Stjålet LJ70'er

Her kan du skrive til andre brugere af dette forum.. om emner der ikke lige kan indplaceres i øvrige kategorier, god fornøjelse!

Stjålet LJ70'er

Indlægaf Bent Jensen » søn jan 31, 2010 11:20 am

Jeg vil bede jer holde udkig efter min LJ70 årg.-88, reg.nr. VY93.663, som blev stjålet fra Hørup ved Slangerup fredag aften kl. 23.30. Bilen er sort, med originale orange "Turbo" streamere på siderne. Bilen er monteret med to oldgamle (læs: rustne) Thule tagbøjler, som er skruet fast med M8 bolte. Foran er to firkantede NBB fjernprojektører. Bilen har alufælge med 2 stk. Tail Bazer M+S 33/12,5 R 15 for og 2 stk. BF Goodrich All Terrain 33/12,5 R 15 bag, intet reservehjul på bagdøren. Jeg leder efter et billede, jeg kan vedhæfte. Bag i bilen var desværre to motorsave samt diverse træbeskærings- og klatregrej, gul sikkerhedshjælm samt slæbetov, startkabler, gps og andet fnidder, som man altid har i et arbejdskøretøj. Der var ikke ret meget diesel på den, så der er en sandsynlighed for at tyven kan være gået i stå, da der er massiv fejlvisning på brændstofmåleren.

I forbindelse med hændelsen optræder en noget lusket person i en hvid Toyota Yaris-lignende gulpladebil med begyndelsesbogstaverne UM Manden var i midten af fyrrerne, ca 175 cm høj, spinkel af bygning, lidt "pjusket" at se på. Han var formentlig udkig og chauffør for tyven. Det var midt under den snestorm som fredag aften ramte Nordsjælland, og tyven har vidst lidt om, hvad han havde med at gøre, for bilen var efterladt om eftermiddagen i 2wd og frikoblede nav. Da jeg forgæves havde prøvet at stoppe ham, kunne jeg se at forhjulene trak med i sneen, så han har evnet at koble hele baduljen til.

Et heftigt ønske om at finde ham i en nærliggende grøft blev desværre ikke belønnet. Udkiggen forsvandt desværre også, inden jeg fik fat i ham.

På forhånd tak
Bent Jensen
+45 2042 3926
Bent Jensen

Indlægaf KC 720 4X4 » søn jan 31, 2010 8:23 pm

Argh.... :evil:

Irriterende, når folk ikke kan kende forskel på dit og mit :x
Men vi holder selvfølgelig øjnene åbne :wink:
Mvh. Allan
PU 720 4X2 Årg ?? Blå
KC 720 4X2 Årg 85 Blå
KC 720 4X4 Årg 85 Grå