EN DRØM BLEV OPFYLDT

Har du billeder som andre kan have glæde af, ja så læg dem her.

EN DRØM BLEV OPFYLDT

Indlægaf Finn Nørlem » lør jun 23, 2007 6:16 pm

Her vil jeg give en lille forklaring på hvordan en drøm kan blive til virkelighed.
Det hele startede endlig i efteråret 2006 med at jeg så på nettet, den norske
www.tommyolsen.no at han søgte en ny co-driver i Steyr-spider, en af de 2 proto biler i Steyr teamet.
Jeg sendte en ansøgning og tænkte bare det bliver mig
det blev det og den 10 december skulle jeg komme til møde hos Tommy i norge og alt blev planlagt
Steyr teamet består af 2 proto biler, den ene køres af europa mesteren 2006 Tore Hansen med co-driver Johan Westerhaim
og den anden af Tommy Olsen med mig som co-driver
Steyr team rejser en del rund i teamets racing bus, en 12m volvo,

Billede

Bussen er indrettet til 7-8 pesoner med alt hvad der behøves for at tage på langfart, bagerst i bussen er der værksted, her står 1 bil under transport, den anden står på trailer efter bussen, ialt et vogntog på 19m

Billede

Et foto der må vises er dette fra en tur til Ålesund, en by på vest kysten 850 km oppe i norge,
som det tydelig ses i forgrunden løb Tommy og jeg af med 1 pladsen

Billede

De næste to billeder er fra løbet i Ålesund og for første gang måtte
stayr spider om på taget, efter en efterfyldning af automat kassen var vi klar igen

Billede

Billede

Næste billed er fra Sørlands cup, Her er bilen lånt ud til Maylin med mig som co-driver, lidt misforståelse i oversættelsen fra dansk til norsk gjor at
der bliv forvirring i styringen af de 4 hjul og kun et træ holdt bilen tilbage fra ikke at falde ca 2½ m ned

Billede

De næste billeder er fra vor langtur D 16-17 Juni til Finland
en helt igennem fantastisk tur, og da vi ankom til kørefeltet var vi klar til at vende om og køre hjem igen, Hvis man syntes der er sten og fjel i norge, så prøv Finland, her er det hele ganget med 100 %
men det var bare at stramme ballerne og spænde hjælmen
Her vil jeg bare lade billederne tale for sig selv

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Søndag blev det en ren norsk/dansk premie høst

Billede

Det blev til en 4 plads Lørdag og 3 plads Søndag.
efter 2 dage på denne form for trial, må man gøre det en hver finne gør, en rigtig god tur i sauna og på hoved i det kolde vand, af ukende grunde er disse foto holdt tilbage,
så du får kun et billed fra vor hjemtur, som bevis på vi overlevede finsk sauna

Billede

Vor næste tur bliver til action day i Hirtshals D 14-15 Juli
når det er slut i Hirtshals rejser vi direkte til Italien (sant-marino) og køre euro trial D 21-22 juli.

Skulle dette indlæg give dig løst til at prøve noget nyt og tage til det store udland for at køre offroad,
SÅ GØR DET
Hellerer side som en gammel mand og tænke på hvad man har oplevet end at side og tænke på hvad man skulle have prøvet

Hilsen en glad trial køre
Finn Nørlem Jensen
steyr team
Senest rettet af Finn Nørlem lør jan 23, 2010 10:39 am, rettet i alt 1 gang.
Finn Nørlem

Geografisk sted: ålborg

Indlægaf palle_bay » søn jun 24, 2007 3:55 am

Tillykke til den lille legedreng! Kør lige lidt pænere på alle fire.

Palle pirat
palle_bay

Indlægaf Offie » fre jun 29, 2007 1:19 pm

Pænt Tillykke til dig, de ser sku voldfede ud de maskiner
T4R 95 3.0 TD
2" BL & 2" Ironman Susp.
33x12.5 BFG M/T on 15x10 Chrome
Offie

Geografisk sted: Odense S

Indlægaf Uffe » man jul 02, 2007 6:18 pm

Fed oplevelse! Super billeder at se ! :)

Hmm, kun for at ødelægge glansbilledet, men hvordan er reglerne med vogntog til C kørekort i DK?

