Hvad sker der for den spade af en interviewer ??

Her kan du skrive til andre brugere af dette forum.. om emner der ikke lige kan indplaceres i øvrige kategorier, god fornøjelse!

Hvad sker der for den spade af en interviewer ??

Indlægaf uteroz » ons maj 24, 2006 11:04 am

Hvorfor skal folk være så fjenske overfor os offroader??? hør lige ham journalisten i dette interveiw med bent dall (lowland 2006), det er ikke os "drenge røve" som han kalder os der er skyld idet det er da ejernen af jorden :roll: :roll: :roll: men der er jo altid let at få skylden :evil: :evil: :evil:

http://tvsyd.dk/

Lasse
uteroz

Indlægaf farsged » ons maj 24, 2006 4:25 pm

Så må den natur vejleder da kunne henvise til andre områder der kan bruges til , disse special prøver i stedet for at brokke sig over de spor, de vokser jo til igen, og efter hvad jeg kan læse mig frem til havde de jo en tilladelse fra politiet,
Rigtige mænd kører 4x4 med lad.
Aksel Mikkelsen
farsged

Geografisk sted: Skive

naturhærværk, slap dog af!

Indlægaf krüger » ons maj 24, 2006 8:06 pm

ja, tv kan hurtigt blæse tingene op. det er jo nærmest udlagt som om det var en nyetableret bane :shock: , tror lige folk skal undersøge tingene lidt bedre inden de råber op :roll:
Brugeravatar
krüger

Geografisk sted: Tvingstrup

Indlægaf Uffe » ons maj 24, 2006 8:31 pm

Det er godtnok sørgeligt at se sådan en udsendelse fra folk der åbenbart ikke kender alle detaljerne, men sådan er medierne egentlig for det meste af tiden efterhånden :(

Jeg var selv derovre for at se om jeg kunne få et lille glimt af prøvelserne, men jeg endte selv med at næsten sidde fast i et af muddersporene der ledte ned ad bakke til en "parkeringsplads". Jeg var sq nok for nysgerrig :)

Mvh. Uffe
Vild Skoda Fabia 1.9TDI
4wd er for dyrt
Uffe

Geografisk sted: Silkeborg

Tilbage til Snik snak