så det mig igen

Emner omhandlende el-tekniske

så det mig igen

Indlægaf jimmi maarlev » tors maj 07, 2009 10:49 am

nu har jeg rodet lidt her igen med ladning af min hj 60

har til dels fundet ud af med de tre ledninger der går til generatoren men hvis nogen har det helt rigtige måde de skal side ville jeg være glad.

men nu har jeg tjekket rem osv mangler lige at finde to relæer det ene jeg skal teste ifølgehaynes bogen er ignition main relay hvor sider det lige kan slet ikke spotte det også det andet relæ chage light relay hvor det lige er placeret der står det skulle side in then cowl on driver side men hvor dylen er cowl henne??
jimmi maarlev
jimmi maarlev

Re: så det mig igen

Indlægaf 618Henrik » tors maj 07, 2009 11:04 am

jimmi maarlev skrev:nu har jeg rodet lidt her igen med ladning af min hj 60

har til dels fundet ud af med de tre ledninger der går til generatoren men hvis nogen har det helt rigtige måde de skal side ville jeg være glad.

men nu har jeg tjekket rem osv mangler lige at finde to relæer det ene jeg skal teste ifølgehaynes bogen er ignition main relay hvor sider det lige kan slet ikke spotte det også det andet relæ chage light relay hvor det lige er placeret der står det skulle side in then cowl on driver side men hvor dylen er cowl henne??

Cowl er nede i fodbrønden, den plastikplade der sidder til venstre for din fod når du sidder i bilen.
Men forøvrigt, lader den som den skal eller laver den ikke strøm?

For en komplet manual med diagram til din bil prøv at søge, (ikke på google), efter "land cruiser repair"
Henrik
HJ60½
BJ42
HDJ80 bus
RR Classic
Maybe I'am not going fast but you can't follow me!!
!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
Brugeravatar
618Henrik

Geografisk sted: Tureby

Re: så det mig igen

Indlægaf jimmi maarlev » tors maj 07, 2009 4:22 pm

618Henrik skrev:
jimmi maarlev skrev:nu har jeg rodet lidt her igen med ladning af min hj 60

Cowl er nede i fodbrønden, den plastikplade der sidder til venstre for din fod når du sidder i bilen.
Men forøvrigt, lader den som den skal eller laver den ikke strøm?

For en komplet manual med diagram til din bil prøv at søge, (ikke på google), efter "land cruiser repair"

okay takker for den oplysning prøver lige at se på det imorgen ja den lader ifølge måleren i instrumentet 28 volt ca.

ignition relæet jeg skal have fundet og målt på men det kunne jo godt være jeg skulle prøve at måle på generatoren
jimmi maarlev
jimmi maarlev

Tilbage til El-teknik