Trial Cup 07?

Skriv her hvis du har kommentarer til vore egne arrangementer ! Indlæg eller annonceringer om øvrige henvises til anden gruppe

Trial Cup 07?

Indlægaf Gæst » tors mar 15, 2007 11:10 am

Hej

Jeg har et par spørgsmål i forbindelse med trial cuppen.
Og jeg håber virkelig på, at folk vil deltage i debatten, gerne løbsledere.

1. Er reglerne for årets trial cup på plads? Eller skal der køres efter gamle, ikke opdaterede regler?

2. Hvem kører i proto? Her mener jeg om der er nogen der har bygget deres biler om til de "nye" regler.

3. Hvem føler jeg lidt hjemløs, fordi bilen egentlig passer meget bedre i klassen Pro-mod? Det jeg mener her er, hvorfor lave en klasse om, så ingen eksisterende danske biler passer ind her? der jo er i forvejen ikke for mange der bygger biler, til de store klasser.
Et alternativ kunne være, at køre videre med de samme(eksisterende) biler og så kalde dem pro-mod, indtil dere står nogle biler der passer ind i protoklassen? Grunden til at det er lidt vigtigt, er at når man kører en hel sæson i proto i DK, skal man pludselig skifte klasse til Internationale konkurrencer, det syntes jeg ikke er så smart.

4. I standard klassen står der: dæk max 31" Kan det ikke laves om til et centimetertal, da 31" kan være et vidt begreb, mange andre steder hvor der er størrelsesbegrænsning på dæk, har man en "gaffel" til at måle størrelsen med? Eller måske ændres til den Svenske model, hvor man må køre med den størrelse der kan være der, uden at lave ændringer på bilen.

5. Til sidst vil jeg gerne vide hvor reglerne bliver lavet Og om det ikke kunne være en idé, at lave en tråd for forslag til regler/ændringer.

Alt ovenstående er på ingen måde kritik, men bare nogle forespørgsler, som jeg meget gerne vil have lidt feedback på.
Og jeg er også fuldt ud klar over, at det er tæt på sæsonstart(derfor mener jeg også det er meget relevant), så decideret ændringer, kan være meget vanskeligt.
Men en opdatering, på den eksisterende regeltekst, kan der vel ikke være noget i vejen med?

Venlig hilsen
Palle
Gæst

Tilbage til Egne arrangementer