Afgift.

Her kan du skrive til andre brugere af dette forum.. om emner der ikke lige kan indplaceres i øvrige kategorier, god fornøjelse!

Afgift.

Indlægaf claus-karm » ons mar 18, 2009 4:28 pm

Hej allle medlemmer.
Lige hjemkommet og så til en rigtig god nyhed ingen ekstra afgift.
Selv om forslaget er taget af bordet vil jeg vise jer hvad jeg på klubbens vejne sendte til Throels Christensen V,Kristian Jensen V,Niels Helvig pedersen R,Kristian Thuesen Dahl DF,Willum Christensen Ny Alliance
Brevet blev sendt sidste tirsdag den10/6.
Emne gulpladebiler.
Det er med stor beklagelse at der er ved at blive lavet et lovforslag om ekstra afgift på gulpladebiler mellem 2000 og 2500kg fra før den 1/6 1998 det vil medføre to ting mange har ikke råd til at betale den ekstra afgift og vores biler usælgelige.
Hvis mange får sat hvide plader på på deres bil for at slippe for afgiften forurener den stadig lige meget hvad bliver vi så straffet med?
Jeg syntes ikke det kan være rigtigt at i vil lave en afgift med tilbagevirkende kraft på biler som er over 11år. der bliver sagt fra politisk side at det er forkert at biler efter den 1/6 1998 skal betale mere i afgift end biler før den 1/6 1998 det er noget sludder, folk som købte deres bil efter den 1/6 vidste at de skulle betale den ekstra afgift, den mulighed havde vi andre ikke en ærlig chance for at for udse da vi købte vores biler, så det er en rigtig dårlig forklaring (undskylning) for forslaget.
Jeg skriver dette på vejne af Toyota 4WD klub Danmark som er en klub for firehjulstrukne biler, vi er i øjeblikket ca.600 medlemmer på landsplan så der er en meget livlig debat for mange af vores medlemmer har ikke råd til at betale den ekstra afgift som i vil straffe os med.
En 4WD hilsen fra formand Claus Karm.
Der var kun Willum Christensen fra ny aliance som var meget negativ over for lovforslaget, de andre svar lød lige som dem alle har fået.

En 4WD hilsen Claus Karm.
Claus Karm
claus-karm

Geografisk sted: Slagelse

Indlægaf offroadguru Solli » ons mar 18, 2009 8:59 pm

Dere er heldige i Danmark som har store klubber som kan protestere mot slike avgifter.
Og gratulerer alle danske venner på gule plader, eller skilt som vi sier i Norge.
Til sammenligning har den største bilorganisasjonen i Norge med 500 TUSEN medlemmer ALDRI fått stoppet en eneste avgift :(
004792697191

DANSK/NORSK LANDCRUISER 45 & GAFFELTRUCK CLUB
http://www.dnlc45&gtc.dk
offroadguru Solli

Geografisk sted: NORGE

Tilbage til Snik snak