MEGET frustreret!!

Her kan du skrive til andre brugere af dette forum.. om emner der ikke lige kan indplaceres i øvrige kategorier, god fornøjelse!

MEGET frustreret!!

Indlægaf Ulrik BS » tors nov 03, 2011 4:41 pm

Tiden er inde til at min LJ70 skal/skulle synes... Tiden er ved at være gået lidt over og der var lidt rust som skulle laves, der var to store huller i forskærmene som der var tydelige så jeg kørte den til en mekaniker som skulle lave rust.. Han gav et tilbud på 2500 hvilket jeg synes var okay fair, hvad der kom derudover var så på hans regning! Jeg regnede ikke selv med der var mere da jeg synes den så nogenlunde fin ud, men bliver så ringet op af manden og han siger at bagskærmene er helt færdige og det koster 1500 ekstra.. Okay det skal laves for den skal bare synes! Jeg får hentet bilen, han siger den er fin og der er ikke mere rust i skærmene og i bunden og siger at rammen ser fin ud og der ikke er rust i den.. Så fik jeg den på lift igår og til min store overraskelse ser jeg at panelet under højre dør er rusten og der er et stort hul på størrelse med en knytnæve (efter jeg fik banket lidt) går så lidt mere igennem den og ved højre bagdæk finder jeg så os rust i rammen!! Det er ikke det vilde men er da to femmere ved siden af hinanden! Jeg bliver pisse irriteret over det da jeg havde regnet med at alt rust er lavet når manden har sagt det og at rammen var fin!! Havde regnet med at den blev synet i den her uge men må nu droppe det.. Det er igennem en bekendt jeg er kommet i kontakt med ham så har ikke nummeret til manden.. Min bekendte kom så med den kommentar at han sikkert ikke havde set det, men er sgu pis og lort for når man selv får den på lift og opdager det er det da til at se!! blev til en lille historie men ville lige dele min vrede med jer :) Fortsat god aften herinde :) Mvh Ulrik
The fun begins, when the road ends :)
LJ 70 3,4D
BJ 40 3,0D
Ulrik BS

Geografisk sted: Nordjylland

Tilbage til Snik snak