Med B/E må jeg kun køre med 18.75m vogntog... :p
Vild Skoda Fabia 1.9TDI
4wd er for dyrt
Uffe

Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf Kristoffer » man aug 20, 2007 5:51 pm

Lyder godt - husk at send billeder
Kristoffer

Indlægaf Finn Nørlem » ons okt 03, 2007 8:45 pm

Et billed fra action day 2007 i Hirsthals
Det kan godt være det danske militær træner sine soldater til at klare sig godt i krig, men her er en situation de ikke havde regnet med, at blive angrebet af en offroad bil i freds tid.
Billede
Finn nørlem Jensen. Støvring
viewtopic.php?f=22&t=4355
Finn Nørlem

Fleks

Indlægaf Finn Nørlem » tors okt 18, 2007 10:02 pm

Efter en go dag med trial i Norge, skulle vi lige ned og lege på en rampe

Billede

Billede
Finn Nørlem

Indlægaf Finn Nørlem » lør jan 05, 2008 9:58 pm

Den 21/22 Juli deltog vi i Eurotrial 2007 i San Marino (Italien)
se os å en af de nemmeste sektioner
http://www.youtube.com/watch?v=2UJLY1Ys6-g
vi blev 7er ved europamesterskabet

se meget mere fra Eurotrial 2007 på
http://www.youtube.com/results?search_query=eurotrial

Det var en kæmpe oplevelse at være til Eurotrial, 186 biler deltog i 2007
Finn Nørlem

præsintation

Indlægaf Finn Nørlem » fre jan 11, 2008 7:10 pm

Det er vel ved at være på tide at præsenterer personerne i Steyr teamet, vi er en meget blandet samling af personer med hver sin baggrund, men med det til fælles at vi brander for offroad og elsker at møde andre med samme interesse, den slags folk er der mange af og uanset hvor vi køre konkurrence mødes man med smil og alle er klar til en offroad snak, det er jo endelig det der gør vore sport til noget unik,
Nå det var den præsentation i skulle have, jeg vil prøve at lave den med en vis humor, en ting vi sætter meget pris på når vi køre vore lange ture.

Billede
Først har vi team chefen Tommy Olsen, ejer af Steyr bussen og løbs bilen Steyr spider, Tommy er manden der står for bussens økonomi, tilmeldinger og bestilling af færgebilletter, fordelen ved Tommy er at han næsten aldrig er forvirret og hvis det skulle ske ser man det tydeligt

Billede
Så har vi Tore Hansen, ejer af løbs bilen Steyr Crawler og tidligere Europa mester, den titel gav Tore fra sig i 2007, så nu er han bare en ganske almindelig lastbil chefør fra Tvedestrand.
Tore har en herlig latter og en særlig evne til at komme i snak med alle uanset sprog, Tore blev helt vild glad, da han hørte jeg skulle med i bussen, ikke fordi han kan lig mig, nej det var mere fordi jeg har kørekortet til bus og kunne afløse ham bag rattet, så han kan komme om i sofaen og hygge sig sammen med de andre, men jeg skal være hurtig, ofte sidder han der når jeg stiger ind og råber ha ha!! jeg var her først

Billede
Og her Johan, co-driver ved Tore igennem flere år, Johan har en stor viden om bilerne vi køre i og er hurtig med værktøjet når noget lyder forkert, og hjælper mig gerne når jeg står med et ødelagt knokkel led, der til skal også siges at intet er overlagt til tilfældighederne på en trial bane, han gå gerne banen en ekstra gang før start, helt sikker en stor hjælp for Tore.

Billede
Finn Nørlem, Jeg selv som er co-driver ved Tommy, der udover med i bussen som mekaniker chefkok og chefør afløser, når Tore giver mig lov, ellers ligger jeg som regel og slapper af og skulle alt den norske snak blive for meget og give optræk til skallebanken, må man jo tage sig en lille lur.

Billede
Maylinn, en altid glad pige der er med over alt og står ikke tilbage når der laves sjov og spas med andre, hun giver gerne en hånd med når der skal gøres rent i bussen, Maylinn er også flink til at løbe rundt med kamera og tage gode billeder ved trial træf, Maylinns billeder bliver ofte brugt i det svenske offroad magasin 4 wheel drive, hun kan til tider side helt stille og fin tænke.

