billede fra varde 2008

Har du billeder som andre kan have glæde af, ja så læg dem her.

billede fra varde 2008

Indlægaf mbj23 » man mar 24, 2008 9:22 pm

mbj23

Geografisk sted: gislev (fyn)

Indlægaf farsged » tirs mar 25, 2008 7:28 am

Der er også billeder på www.bettemyr.dk under offroad.
Rigtige mænd kører 4x4 med lad.
Aksel Mikkelsen
farsged

Geografisk sted: Skive

Indlægaf Boris » fre mar 28, 2008 9:44 am

Efter første tur med på sådan noget kørsel så kunne jeg godt tænke mig at vide om der er noget sted hvor folk udstiller deres køretøjer... jeg tænker noget ala. bilgalleri eller sådan... jeg vil jo sige at jeg blev noget imponeret over de mekaniske spil dernede... fy for satan da det går schnell... og der er ikke noget pis... det trækker lige 2500 kg op af en lodret skrænt...

/bm
Boris

bil galleri

Indlægaf Frank S. Larsen » fre mar 28, 2008 11:48 am

Hej B

Nej - på Toyota klubbens hjemmeside er det valgt fra af hensyn til "sikkerheden" :idea:
Det er jo en offentlig hjemmeside hvor alle har adgang, og derfor har man fra klubbens side valgt ikke at lave denne facilitet, da den jo af visse personer kunne benyttes som "opslagsværk"

Derud over er det jo heller ikke sikkert at alle "ole opfinder" typerne bare lige ønsker at lægge alle de gode/nye ideer frem offentlig :lol:

Hilsen Frank S. Larsen
Frank S. Larsen

Geografisk sted: midtjylland

Indlægaf dreawus » fre mar 28, 2008 1:02 pm

Jeg kan lige tilføje at der er nogen(undertegnede) der går og leger lidt med tanken om at lave et site der som primær funktion vil være med billeder og video fra div løb i toyota4wd klubben....

her vil det efter hvad man har lyst til være muligt at lægge billeder eller video ud til fri adgang for andre....

og hvis man vil kan man udfylde et "Stamkort" som indeholder ens data på bilen eller hvad man nu har lyst til at fortælle om den, og evt billeder af den. samt lidt om hviken trial klasse osv osv.....

Ideen var at prøve at samle alle de billeder vi nu ligger her og der og alle vegne på et sted, så det var nemmere at finde dem...

sitet vil befinde sig på :

http://www.exstremeoffroad.com/
dreawus

Tilbage til Billeder