Go morgen dansker, fruen har kjøpt enda en Toyota!

Har du billeder som andre kan have glæde af, ja så læg dem her.

Go morgen dansker, fruen har kjøpt enda en Toyota!

Indlægaf offroadguru Solli » søn okt 14, 2007 8:59 am

Min ny forlovede, Jofrid "Arctic" har kjøpt seg enda en Toyota. Hun har nemlig vært co driver for Vier i år i Light Truck (stor tung) i norsk trial. Og det med gode resultater. En andre plass i Nordisk, 2 seiere i Norges Cup og sammenlagt seier i Viers flotte Jeep.

Billede

Til neste sesong skiller teamet seg :shock: , Vier skal bygge ProMod bil. derfor skal nå Arctic stille med egen bil i Light Truck.
Og det skal selvsagt ikke være noe amerikans lort.
Nei for Arctic er det kun ett bilmerke som er godt nok, og det er Toyota.
Men hvor finner man en OK HiLux som er både billig og bra?Både Danmark og Norge har jo sendt sine HiLuxer til Afrika.

Men, plutselig dukket dette smykket opp, og det nesten i nabolaget...

Billede
Billede
Billede

Bilen var billig og bra. Det var en som hadde fikset den for å ha en arbeidsbil, men han gikk lei. Bilen er rustfri, har ny radiator, kopling, register, overhalte bremser, ny udstødning, nye dekk osv osv.
Ja og en ny dør og skjerm også.
Egentlig for bra til Trial, men det er da fint å starte med noe som ikke er rustet totalt i stykker?

Planen er nå å montere styrt bøyle, 4.70 giring til fordeler kassen, 10X15 med bead locks med 37 tommere på.

Dekk er handlet her på dette flotte forumet:

Billede

Har hørt mange meninger om disse dekkene, men de er svært populære i USA Rock Crawling, og det skal bli spennende å teste dem i norsk terreng som de første i norsk trial.

Ja denne dama bruker pengene fornuftig :shock: og ikke på nye møbler og dyre mote klær.....

Og slik dame ville vel alle hatt?

Ellers har vi disse Toyotaene:

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
+ en gammel HiAce.

Er Toyota en sykdom som er umulig å bli av med?
004792697191

DANSK/NORSK LANDCRUISER 45 & GAFFELTRUCK CLUB
http://www.dnlc45&gtc.dk
offroadguru Solli

Geografisk sted: NORGE

Indlægaf Arctic » søn okt 14, 2007 9:10 am

Kjære Dansker!

Skulle noen av dere ha liggende en eller to ARB sperrer til min nye trialbil, som dere vil selge billig, hadde jeg blitt kjempeglad. Min kjære JT bruker jo opp alle pengene på gamle 45`er.. :wink:
Arctic Trucks ruler
jofrid-fr@hotmail.com
004548150860
Arctic

Tilbage til Billeder