El-ruder/centrallaas

Emner omhandlende el-tekniske

El-ruder/centrallaas

Indlægaf krakow » man jan 29, 2007 8:06 pm

Jeg ville lige hoere om der er nogle af jer der har haft de samme problemer med El-ruder og centrallaas paa en 80'er som jeg har (inden jeg skiller det hele ad)

Well.. naar jeg rullder bagerste hoejre siderude op laaser den alle doerene og det er ikke altid at den vil laase doerene naar jeg drejer noeglen..
(og jeg har faktisk vaeret ude for at den laaste mig ude.. helt af sig selv)

Mit foerste gaet er at der er kommet fugt og derved overgang i sagerne ... men jeg har ikke lige nogen ide om hvor jeg skal begynde med at lede.. (det er her I kommer ind) hehe

.. anyway.. ville bare lige hoere :)
use Caffeine;
while( !CupIsEmpty() ) { CodeSome(); Drink() }; die("No no no..");
krakow

Geografisk sted: Aalborg

Re: El-ruder/centrallaas

Indlægaf krakow » lør feb 03, 2007 10:46 pm

krakow skrev:Mit foerste gaet er at der er kommet fugt og derved overgang i sagerne ... men jeg har ikke lige nogen ide om hvor jeg skal begynde med at lede.. (det er her I kommer ind)

Jeg var heldig.. jeg startede med at splitte kontakt-panelet i foeresiden ad i atomer.. og ganske rigtigt de to "ledere" der var til central-laase kontakten var daekket af et tykt lag ir (det er nok det der har lavet overgang til en af vindus-rulle-op-og-ned knapperne)
.. anyway jeg renesde det hele og samlede det igen.. og nu virker alting \o/

.. synes da lige I skulle hoere hvad jeg fandt ud af :)
use Caffeine;
while( !CupIsEmpty() ) { CodeSome(); Drink() }; die("No no no..");
krakow

Geografisk sted: Aalborg

bobbob

Indlægaf papsi » lør feb 10, 2007 7:23 pm

Hej min kammy..... :lol:

Tja min cenreallås er stået af, den sorte box der sidder i døren er der et relæ der ikke "klikker" som det skal men jeg kan ikke lodde det af og det kan ikk skilles ad uden at det skal loddes af printet. Men får jeg det af vil jeg rense kontaktpunkterne og så må den lille ski være slået.......
papsi

Geografisk sted: Ranum-nordjylland

Tilbage til El-teknik