Fotogene 60'ere

Her kan du skrive til andre brugere af dette forum.. om emner der ikke lige kan indplaceres i øvrige kategorier, god fornøjelse!

Fotogene 60'ere

Indlægaf Thomas » søn dec 20, 2009 8:10 pm

Jeg har fået flg. henvendelse, og hvis nogen skulle være intra. så kontakt ham endelig.

Hej Thomas,

Jeg står i lære som reklamefotograf i Odense og skal til svendeprøve til august.
Jeg har et projekt kørende hvor jeg fotograferer legetøj for drenge med hjul, fx sæbekassebiler, cykler, biler, traktorer mv. - i form af "portrætter" således de fremstår som idialiserende ikoner.

Jeg er selv stor fan af Land Cruiser 60 serien, men har endnu ikke haft penge til en. Sådan en elev løn rækker ikke langt..

Min søgning på nettet om Land Cruisers i DK førte mig til jer, og det vil være mig en ære at få lov til at fotografere nogen af medlemmernes landcruisers.
Da udseenet er meget afgørende - fx er jeg vild med off road udstyr som bullbar, tagbagagebærer, wire spil, høj antenne mv. - er det ikke alle Landcruisers der kan bruges.

Så jeg vil høre om du kunne sende denne mail ud til medlemmerne og høre om de er interesseret i at medvirke i mit projekt.
De skal blot sende et lille billede af deres Landcruiser til mig på den her email adresse, så kan jeg se om det er "den rigtige". Jo mere off road gejl desto bedre.

Jeg håber der er nogen der er med på min idé, så garanterer jeg dem et fantastisk billede af deres landcruiser. Alle steder i landet har interesse

En evt. fotografering vil være i maj-juni måned.

Det var alt for nu, glædelig jul og godt nytår.

mvh

Lars Nørregård

Hvis I mener at eje sådan en bil, så kontakt endelig lars på mail.

hello@picandy.com
Thomas

Hvor intet vandt - vover igen :mrgreen:
Brugeravatar
Thomas

Geografisk sted: Brædstrup

Tilbage til Snik snak