Jeep VS. Toyota = Stakkels Jeep

Her kan du skrive til andre brugere af dette forum.. om emner der ikke lige kan indplaceres i øvrige kategorier, god fornøjelse!

Jeep VS. Toyota = Stakkels Jeep

Indlægaf Paw » man dec 06, 2010 9:15 am

Ja, min kammerat var kørt fast i en snedrive i hans svigermors nye Jeep..
Jeg skulle så trække ham fri og kører op bagved ham i driven, spænder en strop mellem hans krog og min forkofanger.. Jeg sætter i lav gruppe og i bakgear og trækker ham fri..

Da jeg ser han er ude af driven stopper jeg, hvilket han ikke ser.. Derfor bakker han ind i mig med ca 3-5kmt.. Jeg ser bare at min kofanger forsvinder længere og længere ind i varerummet på Jeep'en.. Resultatet bliver en bagklap på Jeep'en der er trykket helt ind, og min nummerplade faldt af..

Jeg kan dermed konkludere at hvis man ikke vil sidde fast i sneen eller skade sin bil voldsomt ved lav hastighed, så køb ikke en Jeep :)

Jeg fik desværre ikke bnogen billeder da det var mørkt da det skete.. Men efter den blev rettet igår, fik jeg taget et billed.. Det første viser resultatet inden den blev rettet.. Det næste er der en streg på som viser hvor den var bøjet ind henne..
Ville lige dele den med jer og hører om der er andre der har erfaring med den slags ;)

Billede

Billede
Senest rettet af Paw man dec 06, 2010 4:18 pm, rettet i alt 1 gang.
BJ73.. Org. 3B, 2"Ironman, Snorkel, 33/12,5-15 Cooper STT på 10x15, Nordic 12500lb.
http://www.bilgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=234769
Brugeravatar
Paw

Geografisk sted: Vestfyn

Indlægaf skrotten » man dec 06, 2010 2:22 pm

HE HE..
Opel omega bakkede ind i min arb frontkofanger..
resultat = bagklap bukkede, baglygte smadere og højrebagskærm slog en fold ned til skærmkanten.. :lol:
skade på min = lidt af pulverlakken skallede af :D
skrotten

Geografisk sted: lolland

Tilbage til Snik snak