Hvor mange af jer Jyder og Fynboer ville komme til sverige?

Her kan du skrive til andre brugere af dette forum.. om emner der ikke lige kan indplaceres i øvrige kategorier, god fornøjelse!

.

Indlægaf Gjesing » tors jul 03, 2008 2:27 pm

det lyder som en kanon ide. :D

jeg forståer det på den måde bare det er plader på må men køre.
tånker på dem det køre Challenge de er på plader må de køre med :D :D
Morten "Gjesing" Rasmussen.
Gjesing

Geografisk sted: et hemlig sted på næsen.

Re: .

Indlægaf Kristoffer » tors jul 03, 2008 3:45 pm

Gjesing skrev:det lyder som en kanon ide. :D

jeg forståer det på den måde bare det er plader på må men køre.
tånker på dem det køre Challenge de er på plader må de køre med :D :D

så længe der er plader på, og den er lovlig tilkørsel på offentlig område (synet og forsikret) så må du skal komme med en traktor eller en Honda Civic hvis du har lyst :)
Kristoffer

Indlægaf Gjesing » lør jul 05, 2008 9:59 pm

kanon så er jeg klar på og køre der op hvis der er :D :D
Morten "Gjesing" Rasmussen.
Gjesing

Geografisk sted: et hemlig sted på næsen.

Indlægaf troels » søn jul 06, 2008 1:05 pm

Den ide lyder helt vildt spændende,hvis det bliver til noget,for de danske terrænger har vi snart kørt tynde 8) ,så hvis det kan passe med familie samt arb så er jeg med på ideen
troels

Geografisk sted: Fredericia

Indlægaf frank L » ons jul 09, 2008 7:11 pm

op i r.... med de danske grusgrave... det er i sverige det rykker :lol:
frank L

Geografisk sted: nord fyn

Indlægaf moggen » fre jul 11, 2008 8:55 am

da i ingen dato har er det med forbehold ---- men jeg vil gøre meget for at deltage også

unimog 416
moggen

Indlægaf Ministeren » lør jul 12, 2008 8:24 am

Kristoffer skrev:
den grimme nøgne dreng skrev:lige præcis! sådan noget med at køre en flok gennem ukendt terræn, hjælpe hinanden stille og roligt gennem diverse forhindringer. lave bål om aftenen, og sove i telt ude i den "vilde" natur osv. sådan lidt ekspeditionsagtigt. jeg har en god kammerat - ministeren - der garanteret også kunne overveje det.

Jeps

Men jeg sover ikke i telt i nærheden af jer to, efter i lagde det billed op for nogle dage siden

Hvorfor har jeg dog ikke set denne tråd før nu.... :shock: Jeg er aldeles positiv stillet med sådan en tur!! Det ser jo fantastisk ud. Håber virkelig, du arbejder videre på tegnebrædtet, og kommer frem til en dato. ( Den nøgne dreng og jeg havde ellers tænkt os at tilbyde dig en plads i vores fælles 1-mandstelt som tak for dit arrangement....)
Ministeren

Geografisk sted: Varde

Indlægaf den grimme nøgne dreng » lør jul 12, 2008 8:29 am

den grimme nøgne dreng er enig! vi kan sagtens få det til at fungere i et 1-mandstelt. så bliver det hele lidt mere personligt og intimt; lige som en rigtig mand kan lide det.
den grimme nøgne dreng
den grimme nøgne dreng

Geografisk sted: LV426

øh

Indlægaf Lodberg » man aug 11, 2008 12:04 pm

jeg tror da nok vi kan samle nogle stykker i nissan4wd.dk er da frisk på ideen
Lodberg

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf frank L » tors aug 14, 2008 2:01 pm

er der noget nyt ang. den tur?
frank L

Indlægaf Kristoffer » tors aug 14, 2008 10:23 pm

frank L skrev:er der noget nyt ang. den tur?

Det bliver ikke til noget desværre.

Pga. manglende feedback fra forhandlere og klubber (og de regninger de ikke har betalt for reklame) har jeg valgt at trække i nødbremsen og lukke hele Projekt Offroad-forum.dk - det betyder også at hjemmeside, reservedelssalg og løb er et overstået kapitel

Det er en lang historie, men syntes ikke det er relevant at gå i detaljer med det, da det ikke kan gøres uden at kaste med mudder efter navne. Mudder er noget jeg kører i, ikke noget jeg kaster med :)

I stedet satser jeg på at underholde mig selv med mit eget 4x4 team, i stedet for alt det organisations og reklame arbejde for andre når de alligevel ikke betaler deres regninger.

Team4x4North.com - kommer til et plørehul nær dig (eller over hele verden faktisk) så snart jeg har fundet en ny 4x4 der passer til mit behov og pengepung

(leder efter Hilux xcap - evt uden motor)
Kristoffer

Indlægaf frank L » tors aug 14, 2008 11:05 pm

pis og pløre :evil: det så ellers fedt ud.
frank L

tur i sverige

Indlægaf Bo » søn okt 05, 2008 12:55 pm

Hej Kristoffer, det er en super ide du har der, jeg kunne være hooked på ideen som medarrangør eller kører hvis det kunne gøres fornuftigt........jeg vil anbefale at du prøver det som en slags "terræn orientering" som finnerne kører det, dvs du har 24 timer ( eller x antal timer) til at score så mange poster som muligt.......point får man ud fra hvor svære posterne er og hvordan din bil bygget, altså en svær post giver mange point hvis du scorer den i en "alm. bil"...og færrer hvis du kører i en "monster" bil....jeg er klar!!...tror også jeg kan finde mange som vil være med!

så kører man det ganske enkelt som et gps løb med tidsbegrænsning på...

jeg tror du vil få mage som gerne vil med i det øjeblik du sender en invitation ud....

Mvh Bo

21481931
tlf: +4521481931
Bo

Geografisk sted: Aalborg

Foregående

Tilbage til Snik snak