find 3 "problematiske hændelser"

Her har du mulighed for at linke til en video som du syntes skal deles med andre

Er det godt at tage tilløb når man bjærger en bil med en trækstrop?

Afstemning sluttede ons apr 06, 2011 10:56 am

Ja, fuld knald på, det skal nok gå.
2
15%
Nej, der må kun tages tilløb hvis der bruges en snatchstrap.
11
85%
Ja, men man skal bruge stålkæder, de knækker ikke så let.
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer : 13

find 3 "problematiske hændelser"

Indlægaf 618Henrik » man mar 07, 2011 10:56 am

Henrik
HJ60½
BJ42
HDJ80 bus
RR Classic
Maybe I'am not going fast but you can't follow me!!
!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
Brugeravatar
618Henrik

Geografisk sted: Tureby

Indlægaf Skovelev » man mar 07, 2011 11:25 am

HEHEH det var en arb snatch der blev brugt... Men man skal jo nok sikre sig at krogen man trækker i sidder ordentlig fast på den bil den er monteret på..... :D :D Resultatet var en meget smadret bagklap.....tilgengæld har han nu en reservedel til en ældre patrol på hylden til senere brug :D :D :D :lol:
Skovelev

Indlægaf 618Henrik » man mar 07, 2011 12:34 pm

Skovelev skrev:HEHEH det var en arb snatch der blev brugt... Men man skal jo nok sikre sig at krogen man trækker i sidder ordentlig fast på den bil den er monteret på..... :D :D Resultatet var en meget smadret bagklap.....tilgengæld har han nu en reservedel til en ældre patrol på hylden til senere brug :D :D :D :lol:

Der har været meget diskusion om de er gode eller dårlige. Jeg sværger til dem og har brugt min egen snatchstrap ofte, men videoen får jo en til at tænke på om der er noget om kritikken af dem?
Trækket er i sagens natur temmeligt hårdt, det er derfor den virker, og en udregning jeg så på et tidspunkt snakkede om 12Tons træk. Der skal altså en lidt voldsom krog til at holde til det, for slet ikke at snakke om sjækel.
Henrik
HJ60½
BJ42
HDJ80 bus
RR Classic
Maybe I'am not going fast but you can't follow me!!
!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
Brugeravatar
618Henrik

Geografisk sted: Tureby

Indlægaf krüger » man mar 07, 2011 6:03 pm

intet holder da til så utrolig en hjerneblød behandling som der blev udvist under den fritrækning, her tænker jeg på den fremadrettede, med 2 stropper og 2 biler :roll:

-
Krüger's J4 serie garage:
viewtopic.php?f=25&t=5828
-
Brugeravatar
krüger

Geografisk sted: Tvingstrup

Indlægaf skrotten » man mar 07, 2011 10:26 pm

Skal ikke sidder og spiller hellig, men det jeg ser er !!

Hvid 80'er ! personen ser ud til ik at have sele på !

Rød patrol! trækøje knækker af!

Rød patrol! der laver pludselig retningsskift med fart på !
skrotten

Geografisk sted: lolland

Indlægaf farsged » ons mar 09, 2011 7:08 pm

Undrer mig over at der ikke var flere stropper der sprang, med den behandling der blev udøvet på dem, tror nu ikke det er sundt at give dem så store belastninger som de fik. men op kom bilerne da.
Men jeg har aldrig læst en brugsanvisning på de stropper, men en der kører meget offroad har en gang vist mig hvor lidt der skal til for at give den ellastik effekt de er beregnet til.
Rigtige mænd kører 4x4 med lad.
Aksel Mikkelsen
farsged

Geografisk sted: Skive

Indlægaf kresjan » ons mar 09, 2011 8:31 pm

Der må jeg holde med Krüger, tror ikke problemet er stropperne, de er rigtig god og kan virkelig holde til at blive "voldtaget". problemet ligger mellem ørene på dem der bruger dem. Så vidt jeg så var det ikke på noget tidspunkt stopperne der gav efter, men det de var sat fast i.
Og da de rykkede den forreste krog af (ikke vist i fjernsyn) kunne den lige så godt have taget nakkestøtten og hvad der ellers sidder i den højde, med ud gennem forruden, men de var heldige kun at smadre bagklappen. :shock:

Hvad er det man siger... intet er stærkere end det svageste led. :idea:

Ikke for at være bagklog, for har også selv lavet nogle hjerne døde ting engang imellem, men bare en konstatering. :)

Mvh Kristian
BJ 42 med 3B-T power,
LJ 70 racer med kiki motor
KZJ 70 til hverdag

[ ] [ ] [ ][___]__
|--- l l -LoTOYOTAo]
()_)---()_) --o-- ()_)
kresjan

Geografisk sted: Et sted i midtjylland

Tilbage til Video