Formula offroad i Skien. Norge

Her har du mulighed for at linke til en video som du syntes skal deles med andre

skal vi have Formula offroad i Danmark.

Nej da !! det er for kedeligt, så hellere besøge svigermor
4
27%
jeg er klar til at hjælpe ( Juni 2008 )
11
73%

Afgivne stemmer : 15

Formula offroad i Skien. Norge

Indlægaf Finn Nørlem » tors sep 06, 2007 10:36 pm

Ja så var vi lige en tur i Norge (Skien) og se Formula offroad, noget af det vildeste jeg nogen sinde har set. Turen startede hjemme fra Fredag midnat, med færgen Kystlink og landede i Norge Lørdag morgen kl 8.00. kl 9.00 var vil i grusgraven eller nærmere sagt sandgraven for alt i denne grav er sand så fint som vi danskere kender det fra stranden, det ligger bare på en anden måde, nemlig fra 45 til 75 grader nogen steder lodret op på skrænter der er 100 m høje, for at publikum skulle få en fornemmelse af hvor brat skranten var, startede dagen med at der kom 3 personer ned på ski. Nå jeg kunne fortælle om turen længe, men det vil jeg ikke, forøvrig er der også 3 timer fra lørdag aften jeg af en eller anden grund har glemt, så vi går direkte til de bedste billeder.

Billede

Dette billed er Janne Brunndal, en frisk pige der weekend før løbet tog til Danmark og købte Bo Ibsen Formula bil og det var helt afgjort den flotteste bil i Skien denne weekend

Billede

Her ses Janne lige før hendes første tur på prøve banen, måske lidt nervøs (forstålig nok) med efter den første tur helt til tops kom hun ned med et stort smil fra øre til øre og råbte. Hold kæft det er FEDT mer mer !!

Nu til det der endlig burte være umulig, men jeg tror disse køre her det ligsom hummelbien, det burte ikke være mulig, men de ved det ikke og så trykker de speederen i bund og gør det alligevel.

Billede
Billede
Billede
Billede

De næste 2 billeder viser hvor hurtig det kan gå UP SIDE DOWN

Billede
Billede

Billede
Billede

Det er bare noget piss !! hvis motoren slår en lille prut, der er langt at bakke ned og ikke kan se bagud på grund af H selen og nakke kraven

Billede

Det er den hurtigste Suzuki sj 410 jeg nogen sinde har set, kort sagt den var sindsygt vild

Billede

Nu før du lige nogen flere billeder og så vil jeg gerne om du vil gå til afstemningen øverst på siden og der efter skrive din mening på tråden Formular offroad under SNIK SNAK
Det er meget viktig for mig at vide om der er nok hjælpere, hvis jeg kommer i tanke om at arrengere formula offroad i Danmark, og det gør jeg. Læs mere på SNIK SNAK. TAK

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Så har du set hvad formula offroad er.. VILDT IKKE !!!
Finn nørlem Jensen. Støvring
viewtopic.php?f=22&t=4355
Finn Nørlem

Geografisk sted: ålborg

Tilbage til Video