Natløb.

Her kan du skrive til andre brugere af dette forum.. om emner der ikke lige kan indplaceres i øvrige kategorier, god fornøjelse!

Natløb.

Indlægaf TROLLE » tors jan 07, 2010 7:30 pm

Hej alle..

sidder der en enkelt person med bil et sted i landet som kunne tænke sig at deltage i det kommende natløb, annonceret her på siden under egne arrangementer, det er jo et 2 bils løb og jeg har ikke nogen "makker" og køre sammen med, men vil meget gerne deltage.....
Jeg kører i en BJ 73 med emu undervogn, 35" dæk, 2F motor med eftermonteret turbo, lidt lækkert lys på taget , velegnet til færdsel i mørke og så er der et spil i snuden som jeg gerne skulle have til at virke inden løbet :roll:
Hvis der er en der vil køre sammen med mig så lad høre.....

Mvh. Verner Trolle.
TROLLE

Geografisk sted: FYN

Re: Natløb.

Indlægaf Henrik Lorentzen » lør jan 30, 2010 4:10 pm

TROLLE skrev:Hej alle..

sidder der en enkelt person med bil et sted i landet som kunne tænke sig at deltage i det kommende natløb, annonceret her på siden under egne arrangementer, det er jo et 2 bils løb og jeg har ikke nogen "makker" og køre sammen med, men vil meget gerne deltage.....
Jeg kører i en BJ 73 med emu undervogn, 35" dæk, 2F motor med eftermonteret turbo, lidt lækkert lys på taget , velegnet til færdsel i mørke og så er der et spil i snuden som jeg gerne skulle have til at virke inden løbet :roll:
Hvis der er en der vil køre sammen med mig så lad høre.....

Mvh. Verner Trolle.

Hej Verner
jeg står faktisk i samme situation så måske vi kunne hjælpe hinanden
jeg heder Henrik Lorentzen og køre i en ombygget patrol
du kan få fat på mig på tlf.40612413 :)
Racer24
Henrik Lorentzen

Geografisk sted: Rask-mølle

Tilbage til Snik snak