Der sidder garanteret en kontakt i instrumentet hvor der står "4H" på. Den skal trykkes ind for at gearkassen slår forakslen til.
Systemet er vakuum-styret, så hvis der er hul i en slange, eller i membranen på gearkassen, virker det ikke. Det kan også være en af ventilerne som styrer systemet.
Om der kommer vakuum kan tjekkes ved at trække de 2 slanger nede på gearkassen af (højre side ved siden af forreste kardan-montering, og pas på du ikke bytter dem om). Start motoren, og så er der vakuum i den ene af slangerne, og det skifter til den anden slange når "H4"-knappen betjenes. Er det som beskrevet, er det højest sandsynligt membranen som er i stykker. Den sidder inde i "ufoen" som slangerne går ind til.
Er der ikke vakuum som skifter når knappen betjenes, er det nok en utæthed op i mod de 2 ventiler som styrer det. De sidder i højre side i motorrummet på "skærmen" tættest mod forruden. Eller en ventil som har givet op
Hele systemet er her som reservedele, så er de måske nemmere at finde i maskinrummet
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_1987_T ... _3616.htmlhttp://www.toyodiy.com/parts/p_E_1987_T ... 616.2.html