Billede
Maylinn kærester og kysser med Tommy

Billede
Carina er en stille glad lidt genert pige, der elsker at side og hygge sig med en god bog, hvis tiden føles lang, men bogen kan også lyn hurtig kastes på gulvet hvis vi nærmer os en Mc Donald eller indkøbscenter, til meget stor irritation for Tores tegnebog, med det skal siges at Carina heller ikke er bange for at hoppe om bord som co-driver hvis der er en ledig plads.

Billede
Carina kærester og kysser med Tore

Billede
Så har vi Kong Kristian, så absolut humør bomben i teamet, der er altid fart over feltet når Kristian er tilstede og det han ikke kan finde på at gøre, skal i slet ikke tænke på, se nu bare hans ene øje, den lille sorte plet fik han ved at åbne en dåsecola da han var 5 år, så det er jo forståeligt han har holdt sig til øl siden, Kristian er her og der og alle vegne, han behersker og taler alle sprog, jeg har aldrig fundet ud af hvilket praktisk job Kristian har i bussen, men er han ikke med så savner man ham og alt det sjov og spas han finder på

Billede
Kristian er altid klar til en vild tur i byen når vi kommer frem og så det er klart vi andre må stå sammen og forklare ham at han må beskytte sig og bruge hoved, det er dog ikke altid han høre ordentlig efter og forstå hvad vi mener

Billede
Kristian prøver at kæreste og kysse med alle, men han har lært at beskytte sig men her fik han ikke noget ud af sin charme,
Lene var med på vore tur til eurotrial i Sant Marino, Lene er en fantastisk kok, så på denne tur havde hun titlen som chefkok og det nød vi alle godt af, så snart bussen holdt stille stod Lene klar med kaffe og mad, selv i 46 graders varme diskede hun op med veldækket bord med alt hvad hjertet begærer, selv kold vand som ellers var en mangel vare på den tur. En stor Tak til Lene

Billede
Jeg er så heldig at min datter Janni har været med på mange af vore ture, Janni falder ind som en naturlig person i bussen, og er til stor hjælp med det praktiske, så som at lave mad og dække bord når vi er til løb, så vi andre kan få sulten stillet i pauserne, Janni er heller ikke bange for at passe på Kristian når han tager i byen og jeg ligger naturligvis aldrig søvnløs i bussen til langt ud på natten og tænker på om der skulle ske hende noget.

Billede
Vi har ofte Tommys 2 børn med, Henriette og Thomas. 2 herlige unger man ikke mærker meget til, de hygge sig i bussen med spil og playstation, på løbs dage løber de rundt og snakker med alle køre og kender nærmest bilerne bedre end vi andre, når benene bliver trætte tager de 2 unger ATVen og køre turer sammen, meget praktisk, så kan vi andre side bag på hvis vi skal ned til bussen efter værktøj, bliver busturen for lang går de om i senge afdelingen og sloges, som søskende nu gør,
Men de er altid glade og med der hvor der sker noget, som her til festen ved eurotrial i Sant Marino

Billede
Jeg har lavet en aftale med Thomas at han skal få bøllebank og cowboy lussinger hver gang vi kører igennem en tunnel og det bliver mørkt i bussen, det gik også fint indtil jeg fortalte for sjov at jeg har siddet 77 år i dansk fængsel for børnemishandling, knægten blev skrækslagen, han skulle bare vide at i 2008 får han bank mellem tunnelerne

Billede
Det har været et godt år for Steyr teamet, med mange turer og løbs dage, rundt regnet 21 starter og det er klart det tager hård på vor Team chef Tommy Olsen at holde styr på os alle, med han skal bare sove et par uger, så er han klar til sæsonen 2008

Så har du set personerne i Steyr Teamet og hvad det består af, en flok glade menneske der elsker oplevelser og lever livet her og nu.
PS: vi kan også være alvorlige og tage det seriøs

Billede
Til slut tusinde tak til teamet og jeg glæder mig sindssygt til sæsonen 2008. :lol: SKÅL !!!
Hilsen
Finn Nørlem

Indlægaf Tommy » søn jan 20, 2008 10:18 am

he he nå har jeg hatt en sjov tid med å lese ditt innlegg Finn..
Jeg vil bare takke dig så meget for alt du har tilført teamet, vi ser virkelig fram mot årets sesong...
Tommy Olsen
Pirate4x4.dk
Tommy

Geografisk sted: Norge

Indlægaf Finn Nørlem » søn mar 16, 2008 2:17 pm

Så er vi klar med team steyr løbskalender for 2008, helt sikket et år det vil give masser af oplevelser og forhåblig ligeså mange pokaler

