Opfølgning på Gammelrand 16-17 Maj.

Her kan du skrive til andre brugere af dette forum.. om emner der ikke lige kan indplaceres i øvrige kategorier, god fornøjelse!

Opfølgning på Gammelrand 16-17 Maj.

Indlægaf 618Henrik » søn maj 17, 2009 7:20 pm

Det var, som alle der var deroppe jo så, et helt kanont terræn med masser af muligheder.

Sådan noget terræn er der _rigtigt_ langt imellem at man bliver tilbudt.

Desværre er muligheden for at køre frikørsel deroppe igen stærkt begrænset da der altid skal være nogle tågenakker der ikke ved hvordan man opfører sig.

Af eksempler kan nævnes:
Kogere på de etablerede grusveje, med dybe hjulspor til følge.
Kørsel på planerede områder (hvad sjovt er der ved at køre et sted der er 100% fladt?)
En der har holdt på en grusvej og trukket en anden bil fri mens hjulene har boret sig 20cm ned i gruset (brug spil og/eller lån en skovl og dæk vejen til igen bagefter)
Masser af affald over hele grusgraven.

Det giver ikke lodsejeren lyst til at låne området ud igen og det giver ikke arrangørene lyst til at stå for det igen når halvdelen af søndagen går med at fylde huller ud og samle affald op.

Ser DU nogen der kører på en måde du er i tvivl om er ok, så spørg vedkommende om det nu også er smart, eller tag fat i en af arrangørene og sig hvem du har set køre åndsvagt. De tågenakker der ødelægger det for os andre skal vi have stoppet!!

Ser DU affald ligge i et terræn, så STOP og saml det op.
Ser du nogen smide affald i et terræn, så meld det til en af arrangørene, tag gerne et billede, henkastning af affald betyder øjeblikkelig bortvisning fra området!
Henrik
HJ60½
BJ42
HDJ80 bus
RR Classic
Maybe I'am not going fast but you can't follow me!!
!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
Brugeravatar
618Henrik

Geografisk sted: Tureby

Indlægaf offroad » man maj 18, 2009 11:09 pm

Skrevet på dansk 4x4 klubs forum, men i dør nok ikke af at se min mening har også, thanks copy and paste.

Godt at se at i gerne vil samarbejde med toyota klubben, men hvis man vil det er det måske ikke så smart at give give modparten skylden for det der nu er foregået. Jeg har personligt set biler fra begge klubber køre tåbeligt i bunden af graven om lørdagen, så det er måske lidt smartere at se fremad og finde ud af hvordan der kommer mere styr på det i fremtiden, frem for bare sidde og give den anden klub skylden. Jeg tør vædde med at hvis jeg starter en ligende tråd på toyota klubs forum går der ikke langt tid før der er en der giver jer skylden, men hvad kan vi bruge det til?. Der vil altid være medlemmer i der forskellige klubber der ikke når at tænke deres handlinger til ende, men hvis så dem der kan tænke, hjælper de andre lidt, uanset hvilken klub han/hun er tilmeldt igennem, så burde vi nok kunne undgå sådanne sager.
Personligt mener jeg jo nok at hvis man får at vide vi stort set må køre hvor vi vil på nær i færdige produkter bør man så ikke kunne tænke så langt at når nogen har brugt tid på at rette en skrænt af eller etablere en vej så er det nok dumt at ødelægge det igen, ved at trække brænder der hvor gummigeden skal køre mandag.
Så hvis i er så sikre på jeres medlemmer, så bed dem om at hjælpe de knap så kloge fra toyota klubben i stedet for bare at svine dem til.

Skulle i dog have lyst til at fortsætte den kedelige linie kan vi kikke lidt på de dækmønstre der var ved 2 af de steder de ikke skulle have været og 75% af de biler med disse mønstre kom fra Dansk 4x4 klub.

