Må man?

Her kan du skrive til andre brugere af dette forum.. om emner der ikke lige kan indplaceres i øvrige kategorier, god fornøjelse!

Må man?

Indlægaf Vippe » tors nov 06, 2008 9:41 pm

Motorvejen der er ved at blive lavet langs Jyllingevej (på sjælland) kører jeg forbi hver dag og kigger kælent på alle de dejlige mudder spor entrepranørmaskinerne laver.

Det er et kæmpe område og ville hører om der er nogen af jer der ved om man kan få lov til at tage en tur i mudderet.

Det er vejdirektoratet som står for arbejdet.

/Vippe
Vippe

Geografisk sted: København

Indlægaf Lj70Allan » lør nov 08, 2008 6:08 pm

Det er vel nemmere at få tilgivelse end tilladelse!!!
Lj70Allan

Geografisk sted: Kosør

Indlægaf Morten » lør nov 08, 2008 6:30 pm

Lj70Allan skrev:Det er vel nemmere at få tilgivelse end tilladelse!!!

Og det er lige netop DEN holdning der gør at vores hobby er hadet af alt og alle og vi snart ikke har flere steder at køre i !!

Selvfølgenig er der ingen der bare køre ud i noget uden at være helt sikker på man må det, så dum er der da ingen der er :?
Mvh Morten B. Madsen
Brugeravatar
Morten

Geografisk sted: Silkeborg.Grauballe

Indlægaf Thomas » lør nov 08, 2008 8:26 pm

Lj70Allan skrev:Det er vel nemmere at få tilgivelse end tilladelse!!!
:roll:

I drømmer ikke om hvor træls det er at læse sådan et svar. Vi kæmper en brav kamp i bestyrelsen for at få nye terræner og køre i, men lige netop den holdning gør det pissesvært. For det er det der får folk til at slå os over en kam og mene at vi alle er en flok narrerøve uden respekt for vores omgivelser. Jeg håber ikke at jeg modtager billeder/forespørgsler om sådan kørsel, bare fordi der er et kvaj på "lånt" land med et Toyota4WD mærke på bilen. I sådan tilfælde bliver jeg - og visse andre - nok lidt besværlige.

Så hvorom alting er - SPØRG FØR I KØRER!!!! for s.... da! HVER GANG!!!

PS: Vippe du skulle tage og køre ind og spørge formanden, du kunne jo være heldig og få lov til at hygge dig lidt :wink:
Thomas

Hvor intet vandt - vover igen :mrgreen:
Brugeravatar
Thomas

Geografisk sted: Brædstrup

Tilbage til Snik snak