19. April Sørlandscup #1 Røedsåsen, Aust-Agder AFLYST PÅ GRUND AF SNE
20. April Klubbmesterskapet AOK, Aust-Agder AFLYST PÅ GRUND AF SNE
3. Mai Norgescup #1 Brokelandsheia, Aust-Agder 2 PLADS
4. Mai Sørlandscup #2 Brokelandsheia, Aust-Agder 1 PLADS
24. Mai Norgescup #2 Modalen, Hordaland 3 PLADS
7. Juni Svenskcup #1 Konga Sverige 3 PLADS
8. Juni Sørlandscup #3 Øvre Gjerstad 1 PLADS
14. Juni Norgescup #3, Herstua Akershus 2 PLADS
6. Juli. Sørlandscup #4, Svarstad, Vestfold
25-27 Juli Eurotrial Brokelandsheia, Aust-Agder
16. August Norgescup #4 Brumunddal, Hedmark
23. August Norgescup #5 Trøndelag
6. September Nordic Trial Finland
27. September Norgescup #6, Egersund, Rogaland
28. September Sørlandscup #5, Egersund, Rogaland
4. Oktober Tyskcup Finale, Bramsche, Tyskland

dette år giver os mange gode timer sammen i bussen "bare" ca 11000 km at rejse
Den eneste dato jeg må melde fra på er 14. Juni Norgescup #3, Herstua. denne weekend køres der formular offroad i Danmark

Begge biler er næsten løbsklar
Billede
Tore Hansen har fundet lidt rust på rattet, så det må skiftes

Billede
vi skal have løbsbilen vasket
det bliver godt at komme ud og køre igen
Senest rettet af Finn Nørlem tirs jun 24, 2008 11:32 pm, rettet i alt 10 gange.
Finn Nørlem

Indlægaf Finn Nørlem » søn maj 11, 2008 7:32 pm

Så kommer et nyt år med historier og billeder fra TEAM STEYR

KLAR TIL LØB 2008
Senest rettet af Finn Nørlem søn maj 11, 2008 10:14 pm, rettet i alt 2 gange.
Finn Nørlem

Indlægaf Finn Nørlem » søn maj 11, 2008 7:33 pm

Så er vi igang igen :lol: :lol: Trial 2008 blev skudt igang i fuld sol på Brokelandsheia begge dage
Lørdag 3 maj er det Norges cup 1#, Søndag 4 maj Sørlands cup 1#. Det var med stor længset til at sidde i løbsbilen " steyr spider" jeg kørte ombord på færgen til Norge for at tilbringe 4 - 5 dage hos vennerne.
Torsdag Fredag skule der lægges sidste hånd på bilerne, der er altid lige lidt der skal fikses i sidste øjeblik.

Billede
Tore Hansen ankommer her med sin løbsbil til værkstedet

Billede
Bilerne står her klar igennem værkstedet og snakken går lystig om hvor vi skal starte dagens arbejde

Billede
Tore´s bil er næsten færdig, den mangler kun dekorationen med åres sponsorer, her ses Tommy igang med at klippe klistre under strænge ordre fra Tore hvor mærkerne skal placeres

Billede
. Som den store kunstner jeg er gik jeg i gang med at spraymale gitter dørene

Billede
Tommy er her igang med dekorerer steyr spider

Billede
Flot bliver det og selvfølgelig er der monteret en pirat på fronten, læg mærke til den røde tekst " GOD FORGIVES....ROCK DON´T " en ting Tore måtte sande ved første løbsdag

Billede
vi måtte jo bare have monteret dette lille insekt på taget, vi satser alt på at spideren vil overleve hele året uden at blive kvast ved et vældt

Billede
en efter en blev bilerne færdig og står nu klar til at udfordre strabaserne de vil møde igennem 2008

Billede
selv Maylinn er færdig og tager sig en velfortjent pause, Kristian har hjulpet Maylin med at få alle gamle svejsninger skiftet til nye. Det er nemlig sådan at de gamle svejsninger har med at springe på bilen, måske Kristian svejser med gamle svejsninger, hvem ved, Ja det vil nok altid være en gåde !!!!

