturligvis ikke snydes for, så de informationer vi ligger inde med skal blive jeres efter dette møde. De kommer enten på nettet eller i bladet, alt efter deres karakter.
Samtidig ligger vores hoveder i blød for at finde et alternativ – i første omgang til påskearrangementet som altid har appelleret til hele familien, og alle klubbens medlemmer. Skulle i have noget reelt på hånden, så tøv endelig ikke med at kontakte os.

På bestyrelsens vegne
Thomas

Hvor intet vandt - vover igen :mrgreen:
Brugeravatar
Thomas

Geografisk sted: Brædstrup

Indlægaf Uffe » lør jan 31, 2009 11:37 pm

Ak, selvom jeg ikke er medlem mere (se bil...) så er det trist at høre at der ikke gives lov til at køre i oksbøl mere.

Ja, så gider jeg sq ik købe en 4wd hvis jeg alligevel ikke kan få lov at opleve det bedste (efter min mening altså), nemlig at køre i oksbøls enorme terræn.

Jeg håber i finder et sted der er godt at køre :)
Vild Skoda Fabia 1.9TDI
4wd er for dyrt
Uffe

Geografisk sted: Silkeborg

Tilbage til Egne arrangementer