Hvorfor er danske offroadere;

Her kan du skrive til andre brugere af dette forum.. om emner der ikke lige kan indplaceres i øvrige kategorier, god fornøjelse!

Hvorfor er danske offroadere lite glade for forumet?

Det er for vanskelig å bruke.
9
45%
Man vil ha sin hobby hemmelig.
2
10%
Hva i he***te har en nordmann med det at gøre?
9
45%

Afgivne stemmer : 20

Hvorfor er danske offroadere;

Indlægaf offroadguru Solli » fre jan 07, 2011 8:27 am

Hvorfor er danske offroadere lite glade for internett?
Selv her på forumet til TOYOTA 4WD CLUB DANMARK er det lite trafikk. Liker danske entusiaster å holde sin hobby hemmelig?
Jeg leser på forumer i Norge, USA, Tyskland, Australia, Frankrike, Sør Afrika og Danmark osv., men på dette forumet skjer det lite.
Som norsk Landcruiser entusiast vet jeg at det er stor viten om disse bilene i Danmark men likevel skrives det lite.
Også prosjekt tråder & garasje tråder er populære på andre forum men også der er det stille.
Jeg vet jo fra mine mange turer til Danmark at det er mange svært interesange prosjekter, mange svært interesange biler og ikke minst lar jeg meg gang på gang imponere over hvor høyt nivå det er på danskenes håndtverk.
En annen ting er den danske entusiasme, man kjører hobby bil til arbeide og har glede av den til res og treff.

Jeg ser ett problem, forumet her på TOYOTA 4WD CLUB DANMARK er svært tungvint å laste opp bilder på.
Her må bestyrelsen legge press på web master eller finne en ny.
Jeg tror også at medisinen mot fallende medlemsmasse og fallende deltagelse på arrangementer er ett bedre forum med større trafikk til inspirasjon for alle.
Bilder fra fx. julefrokosten; Hvor er de?
004792697191

DANSK/NORSK LANDCRUISER 45 & GAFFELTRUCK CLUB
http://www.dnlc45&gtc.dk
offroadguru Solli

Geografisk sted: NORGE

Indlægaf ms sejersen » fre jan 07, 2011 8:43 am

hey solli.
Det der begrænser for de fleste er, som du selv skriver, at siden er meget besværlig at ligge billeder op på.
Det ses jo tydeligt på andre sider at det er garagen hvor man kan ligge billeder, der trækker læsset.
Ærgeligt.
ms sejersen

Geografisk sted: jylland, nibe

Indlægaf M&H » lør jan 08, 2011 8:10 pm

Må give både Solli og MS ret i at dette forum desværre er lidt tungt at danse med. Ud over billed upload har jeg også problemer med meget langsom upload af ny side når jeg bladre i forum. Det skal dertil siges at jeg sidder på en offshore sat forbindelse på et skib, men det burde jo ikke forhindre at man blander sig lidt i debat osv, simpelthen fordi siden er tung at loade.

Er som flere andre også aktiv på udenlandske fora, både fra Norge, Australien, USA osv osv, og de er generelt meget hurtigere til at loade en side, uanset om der er billeder i den artikel eller ej.

Kunne være lækkert at få samlet endnu mere info og erfaring om vores dejlige køretøjer herinde, til fælles bedste.

Martin
Martin Svendsen
Toyota HDJ80 1993
Solgt - Toyota 4Runner 1994 KZN130
OZ2ADV
Brugeravatar
M&H

Geografisk sted: Ølgod

Forum

Indlægaf Flemming » søn jan 09, 2011 10:50 am

Hej, har læst jeres indput og her kommer forhåbentlig svar på jeres tiltale:

1: Forum er ved at blive opgraderet, så det "burde" blive lettere at bruge -gælder sikkert også galleri upload.

2: Vort webhotel er også ved at blive opgraderet her i den kommende tid, hvorfor man desværre vil opleve at forum er langsom eller om nødvendigt lukket ned i en forhåbentlig meget kort periode - p.g.a. opgradering og ikke at miste indlæg.

Vi har fået følgende meddelse fra one.com:

--------------------------------------------

2010 har været et spændende og udfordrende år med både udvikling og vækst. Vi har i One.com brugt mange ressourcer på nye udvidelser og optimering af vores systemer, så du i fremtiden er sikret en webhosting-løsning i bedste klasse.

Som kunde har du måske ikke bemærket de store forandringer, men i årets løb har vi gennemført omfattende optimeringer og udvidelser af vores systemer og data-centre. Vi leverer i dag webhosting til flere end 850.000 kunder, og vi er meget bevidste om det ansvar vi har overfor dig som kunde. Vores systemer og netværk er i dag endnu mere skalerbare og er gearet til at møde fremtidens udfordringer. For dig som kunde betyder det, at du i 2011 kommer til at mærke de mange forbedringer vi har gennemført og du kommer til at nyde godt af en fremtidssikret webhosting.
Kortere load-tid giver hurtigere hjemmesider
Optimering af vores systemer giver langt hurtigere hjemmesider

Vi er meget glade for at kunne fortælle alle vores mange kunder, der har både store og små hjemmesider, at vi er i gang med en omfattende opgradering af vores server-systemer. Opgraderingen gennemføres løbende igennem første kvartal 2011 og kommer til at betyde, at alle websites efterfølgende, vil være gennemsnitligt 7 gange hurtigere, end de er i dag. Den store optimering af ydelsen på serverne sker dels ved, at vi opgraderer vores egenudviklede server-systemer og dels igennem et tæt samarbejde med Hitachi Data System, der har leveret vores data storage-system.

På nuværende tidspunkt er 10% af vores 850.000 kunder blevet opgraderet og kan allerede mærke forbedringerne på deres websites. Opgraderingen sker naturligvis helt uden at forstyrre driften af din hjemmeside.

Vidste du, at du kan følge One.com på Twitter?

One.com er på Twitter for at lytte til dine forslag og spørgsmål angående domænenavne og webhosting.

Følg os på Twitter:
http://twitter.com/onecom

Med venlig hilsen
One.com

På forhånd tak
Webmaster
Flemming Pedersen
Flemming
Site Admin

Geografisk sted: Gudme, Sydfyn

Forum

Indlægaf Flemming » søn jan 09, 2011 10:57 am

Endvidere har der været lidt problem med bl.a. vort forum, men det skulle nu gerne være løst igen:

Update - 7. januar 2011 15:36 CET

Everything is running normally again.

We apologize for any inconvenience.

Web servers - 7. januar 2011 10:20 CET

We experience problems with your web servers.

As a result error messages, time-outs or blank pages may occur when attempting to access some web pages.

No data will be lost due to this issue.

We apologize for any inconvenience and hope for your understanding. We will be back with further information as soon as possible.

Med venlig hilsen
Webmaster
Flemming Pedersen
Flemming
Site Admin

Geografisk sted: Gudme, Sydfyn

Tilbage til Snik snak