Billede
Janni havde taget en veninde med til Norge og tro om ikke de par tøser bare sad der og bællede øl, medens vi andre arbejdede den hele lange dag, men færdig blev vi og så stod den på Grill, Tommy og Maylinn diskede op med et kæmpe bord med alt hvad man kunne ønske sig af Grill mad og med stop fulde maver gik vi i seng, kl 6.30 næste morgen skulle bilerne på trailer.
Finn Nørlem

Indlægaf Finn Nørlem » søn maj 11, 2008 8:52 pm

Lørdag D 3 Maj kom og alle 3 biler gik uden problemer igennem teknisk kontrol.
Billede
Maylinn og Kristian fik køre et par baner, men pluselig sprang der et par gamle svejsninger og bag akselen faldt af

Billede
De 2 biler fra steyr teamet møde stor modstand i første afd af norges cuppen, 11 biler stod til start i proto. Det lykkes Tommy og jeg at køre en 2 plads hjem.
Være skulle det gå for Tore og Johan, i anden omgang skete det alle frygter, et meget volsomt styrt på fjellet satte dem ud af konkurrencen,
her siger billeder mere end ord

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Heldigvis gik det kun ud over bilen, Tore og Johan kunne gå uskadt fra styrtet, dog temmelig rystet, 2 ½ gang rundt med fuld skrue mod en sten der hænger sammen med resten af norge giver ikke efter, så det gik hård ud over buret, Tore og Johan valgte at slutte for denne gang, styrtbøjlen/buret skal skiftes inden næste løb, Norges cup 2# i Bergen den 24 maj, en tur vi alle glæder os utrolig meget til, bare turen der op er helt fantasktisk flot op over Hardangerviddane er noget af det smukkeste landskab man kan tænke sig, og ikke nok med det, når vi ankomme til køre området er alle tænklige facaliteter sat tilrådighed inden for en radius
af 702 m. Fest telt, dagligvarer butik, bad/toileter, det bliver en ren folkefest
Finn Nørlem

Verdens lykkeligste offroader

Indlægaf Finn Nørlem » tirs maj 27, 2008 9:31 pm

Så kom datoen hvor vi skulle til Mo i Modalen nord øst for Bergen på vestlandet i Norge, målet er at stille op i Norges cup 2#. selvfølgelig var det for at prøve at vinde den trial afd vi kørte den lange tur (650 km) vi drog afsted, men samtidig for at opleve den helt fantastiske natur op over fjellet der på det højste ligger 1100 M over havet, for mit vedkommende startede turen kl 0100 natten til Torsdag 22 maj, med den nye color line færge Super speed 1. Torsdag morgen stod jeg ved racingbussen i Froland nær Arendal, min opgave var at rydde lidt op i bussen og montere nyt køleskab i køkkenet og madresse i sengene,
gøre rent i bussens lastrum og få løbsbilerne kørt ombord så alt stod klar når de andre fra steyr teamet kom fra arbejde, kl 17 torsdag aften var vi klar til afgang og sikke en tur vi kom på, lige meget hvilken side man kigge til så man bare stor slået natur som fra den bedste naturfilm, måske særlig for mig som danske der kommer fra det flade Jylland, mit hoved gik som et rotorblink for at få det hele med, det lykkes dog at klipse et par foto.

Billede
Billede
Vejret var som i Danmark, sol fra en næsten sky fri himmel, og man kunne se bjergene spejle sig i vandet på et glansbilled og kiggede man nord på kunne man se sneen ligge på topperne af bjergene

Billede
Billede
og jo selvfølgelig kom vi til skarpe hårnåle sving, sådan en 5-6 stykker ned nedkørsel på 13 grader giver tryk i øerne, og så lige et flot vandfald før vejen igen flader ud og turen går vidre nede i dalen, bussen får lidt mere på speederen og flytter sig nu med 80 km/t, hvilket er hurtig nå asfaldten ikke er breder end bussen selv, med et lille autoværn til venstre og stenfjeld til højre er det med at holde kursen og ikke lade sig forstyre af de andre i bussen, men på et tidspunkt var det ikke os der forstyrrer cheføren, denne gang var det Tore bag rattet er skreg " hva i helvede fan osse"