Så skal vi ikke opfordre begge klubbers medlemmer til at tænke sig om når de er til arrangement uanset om det er den ene eller den anden klub der står for det.

MVH Renéoffroad

Privat besked Top
--------------------------------------------------------------------------------
offroad

Indlægaf 618Henrik » tirs maj 19, 2009 8:02 am

offroad skrev:Skrevet på dansk 4x4 klubs forum, men i dør nok ikke af at se min mening har også, thanks copy and paste.

Godt at se at i gerne vil samarbejde med toyota klubben, men hvis man vil det er det måske ikke så smart at give give modparten skylden for det der nu er foregået. Jeg har personligt set biler fra begge klubber køre tåbeligt i bunden af graven om lørdagen, så det er måske lidt smartere at se fremad og finde ud af hvordan der kommer mere styr på det i fremtiden, frem for bare sidde og give den anden klub skylden.

Så skal vi ikke opfordre begge klubbers medlemmer til at tænke sig om når de er til arrangement uanset om det er den ene eller den anden klub der står for det.

MVH Renéoffroad

--------------------------------------------------------------------------------

Nu har jeg ikke skrevet et eneste ord om hvem og fra hvilken klub der ikke kan opføre sig ordentligt, så det med at skyde skylden på medlemmer fra en bestemt klub ved jeg ikke lige hvor kommer fra?
Hvis det mellem linierne står at jeg mener det er Toyota4WD's medlemmer (som jeg også selv er) der ikke overholder reglerne beklager jeg. Jeg har ikke selv set hvem det var, så om det er fra nogen af de 3-4 klubber der var deroppe eller en af dem der ikke var i nogen klub har jeg ingen mening om. Jeg har dog samme mening som Rene, nemlig at ligegyldig hvilken klub man er medlem af så skal man stadig opføre sig ordenligt.
Henrik
HJ60½
BJ42
HDJ80 bus
RR Classic
Brugeravatar
618Henrik

Indlægaf 618Henrik » tirs maj 19, 2009 8:02 am

offroad skrev:Skrevet på dansk 4x4 klubs forum, men i dør nok ikke af at se min mening har også, thanks copy and paste.

Godt at se at i gerne vil samarbejde med toyota klubben, men hvis man vil det er det måske ikke så smart at give give modparten skylden for det der nu er foregået. Jeg har personligt set biler fra begge klubber køre tåbeligt i bunden af graven om lørdagen, så det er måske lidt smartere at se fremad og finde ud af hvordan der kommer mere styr på det i fremtiden, frem for bare sidde og give den anden klub skylden.

MVH Renéoffroad

Nu har jeg ikke skrevet et eneste ord om hvem og fra hvilken klub der ikke kan opføre sig ordentligt, så det med at skyde skylden på medlemmer fra en bestemt klub ved jeg ikke lige hvor kommer fra?
Hvis det mellem linierne står at jeg mener det er Toyota4WD's medlemmer (som jeg også selv er) der ikke overholder reglerne beklager jeg. Jeg har ikke selv set hvem det var, så om det er fra nogen af de 3-4 klubber der var deroppe eller en af dem der ikke var i nogen klub har jeg ingen mening om. Jeg har dog samme mening som Rene, nemlig at ligegyldig hvilken klub man er medlem af så skal man stadig opføre sig ordenligt.
Henrik
HJ60½
BJ42
HDJ80 bus
RR Classic
Brugeravatar
618Henrik

Indlægaf offroad » tirs maj 19, 2009 10:22 pm

Hej Henrik

Nu er det heller ikke det du har skrevet, der hentydes til, og jeg beklager selvfølgelig at det kom til at fremstå sådan, men som jeg skriver er det kopieret fra dansk 4x4 klubs forum, og der er det nogen lunde klart antydet at det er toyota folk der ikke har hørt efter.
Håber dette bringer lidt klarhed over det, da det ikke er min mening et være ude efter nogen bestemt person eller klub.

René
offroad

Tilbage til Snik snak