påsken 2009

Her kan du skrive til andre brugere af dette forum.. om emner der ikke lige kan indplaceres i øvrige kategorier, god fornøjelse!

påsken 2009

Indlægaf troels » søn mar 01, 2009 5:59 pm

HURRA
hvor er det fedt at bestyrelse / løbsledelse har fundet et nyt sted at køre i påsken :D en STOR tak herfra
mvh Troels
troels

Geografisk sted: Fredericia

Indlægaf Jan Veggebro » søn mar 01, 2009 9:48 pm

Ja godt gået 8) , fedt at der er nogle der er så aktive i klubben at vi andre bare kan komme og smide en skilling og så slippe drengerøven løs. Så tak for det. :D
MVH. Jan

TLF. 2619-2684

Heller komme galt af sted, end slet ikke komme af sted.
Jan Veggebro

Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf Thomas » tors mar 05, 2009 8:44 pm

He-he, det er sgu' rart at i to er så nemme at stille tilfredse. Så i kommer bare hvad enten i skal køre frikørsel eller pigeløb!! Der er godt nok ikke 150 hektar, men der er plads.
Kommer du forresten Troels :?: , jeg troede du skulle til et af de mange familierallyer, eller ville hun gerne skilles :idea: :lol: (hvis ja - hvad sagde du så? gi' et fif... 8) )
Thomas

Hvor intet vandt - vover igen :mrgreen:
Brugeravatar
Thomas

Geografisk sted: Brædstrup

Indlægaf troels » fre mar 06, 2009 5:11 am

hej thomas
ja jeg kommer :P og nej der skulle ikke skilsmisse til 8) men hvad med dig jeg hører at vores hold er gået i opløsning fordi du vil køre useriøst og vil skåne bilen så pt har vi ( poul & troels ) ingen at køre trophy med :evil: da resten af team mellem gas ikke tør at stille op og føre sejren fra 2008 videre og vinde trophy cuppen 2009 :roll:
mvh troels
troels

Indlægaf Thomas » fre mar 06, 2009 8:50 pm

troels skrev:hej thomas
ja jeg kommer :P og nej der skulle ikke skilsmisse til 8) men hvad med dig jeg hører at vores hold er gået i opløsning fordi du vil køre useriøst og vil skåne bilen så pt har vi ( poul & troels ) ingen at køre trophy med :evil: da resten af team mellem gas ikke tør at stille op og føre sejren fra 2008 videre og vinde trophy cuppen 2009 :roll:
mvh troels

Ja, vi er lidt nogle sjatpissere 8) for Rock'en bliver ikke klar, men bare rolig Toyotaen kommer ud og køre. Vi kommer nok til at rende lidt rundt som et par ludere i år :shock: (De andre skal jo også ha' en chance)
Thomas

Hvor intet vandt - vover igen :mrgreen:
Brugeravatar
Thomas

Geografisk sted: Brædstrup

Indlægaf troels » fre mar 06, 2009 10:21 pm

griner ja nu når du nu selv siger det :D men vi har da heldigvis fundet et hold som gider at lege med en af vinder bilerne fra team mellemgas 8)
troels

Tilbage til Snik snak