Billede
Billede
Man kunne mærke at alt hvad der kunne stritte stod lodret ud fra sin krop, da en lastbil bare kom nærmere og nærmere med stor fart, medens vi andre bad fader vor, tråde Tore bremsen i bund så kaffemaskine og alt andet der ikke var skruet fast kom sussen frem i bussen, da Tore og dækkene var færdig med at hyle om kap, stod de to køretøjer kun få meter fra hianden, nu var det bare at bakke tilbage til den næste lomme bag ude for at lade lastbilen komme forbi og vi kunne komme vidre, vi skulle nå en lille færge for at komme på den anden side af fjorden, mange steder kan det bedre betale sig at give 500 kr til en færge billet for at komme på den anden side end at køre uden om fjorden

Billede
Billede
Det var et flot syn fra færgen ude på vandet at se de små byer, de store skove helt op til træ grænsen og så sne på toppen

Billede
Billede
Billede
en sne vi lidt senere selv skulle køre i, igen på snørlede veje lange tuneller, men nu kunne man mærke kulden selv om der stadig var sol

Billede
Efter mange times kørsel holdt vi ind for natten, det er noget af det praktiske ved at rejse i bus, føler man sig træt hoder man bare ind og hygger sig om bordet med lidt øl og kaffe inden man en efter en kommer i seng, velvidne om at næste morgen er der morgenmad i køleskabet og frisk kaffe, helt uafhændig af omverden.
Fedag formiddag var der ikke langt til den lille by Mo, i Mo er der kun 300-400 fast boende indbyggere, det er faktisk sådan at vælger man sig for at bosætte sig i byen giver kummunen dig 250000 kr. bare for at få folk ud i det lille samfund, kummunen er stenrig på grund af kraftværker ved de mange vandfald og sælger strøm til resten af Norge, selv om Mo er en lille by, finder du alt, folkeskole, stort sports anlæg, handelscenter, ja selv ved et for os et lille arrengement som en afd, af norges cuppen, stilled kummunen stort telt op, betalte et musik bandt for at spille Lørdag aften + vi kvit og frit kunne benytte badet på skolen, det var virkelig en oplevelse med alt den gæstfrihed, selv på løbs dagen kom borgmesteren for at hlode tale og byde kørerne velkommen

Billede
Vi kom frem ved middags tid og fik slået lejer, nu gik resten af dagen med råhygge, en tur ud og kigge baner og teknisk kontrol af løbs bilerne, for der efter at feste med de andre på pladsen

Billede
Lørdag Kl 11 var vi igang, det var virkelige gode baner der skulle konkurreres på, sand - fjell - jord og kampe sten i skoven

Billede
og selv fra banerne havde man den flotte natur, det gik os rigtig godt, de første 3 baner blev kørt på 0 prikke, men så skete det, på bane 4 fik vi en berøring på et tyndstammet træ der fik pilen til at falde af og vi var udgået med 20 prikke på den bane, "faen osse" der ryg 1 pladsen.

Billede
Billede
Billede
Efter første runde på banerne fik jeg klipset et par foto i området, end til Tommy mente at nu var det slut med at lege botaniker og naturfotograf, det var nok bedre jeg tog mig sammen og give de rigtige instrukser på de sidste 4 bane

Billede
Billede
Det hjalp da også en del, vi kørte dem på 0 men med 20 prikke fra første runde blev det kun til en samlet 3 plads,

Billede
kun en prik fra Tore Hansen på 2 pladsen med 19 prikke,

Billede
Terje Veng tog 1 pladsen, der var 11 biler til start i proto.

Billede
Billede
Efter en flot premie uddeling ved teltet og mad i mavsen var vi klar til fest, jeg havde nu bestemt mig for at det ikke skulle blive for vildt, så jeg medbragte kun 4 stk 7up med i teltet, med kom til at blande vodka i nummer 3 og 4, så medens de par dåser blev mere og mere tom blev jeg mere fuld og kl gik hen omkring 4 før jeg fandt bussen og kom til køjs.
Hjem turen gik godt så den vil jeg ikke fortælle meget om, det er jo faktisk det samme som du har læst, bare omvendt.

vor næste tur går til svensk trial cup i Konga, Sverige den 7-8 Juni, vi vil over og føle de svenske proto køre lidt på tenderne og se hvor skrappe de er, det er jo nogen af dem vi skal møde til Eurotrial i syd Norge den 26-27 Juli. jeg kan klart anbefale at du/i tager ferie i uge 30 og tage turen op for at se Eurotrial, der kommer mere end 160 af europas bedste biler
Finn Nørlem

Tilbage til Billeder