Side 1 af 1

De nye trial regler "klasse indeling"

Indlæg: søn mar 09, 2014 9:20 pm
af dreawus
Hej...

Faldt lige over denne her:
I Standard klassen står følgende:

Serie fremstillet 4wd bil, oprindelig type bibeholdes, reservehjul, radio, antenne, vinduesviskere, spejle, tæpper, kalesje eller hardtop samt orig. Targa/styrtbøjle kan fjernes. Ellers tillades ingen afmontering af orig. dele/udstyr.

Og i Modificeret står dette:
Serie fremstillet 4wd bil med karosseri og aksler af oprindelig type i modificeret udgave. Interiør må fjernes.

Som jeg tyder dette, og som jeg kan huske det, så er de små suzukier, der har fjernet deres orginale instrumentering, og instrument bord nu dømt til at køre modificeret, da dette ikke er tilladt at fjerne hvis man følger standard reglerne nu.

Og hvad med kofangere i standard, må disse være fjernet, eller skal de forefindes på bilen.

Per Lorensen

Re: De nye trial regler "klasse indeling"

Indlæg: søn mar 09, 2014 9:57 pm
af krüger
Nææ, jeg læser det sådan her....

Karosse (standard)

Samme længde og bredde som fra fabrikken, må dog forøges, op til 50mm løft af karrosseri tilladt. Kofangere/beslag må fjernes/erstattes. Frontruderamme må fjernes hvis boltet på. Skærme, hjelm, lign. pladedele må udskiftes til glasfiber/aluminium dette gælder også karosseri. Men skal være identisk med orig. dele.

INDRETNING/INSTRUMENTERING:

Frit, men forsvarlig fastgjort

Så fra mit synspunkt må kofangeren fjernes og du må fjerne instrumenteringen hvis du har lyst. :wink:


Men der kan være nogle af vore "gamle" racere der skal bygges lidt om, det må vi håbe at medlemmerne har forståelse og lyst til, men tror nu ikke det er det store problem. :)