Kontaktperson hos arctic trucks - eller email de svarer på

Her kan du skrive til andre brugere af dette forum.. om emner der ikke lige kan indplaceres i øvrige kategorier, god fornøjelse!

Kontaktperson hos arctic trucks - eller email de svarer på

Indlægaf Kristoffer » tors jul 22, 2010 11:45 am

Jeg har sendt en del kunder videre op til arctic trucks, men det lader til de ikke svarer retur på de emails kunderne sender. Nu har jeg en der vil købe et helt VX200 kit, men de svarer ikke på hans eller mine emails (sendt til info@)

Er der nogen der ved om de holder ferie, er lukket eller bare ikke gidder svare?

eller er der nogen der har en kontaktperson der oppe som jeg må låne en email til
Kristoffer

Indlægaf Rudi » tors jul 29, 2010 2:59 pm

Jeg har en kontakt person på island så henvis du ham til mig så kan jeg finde ud af noget til ham eller kontakt mig.
MVH Rudi
21292668
Rudi

Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf Kristoffer » tors aug 05, 2010 9:15 am

Rudi skrev:Jeg har en kontakt person på island så henvis du ham til mig så kan jeg finde ud af noget til ham eller kontakt mig.
MVH Rudi
21292668

Tak for tilbudet, men jeg er nød til at ha en kontakt-person som jeg selv kan kontakte direkte hos dem. Det et er potentielt ret store ordre det drejer sig om.

De sidste to uger har jeg både mailet og ringet til dem, men intet fået retur, så jeg begynder at spekulere på om de er gået konkurs eller noget i den stil
Kristoffer

Indlægaf M&H » tors aug 05, 2010 10:51 pm

Kommer hjem til Dk d.13/8, så vil jeg godt kigge efter det visitkort jeg fik da jeg handlede med dem i Reykjavik.
Har ikke hørt eller læst noget om en mulig konkurs, så mon ikke der er håb endnu.
Har du prøvet at få fat i AT i Norge?
Brugeravatar
M&H

Geografisk sted: Ølgod

Indlægaf Kristoffer » lør aug 07, 2010 11:02 pm

M&H skrev:Har du prøvet at få fat i AT i Norge?

Jeg vidste ikke de havde en norsk afdeling, men efter du sagde det har jeg fundet den norske hjemmeside, og prøver nu at se om de kan svare.

Tak for tippet :D
Kristoffer

Indlægaf offroadguru Solli » søn aug 08, 2010 8:32 am

Kristoffer skrev:

Jeg vidste ikke de havde en norsk afdeling, men efter du sagde det har jeg fundet den norske hjemmeside, og prøver nu at se om de kan svare.

Eller du kan prøve dem i Sverige:
http://www.arctictrucks.se/
004792697191

DANSK/NORSK LANDCRUISER 45 & GAFFELTRUCK CLUB
http://www.dnlc45&gtc.dk
offroadguru Solli

Geografisk sted: NORGE

Indlægaf Kristoffer » man aug 09, 2010 11:54 am

offroadguru Solli skrev:
Kristoffer skrev:

Eller du kan prøve dem i Sverige:
http://www.arctictrucks.se/

Så vidt jeg ved er det den norske Drammen afdeling der også styre deres Svenske hjemmeside. Så jeg venter lige med at se om den norske svare. Ellers må jeg bede kunderne prøve nogle andre forhandlere.
Kristoffer

Indlægaf Kristoffer » man aug 09, 2010 9:08 pm

Så lykkedes det 8)

Jeg har fået kontakt til Emil og Sasa
Kristoffer

Tilbage til Snik snak